Wednesday, October 20, 2010

MeseN faksiMiLi

Trettt..tetttt..tretttt tetttt...BUNYIK apakah itu...hatuhlaa bunyik mesen fax diopis nieh...hahahahah tapi takdaklaa bunyik mcm tuh...dh sequpa mcm idup segan mati takmau...jaa mesen nie kan...tuh rekaan semata bunyik-bunyiantuh...hihihihi....

weihhhh ada FAX DR.ADMIRE laaa...siapakah itu....cehcehceh wat-wat tekezut berok plak, tak jadik kunun nak balik qumah....wakakakakakakakka....sambei wat n3 nie sambei sengeh-sengeh...sebab mcm cOmei jaaa....faximili nieh....dtgnya dr tettttttttttttttttt RAHSIA...!!!!!!!!!!!

Photobucket
tudia....PEN BESAQ punya dia tulih...punya nak bg jelaih dan menyatakan dia RINDU saya...hahahahhahaha


Photobucket
Muka MushkiL nieh...ececececcecececececece....KONON tatau...
nak kena babab dh ibu sofe nieh...hihihiih


Photobucket
apa??????? kamu wiNDu saya!!!!!!!!!!!!!!! 
siap ada LOVE...LOVE...LOVE lagik.....


Photobucket
 Ok..ok saya mengerti kamu rindu saya..nanti fre-fre kita jmPak na....BTW thanks naa..sudi KIRIMkan sekeping NOta yg menyatakan kamuk RINDUK saya.....hihihihiiii..sekalIgus ternyata kini fax saya suda okess......






hahahahaha, tpkan kalO ada yg tgk n3 nie mesti tertanya-tanya sapa erk???? 
nak-nak lagik kalO yang kepoci ha tak sabaq-sabaqla nak p caNang pasai orang....baca takMau perabih tetiba nampak gambaq dah memandai andai bukan-bukan.....ceSsssss...!!!!!
saya tak kewsah yg pasti saya ada org Ghiindu.....
ang si kipoci ADA kah!!!! 
pada si DIA yg faks tuh TERIMA kasih laa banyak-banyak sebab sudi membantu saya....
saya pn rindu kamu.....hihihihiih

14 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

Amboi MERAH MAK NGAH dia kat opish tue.. wahhhhhhhhhh siap ada SECRET ADMIRE NIE.. saper tu.. berani dia kacau BINI MR OP nie.. nak kena KAWAL kak nida ni.. SAHAM MAKIN NAIK... org anta msj guna pon.. tapi dia anta FAX terus.. mmg tahap ROMANTIK Arrrrrrrrrr... JELES Nie.. siapakah GERANGAN NYA ITUUUUUU.. kak nida JELASKAN cepatttttt

Shu Shinju said...

WAHHHHH... SIAPAKAH ITU.... SANGAT RINDU PADA KAMO... ORG TU MESTI BEST KAN.. SIAP PUBLISH KAT BLOG.... MESTI ORG YG RINDU TU TERHARU GILER....:)

Lady of Leisure said...

hehehe siapa agaknya hantar tu hehe

Dee said...

mesti nk suruh test fax machine ni..tu kwn gi tulis lagu tu..kan..kan..kan..kehkehkeh..

Eri-chan said...

heheheh..test drive mesin fax ek...kekekekeke...bijak2...

POSH76 said...

glemer u ada secret admire..don't play2 hehe

HANI said...

wah...sapakah yg kretip itu....

LIP (^_^) said...

hehe...semangat sikit nk keja dah dpt love note gitu..

Iera said...

siapa tu? suspens je ni..

Iman's Umi said...

terbeliak mata bc nota cinta tu..isk3 misteri sungguh, siapakah pengirim tersebut yg tlh mengembalikan mood nida....

Mimy Hamid said...

amboi mata drooling no terima faxs...hehe tau la sapa yg bagi..wink wink

MiYOKO TACHIBANA said...

sama je cam shu niii...org yg same ke tu ek...sape ek....hgpa sume ni wat suspen je ye...

Shu Shinju said...

eh titin... x ler... secara kebetulan jer kitaorang terima faxsimili misteri...da tanye..bukan kak nida si pengantarnye..hihi..

Shu Shinju said...

korang..saye la si penghantar faxcimili tu..hehehehe...:P

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design