Monday, November 29, 2010

MajLis perKahwinan ~ FerIDe & SudirMan

Fhewwww......seLamat pagi kawan-kawan..ehehhehe...tatkala ampa sume dibuai mimipi...saya masih lagi cegat depan pc....tah hapa yg di tengoknya pn tataulaa.....takdak mendalah...cuma dOK preview pic-pic kemarin dan arini...yg mencipta Memori yang beshh sangat...terpahat di hati...woOoooo....besh..besh....
tapi dalm besh-besh tuh sbanaqnya teselit kerisaun yg teramat...PUTERI comel saya kurang sihat skit dalam beberapa hari nie....batok, selsema, demam malam..huwaaaaaaaaa....kasihani dia....takpa sayang, demi kamu ibu buat yg terbaik....tidok pn sering tegangu..sebab risaukan kondisi badan dia.....fhewww COOBBAAN buat saya dan suami...tapi cekal hadapi dengan tenang......beharap sngt sofia cecepat siHat...seBab sabtu ni kan sofia nak jadik PERANTIN comeL..ehehehehhe.....

ok skrg nak stori pasal memori best arini nie....arini ada MAJLIS perkahwinan PENGAPIT saya kawen dL....fuhhhhhhhhhhhh gilOOO chantik dia....nak fensaann rasa nenGoknyaa dia..dan-dan tinginlah nak kawen len...hahaahahhahaha....tgk..tgk..ada ati tuh nak g naik pelamin...mahap laa yer puan...kamu dh taK layak..hihihi....weh ampa member saya yg sorang ni memang chantik....tak blew dinafikan lagik.....betuah suami dia dapat isteri selawanie...apa-apapn SELAMAT lah erk, melayarai bahtera rumahtangga......hihihihi yang penuh mcm-mcm adaaaaaaaaaaaaaaaa =)

Photobucket 
CHANTIKKKK nyaa sahabat saya ni dh mcm PEMAISURI.....hihihih


Photobucket
SELAMAT PERANTIN BARU FERIDE & SUDIRMAN


Photobucket
Pengantin dh pandai buat PEACE...kikikikiki


Photobucket
Pengantik sibUk carik eN.soMi dia........amboii....hahaha


Photobucket
Kami Sempat ambiL kesempatan begambaq bersama 
PENGANTIN atas PELamin yg Gojes...ahak'zzz


Photobucket
Cuba tgk, ataih pelamin pn ada yang dan lagik tarik sependa...
haiyooo btoilaaa geng nieh.....
hahahahahhahahaha


Photobucket
saya bersama ZEHRA....~ yarabbi, giloOO suka baby nie....
pipi baM-bam...comeiii sangat


Photobucket
Mummy zaHra wif Mummy Zehra...
Zehra perati jaaa muka unti, napa sayang..
muka unti mcm OTROMEN kaa...
hahahahahha

Photobucket
Fuhhhhhhhhhhh comeL.....


Photobucket
dah p BalIk.....
tak kira...tak kira kat parkIn pn nak begambaq gak...
ha laa kan selalu ble jmpak okess.....



Sofia takda time nie, dia sedang dibuai mimpi dalam buai musuk masham dia...... mama tak bg bawak dia sbeab sian dia demam..
so, pas jaa makan....terus polang kerumah tanpa menziarahi memana maLL..sebab sofia takdak so tak syoOK nak tawaf maLLL......


Tuesday, November 23, 2010

JahaT sangat kah???

hermmm dalam dok sakit tekak nie dan g laju menaip bak ketapi tanah melayU........tatau nak buat gu mana cuma nak share skit jaa laa kat sini...perasaaan KURANG senang dengan kawan sekelaih waktu zaman ngaJi sekolah Pondok dl...ish..ish..sekOlah Pondok tapi perangai mcm setann!!!!!!!!!!!!!!!! hihihiih saya lah tuh yg beperangai mcm tuh kawan saya ni baikk org dia!!!!! dh baik chantik, dh chantik kerja pn hebat...cayalah...

sori sume.,cuma nak luah apa yg tependam dalam hati nie.... huhuhuh lagi galaih,lagi ghasa beban.... tapi rasa dalam haL nie saya betoi-betoi tatau kepala ekOQ...tetiba dapat mesej dentum dentam..hebat kata-kata....tapi sampai arini nie saya masih betahan..dan terus betahan taKmau kerOh lagik keadaaan..walaupn hati sakit bak belati tusuk dada nie..ecewahhhhhhhhh tp diamm jaa jalan terbaik mungkin.....sob>>sob>>>soB>...

kenapa erk, baikkk lah mcm mana pn las-las skali satg kita gak yg buruk..kita gak yg jahat..uwaaaa...pesal erk..adakah ini HUKUM KARMA dalam setiap pesahabatan???? apa tak bolew nak betOlak ansur.....apa perasaan diri sendiri dh ckOp sempurna..yang pasti tePok dada chek janTong okesss...jangan sesuka men bedai jaa nak hentam org....plzzzzzzzzzz MATANGLAA beb...umur pn dh makin banyak dh ke depan umuq pn bukan umuq ke belakang dok mengundoq....soB..sob..nie paa kess...rumahtangga org len berantakkan saya yg kena HENTAmnyaa..saya tak besalah..saya tatau ni sume...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... sedih memang sedih..seriuslY sedih...rasa mcm kecewa dan apa harus saya terus putuih ikatan sahabat dengan mereka-mereka di luar sana.....saya tau saya tak SEMPURNA mcm ampa-ampa...tp plzz jgn membabi buta maki ikut sdp mulUt ampa...hukhukhuk.... dh beranak pinak okess..bukan kat zaman dok dalam kelaih lagik..hadoIIi lagi maju zaman..laGi mundur pemikiran manusia..... apa iman di dada semakin Pudaq..sampai sangGUp buat ikut suka hati.....

feEL time nieh~ seriusly lemah , tak bemaya..kalO blew nak menuNg jaaaa....tp mana mUngkin, org len nya hal org len yg perlU merana....owh TUHAN..berikan aku kekuatan untuk hadapi sume nie..

yg pasti untuk CIK PUAN tettt aku tak besalah okesss....plz selidik sampai akaq Umbi....pah tuh g depan ceremin ketOk..ketok skit dada, beleK-belek skit muka..MUAHASABH balik diri..jgn cepat melatah okess.... 

erm KEHIDUPANni bak roda..sentiasa bePusIng.....kdg-kdg jumpak kawan-kawan yg menyenangkan hati kita, kadang-kadang menYUSAH kan kita...dan kadang-kadang jugak terjmpak kawan-kawan yg LUHURRRR dalam sebuah pesahabtan..apa yg pasti saya akakn buat yg terbaik demi sebuah PERSAHABTAN....duit ringgit blew carik....tapi kalO ilang sahabat, sedara mara...YA RABBBiiiii sepilah pejalan iduP di dunia ini...huhuhuhuh

Kepakk KebOm, Kepak kebOm..KEBABOOOM...=)

SALAM ALAIK sume..salam selasa......mcm na arini??? ampa sume sihat kah........ tapi sbLm tuh..meh sini pakat tadah tangan n tunduk seketika meh baca doa sama=sama doakan kat abGnuar hubby kakneena..moga dia lekaih-lekiah sihat sejahtera....sebab la nie dia dok di sepiTal..sian depa, pas satu..satu ujian aLLAH dugaa depa..BETUAH depa kan...sebab ALLAH bg depa ujian yg ckoP hebat untuk redah walaupn kekadg tewas jugak...tapi saya tau depa lakI bini memang hebatlah...JIWA KENTAL nie..payah nak tergugat.......insya'ALLAHH......


alhamduLillah, selesai suda majLis perkahwinan sahabat baik saya waktu di Kolej dl....... kalO dak sBlm ni dok nanti-nantilah sapalaah JodoH dia....tapi tuhlaa kan org tua-tua kata...JODOH PERTEMUAN ALLAH ATURKAN, AJAL MAUT PN SAMA...so Sebagai manusia buat yang terbaik untuk diri sndri....heheheheh
kawan baik saya nie dapat Jodoh ngan org NOGORI SEMBILAN..mak aiii jauhnyaaa jaNgan habaq laa...UTARA >>> SELATAN....tapi demi chinta redah jugak jauh mcm mana pn kan..heheheheh
jadiknya, sabtu baru nie p laa kami ke kamPng naga lilit di kedah nu meraikan majLis dia...wowww..
merah makNgah penganTin......beseri-seri....sukalaa tgk...kebahagiaan tepancar...hehehehheheh  tengok depa lawa-lawa jadik pengantin...ishhh bolew dak tatau nak jadik penganTin lagik erk..hhehehehe ....en>somI sila melamar saya sekali lagik..kita jadik pengantin-pengantin....sofia suh jadik Plower gurls..hahahahah mamPoih saya kena Ligan tak ckOp tanah..apa ang ingt men pengantin-pengantin mcm men masak-masak kah...hahahahahahha jULin bijik mata laki saya kalO dengan soalan nie..hehehhe...apa-apaPN ckopplaa november 2008 saksi hari besejarah kami bedua jadik raja sehari ok..hihih laa bg pelUang kat member plak....



+ ++ +++++ 
++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++
+++++++++
+++


To Pengantin-pengantin baru semoga TABAH, CEKAL, SABAQQQQQ nuh hadapi Liku-liku rumahtangga yg mencabar ala-ala naik roler cOster..hihihiih..... yg pasti SETIA pd yang satu..suka duka kena sama-sama......

BTW SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ERNI AZIDA & AZIDI 
 &
beserta pasangan MEMBER kamPung en.somI saya...PIDOiH & ISteRI..



Photobucket

Pengantin di KamPung KLedanG......"HITAM PUTIH"

ari yang sama ngan PENGANTIN nie knuri...weh makan knuri kat sini memang besh..lauk dagIng campoq batang pisang..memaNg terbaikkkkkkkkkkkkkkk...
dan saya dengan muka takMalooo makan betambah-tambah..hihihihih..... payah nak  dapat lauk sesedap tuh....=D
+
+
+
+
+
+
+

Photobucket
Ni pengantin DI NAGA LILIT "mERAH PUTIH"
kawen dh ampa.....SEMOGA aman berumahtangga nUh...erni jaga En.soMi elOk-elOK tau..bg dia kerap makan maneh..supaya muka dia sentiasa maneh mcm mahadet...kikikiki

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
HAHAHAHA YG NI takyah pekenai dh kot...tetamu yg dtg lambat...bersama ahLi roMbongannya..hahahahahhaahhahah...sengaI betoi lah budak bj merah tuh..hadaoIIIII

Photobucket
aksi sengaI...tepi jalan.....


Photobucket
pehal dak Bj merah tuh jaaa dh Gedikzzz..yg len riLeksss jaa..huhhhhhhhhhhhh


Photobucket
Kami rai pengantin baru..walaupn lambat..kamI sampai gak tau pengantin....=D
antara yg hadir ~ nida+en.Somi=sOfia, hajar Dan mahadet

Photobucket
anida,hajar+sofia = penganTin

Photobucket
Hajar+Sofia = pengantin



Photobucket

pasni depa dua PLAK BAKAL dirai....
weiH ampa dua...SAYA DOAkan mOga pasni antara ampa ada BIBIT-BIBIT CHINTA...hantaran aku siap dh kat ampa..kikikikiki...
Jom pakat doa....mana nak tau JODOH kan..hehehehe






pasni ada lagi MEMBER BAIK bakal di rai...yg dL masa saya kawen mereka laa PENGAPIT PERIBADI saya....wekend nie hari besejarah mereka..beherap dapat meraikkannya..insYA'ALLAH......




Saturday, November 13, 2010

"PeKan LaMa"

11.11.2010 malam kami secara bejemaah pakat-pakat berimpun di "PEKAN LAMA" bak kata befdayz gurls... hehehehe..sapa lagi kalo bukan SI CIK SHUD...dia sugest lepak malam tuh kat "PEKAN LAMA" kami ekoot saja.....tapi jemaah kami malam tuh tak ckop korum jugak....cik wina yg comel tak turut serta. dia Dok membuai mimpi ataih singahsana di mahligai dia..yg kami-kami saja berimpun malam tuh......sama-sama share kisah DUKA yg dh jadik kat kaknEena & the ganG....sob....sob..sob.....sambil meraikan BEFDAYZ GURLS cik shud...hihihihii...malam tuh walaupn HUJAN kesejukakan..tp memasin jadik panas membara..mcm dh dok kat padang pasiaq..hihihih....ayat tak hengat kan!!!! kami dok bara kat PENYAMUN TARBUS yg telah merompak abesss barang-barang kakNEena & the gang...GERAMMMMMMMMM!!!!! hangIn!!!!!!!! tapi apa blew buat hanya mampu BERDOA..moga PENYAMUN TARBUS tuh lekaih-lekiah aLLAH bayaq cash atas perbuatan depa......

yang best malam tuh...PETAMA kali saya besua muka dengan EN.TUNANG cik titin....alallalaa memula malOoooo..ececececec..apa kes nak malO kan.....dia pn orG mcm ang gak nida wieh..heheheheh.....tapi bila sebut jaa pasai KAIN SARI...habis ilang malOOO....merah padam muka gelak...teirngat en.tunang titin pakai kain sari..doLu-dOlu..hahahahah...yang pasti..malam tuh best..walaupn diiringan ngan HUJAN yg selebat-lebatnya.....

Photobucket
Befdayz GUrls....Yang Murah ReJeKi selalu nieh


Photobucket
Titin PEnaja kami malam Tuh ~ SYUKRAN TITIN...


Photobucket
Pria BerbuLu..haahahahha EN.TUNANG TITIN & BABA SOFIA


Photobucket
-amOng Us - nida,Sofia , Shud & titiN



Photobucket
Licin Suda Hidangan kami....yummmmy sume sedap..


Photobucket
SenYom..SenYOm....perot kita kenyang dh kan Shud....hihihhi



Photobucket
Mereka Dua SEPADANNNNNN sngt.....dua-dua COMEL lagik manish..muka pn ada iras...
Jodoh Kuat nieh



tak puas laa begambaq, begedikz dalam PEKAN lama..sambUng plak depan AMBANK..hahahah gilOOO btoii bebudak nie..haish......
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

Photobucket
Ok ampa...POSE kasik Vouge okess.walupn depan banK...hahahahahah...




Photobucket
TenGok pinggang sapa lagik ramPing...


tetiba MuncuL plak si ibu + anak nie meganGU....hihihi  MUNCUNGG plzzz


Photobucket
Shud tak aci...sembunyik blakang saya yg demOOk nie....huhuhuhuhuhu.......




smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 
terukan perjuangan BEDISIPLIN  NAK SIHAT Luaq dalam ..


Photobucket
CooL kapeL.....i Likeeee it...




ok tamat di PEKAN LAMA.....pastu sambung plak di umah wina..walaupn dia tak dtg join...sebab asyik diulit mimpi..tapi kami tetap terjah dia....heehhehee..syok gak terjah wina memalam butas nie.....sori wina lambt dh kami p..sebenanqnyaa nak p collect cookies kat umah dia..sedap woOO cookies dia....pandai wina buat...op'sss..ha sesapa nak oder blew oder ngan wina.....sila..silaa...murah saja...

Photobucket
Wina & befdayz gurLs.....


Photobucket
Me & wina.....
"BUAH MASAM" WINA jelas kelIhatan tuh pasal budak ni comeL sngt-sngt



untuk ampa sume....best walaupn kita skrg nie takleh nak bejemaah sesama....apa yg pasti moga UKHWAH nie terbina ataiah landasan yg benar-benar IKHLAS KERANA ALLAH TA'ALA......ini kerana tercipta sebuah ukhwah KERANA DIA..pasti ukhwah kita mekar hingga akhir nanti isnya'ALLAH....yang pasti opida blogspot..love u alll so much......



time dok menaip n3 nie tetiba teringat kat FAMILI KECIL nie..kalO dl selalu jmpak mereka..anak mereka laa peneman saya sewaktu preggy dl.....saya rindu mereka....wlupn kami dekat tapi skrg seolah-olah semakin jauh ....ukhwah kami..apakah SAYA dan SUAMI ada buat kesilapan keatas mereka...kalO ada...maafkan kami...kami RINDU kamu....paling rindu kat ANNA QAISARA....=(

Thursday, November 11, 2010

Suka BecamPOr Duka

ALLLAH HU AKBAR........hanya kata-kata ni jaa mampu untuk dilafazkan.....

tapi sblom tuh,pagi nie rasa guMbira sangat sebab nak ucapkan HAPPY BEFDAYzzzz TO my close blogger.... CIK SHUD kita yang ke 17THN KAN..hehehehehheh eh silap yang ke berapa shud.......kalO nak tahu umur kena tanya shUD lah ek..

Ermmm tataklaa mood tgh happy...tetiba digemparkan dengan satu kabar yang memang MENYEDIHKANnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kakak neEna dikabarkan kena ROMPAk...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
siannya kakneena....dh tu dengaq kata plak, abg Rudi & kakawein cedera......lagik betambah panas hati nie
setann punya pencurikkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

takleh nak cakap apa-apa melainkan begenang air mata...sebab pikirkan keadaan kakneena yg kabarnya dia masih TRAUMA....
sian akak.....kakawein & abg rudi plak still kat hospital
sib bek dia tak bikin gila kat abGrudi..kalO dak kakawein menangiH tak belagu laaa.......
sHUkur pd mu ya rabbb......walaupn kena gak skit tapi memang MAKAN DALAM laaa.....memOri duka nieh..pada mereka...

kalO nak tahu lebih lanjut lagi cerita nie..kakMimi ada n3nyew...sila rujuk 
sini keyh......
thank's kakmimi share ngan kami infonyaa...lebiu u sis....muahhh

To kakneena syg, kakAwein, & abg.Rudy....beharap SABAR yaa dalam DUGAAN nie.....

saya percaya teselit BERIBU HIKMAH diatas apa yg telah terjadi.......





~Meh kita Doakan sama-sama Moga  SI PENCURI tuh biar tesungkuQ ataih jalan kena LINDIH ngan LORi treler yg betayara-tayar tuh.....
sian mak bapak pencurik tuh kan punya anak mcm tuh......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tuesday, November 9, 2010

sweet seBEntin

hihihhiiih....aittt pesal gelak gumbira.......saja jaa mula taiping ngan gelak girang....hOyehhh...
pssttt sebanqnya nak WISH
HAPPY BEFDAYSSS KAT my companY........
yang ke 17tahun.....waLLLah......
saya doakan MoGa KompanY yg comeL nie semakin murah rezeki dan berjaya lagik....
kalO tuan besaq saya baca nie mesti dia kata saya Bodek KAN!!!! tapi Takda maknanyaa bODEK..bodeK....
apa kes nak BODEK...tak menGuntungkan pUn.....hihihi...apa yg pasti buat mesti mau ikhlas....baiklaa dr seGi wat keja ka, marahkaa, sengeh ka, Julin ka, herot muka kaa...
mesti mau IKHLAIHHH punya..baru berkat gheja...kan..kan..kan....

alhamduLillah, setelah jatuh baNgun dalam misi mencari punca rezeki...saya bertemu ngan Kompany comei nieh....dan stakat nie dh ampir empat taHoon woo saya bekhidmat di sini...mcm=mcm ada....suka duka siLih ganti..kalO ingt-ingt balik memula keja
sini...adoiyaa...gelak jaa.... hampir nak tekucil pn ada....nampak jaa Tuan besaq sampai nie...hati yg kembang bak bunga raya akan menjadik KUNCUP..SEKUNCUpnyaa...meGigil......tgk beg pn ckplaa..dh gerun....hahahahahahaha
mai plak supervisor yang kaki otai...ha sudah..gila jadiknyaaa...muka teruih masuk dalam komputer...tebenammmm!!!!! tudiaa hebat kan....tapi saya cuba laa naa...buat yg terbaik..peduLiklaa kekadg hati ni sakit luluh gerammm mcm nak jijak pna da.....buat do no jaa..selalu gak menGeluh.....tapi teruskan kesabaran..sebab pikir kembaLi zaman srba canggihla nie...keja payah ada..kalO takdak kabEl besaq tianq letrik ha jgn mimpilaa nak keja tempat kat SANA nuh...ecececccecce....takpa...ada rezeki mana saja..terusKan...yg pasti sumber YG HALAL.....kenapa saya masih bekerja di sini walupn kdg-kdg hati saya derita....ini kerana di sini ada banyak makna......banyak perkara yg dimana-mana takkan ada..tp di sini ada.....tuhpun setelah empat tahun saya di sini.....per.per mcm nie makin jelas kelihatan.....selama nie dok anggap TUAN besaq..ganaih mcm rimau...rupanya tidakkk...!!! alhamduLillah dia Good Boss..bebanding boss yg lama...yg gila bg ceramah, tazkirah hari-hari..dan sibuk jaga tepi kain org..cehhhh!!!!!! saya tak kisah kalO ada yg baca N3 nie akan kata saya BODEK, KIPAS, ANPU atau apa-apa jaa..yg pasti saya selesa suda di sini....walupn ni bukan kompany mak bapak saya....tapi di sinilaa saya mencari rezeki untuk sesuap nasik....aisehhh...

dh Jom Lunch....SBLM tuh nak wish lagik...

HAPPY BEFDAY COMPANY COMELL.....saya sebagai pekerja doakan moga betambah=taMbah murah rezeki dan dirahmati olehNYA....!!!! insya'ALLAh....
BOSS teruskan perjuangan walaupn mcm=mcm dugaan melanda........

Love coMpany coMei.........drpad pekerja yg kepala senGet...hahahah

Monday, November 8, 2010

antOOO Tisu..

apa-apapn saya nak gelak gulin-gulin...tgk budak comei nie bemandikan tisu....hadaoilaaa...dh stat dh dia....punggah sana sini..semalam jaa..tokma sudah kerugian segulung tisu dek kerana cik sofia kerjakan........!!!! tgk tuh dia heret tisu satu rumah...sekali baba dia amik tisu dan DIA..lilit bersama kasik intim....hihihihihi...
tak sempat jadik mumia..dh jadi mami monster....hahahahahah...tekoyak sana sini....belom sempat 5 menet..abeh sume tebarai...dia sesengeh jaaa......adeoilaaa budak kecik nie..setiap malam ada jaa aktiviti dia.....abeh sume benda dia kerjakan.....!!!! so pada insan-insan sekeliling harap besabaQ nuh.....
kawan-kawan tgk pic nie...jgn gelak suda naa...kang ada plak yg gelak sampai menitik air mta...ha jenuhlaaa sofia nak kena p lap ngan tisu di badan dia..hahahahhahahaaa

Photobucket
tuh tangan baba oKes.....dia yg lilit kan TISU dibadan SOFIA....ha sapa suh KENJAH tisu tokma kan dh kena belit ngan baba..dia diam jaaa.....wat muka tak besalah...adoiyaaaa

Photobucket
Ok SIAP...!!!! TEPi..tepi bg sofia jalan...kunun ala-ala Model Tisu laah nie...hhihihiihi


Photobucket
SekaLi takdan nak sampai DAPOQ...tak suka rabak Tisu hat belit kat badan dia..
sori gambaq kelihatan kabur...sebab saya tak tahan gelak tgk aksi dia...
so, tangan pn teketaq-ketaq bak pakiNSon suda.....hahahahahaha


Photobucket
Elok melangkah ke dapoq..ha amik hang......pUtuih habeh dah..tIsu-tisu yg berada di badan sofia..haiyoo ganaih anak Ibu nieh....

Photobucket
Okeh PATAH BALIK....kan td kata NAK SHOW MODEL TISU...so sofia patah balik ke arah haLL...tak sangka QUPA kat dada ada g cebisan tisu...hahahahah...muka masih mcm tak besalah cooL jaa...


Photobucket
dh ibu Sofia penat..nak masuk biLik...ganti sut LEN plak......so tisu - tisu nie iBu kotiplah naaa...pastu buang ....hihihih


Photobucket
Ok daaaa SEMUA....sofia masuk biLik duLu.....good nite..........sekian MODEL tisu malam ini.....sib bek sofia tak jadik ROTI tisu hasil kreativiti dr ibu..kalO dakkkk jenuhhhhhhhhhhhh....=)





kepada Tokma...bawak-bawak besabaq nuh...dengan kerenah cucunDa sorang nie.....abeh suda tIsu tokma...takpa pasnie kita p K4 angkot nuh......hihihihhi...tokma pn takleh nak kata apa melainkan gelak saja....jenuHlaa ada budak kecik nie sorang..mcm-mcm ada idea dia....ha pasni tgg PROJEK baikkk punya dr ZAHRA SOFIA...

jenuhlaa tera nak paham bahasa.....mcm-mcm dok ada.....budak kecik nie kuat memunggah!!!!! konon ghajin mengemaihlaa kan.,,hihihiiih

Suka tgk SOFIA laa nie, dh kurang sakit..badan pn koi naik..kalO dukunG tuh berasa laa kepala bahu....badan Koi bulat..cacin abeh sume lari dh gaaMaknya..sebab sofia telan mcm-mcm..hihih sambai belacan pn dia ngapppp....ha tuhkaa cacing kata oh tidakkkk............hihihihihiih

Friday, November 5, 2010

Let us share what Datuk Dr. Fadilah Kamsah used to say

macam besh artikel nie....jom kita renung-renungkan bersama......

*
*
*
*
*
"Ada orang datang ke pejabat dengan perasaan penuh gembira &ceria , 
ada datang dengan perasaan "biasa" 
dan ada datang dengan perasaan serba tak kena ." 

Ingat lah, sesiapa yang datang hanya dengan perasaan "biasa" saja, 
hasilnya adalah "biasa" saja, sesiapa yang datang dengan ceria, 
hasilnya akan jadi lebih daripada biasa ataupun luar biasa. 


Bekerja la dengan ceria agar menghasilkan produktiviti yang luar biasa yang 
akan menggembirakan orang di sekeliling kita. 
Semoga hasil itu akan mendapat keberkatan insyallah..." 
Jadi renungkan lah.... 


Pejam mata dan renung lah diri, kalau kita perlu melakukan ANJAKAN PARADIGMA , 
maka lakukanlah segera... 


Maka untuk itu , mari kita mula senyum, ceria, mesra sesama kita 
dan tingkat kerjasama dalam kerja, 
tak rugi kita semai rasa 'kekeluargaan' dalam tugasan ... 


Tak dapat gaji lebih pun tak apa 
sebab pahala dapat..  
kita withdraw kat akhirat nanti... 
tapi kalau kita asyik dengki mendengki.. 
nasib la sebab sudah ditentukan jalan 
yang sukar itu yang kita pilih.. 


Renungi lah, berapa ramai kawan kita dan berapa ramai lawan kita, 
nescaya itulah kayu pengukur diri yang sebaiknya... 


"Mengkritik tidak bererti menentang, 
Menyetujui tidak semestinya menyokong, 
Menegur tidak bermakna membenci, 
dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik."



sumber dr :-Emel Cik faridah Sulaima

SweET seVEntiN

semalam kuar jalan-jalan tawaf malll...sekaligus celebrate befday my sis....
nuruL atikah othman.
yang ke tujuh belas tahun kunun sweet seventinlah kan...hihihii....
actuaLy simple jee we Olss celbrate....
we Olss jamu dia makan dekat Kenny Sunway CarNivaL maLL..so far so gOod laa.....

Photobucket
Befday gurls Sweet SevenTin wif Bonda tersayang ~ sponsoring kuat nieh....

sementara tgah tgg Oder sampai...tetiBa ada kejutan untuk befday Gulrz......
MY SWEETIE PIE dtg bawak belOOn comel kasik sama MamachU dia....
wahhh teruja mamaChu dia...hihiiih


Photobucket
beri keUtaman pada befday Gurls menjamu selera.....=)


Photobucket
aksi Baba & Sofia.....ada-ada jaaaa


Photobucket
peduLikkan aksi GeDik saya ...... 
saya tahu saya tak chOmei...tapi saya nak jugak buat aksi cemei..cemei...hihiiii konon menceriakan suasana....






alhamdulillah dh setel befday gurls nieh....tgg minggu depaN plak 13hb  ~ befday gurls sorang lagik...sesungguhnya NOVEMBER ni banyak betoi kenangan manish dan tak sabar tgg org jauh datang sini............wowwww...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design