Tuesday, November 23, 2010

JahaT sangat kah???

hermmm dalam dok sakit tekak nie dan g laju menaip bak ketapi tanah melayU........tatau nak buat gu mana cuma nak share skit jaa laa kat sini...perasaaan KURANG senang dengan kawan sekelaih waktu zaman ngaJi sekolah Pondok dl...ish..ish..sekOlah Pondok tapi perangai mcm setann!!!!!!!!!!!!!!!! hihihiih saya lah tuh yg beperangai mcm tuh kawan saya ni baikk org dia!!!!! dh baik chantik, dh chantik kerja pn hebat...cayalah...

sori sume.,cuma nak luah apa yg tependam dalam hati nie.... huhuhuh lagi galaih,lagi ghasa beban.... tapi rasa dalam haL nie saya betoi-betoi tatau kepala ekOQ...tetiba dapat mesej dentum dentam..hebat kata-kata....tapi sampai arini nie saya masih betahan..dan terus betahan taKmau kerOh lagik keadaaan..walaupn hati sakit bak belati tusuk dada nie..ecewahhhhhhhhh tp diamm jaa jalan terbaik mungkin.....sob>>sob>>>soB>...

kenapa erk, baikkk lah mcm mana pn las-las skali satg kita gak yg buruk..kita gak yg jahat..uwaaaa...pesal erk..adakah ini HUKUM KARMA dalam setiap pesahabatan???? apa tak bolew nak betOlak ansur.....apa perasaan diri sendiri dh ckOp sempurna..yang pasti tePok dada chek janTong okesss...jangan sesuka men bedai jaa nak hentam org....plzzzzzzzzzz MATANGLAA beb...umur pn dh makin banyak dh ke depan umuq pn bukan umuq ke belakang dok mengundoq....soB..sob..nie paa kess...rumahtangga org len berantakkan saya yg kena HENTAmnyaa..saya tak besalah..saya tatau ni sume...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... sedih memang sedih..seriuslY sedih...rasa mcm kecewa dan apa harus saya terus putuih ikatan sahabat dengan mereka-mereka di luar sana.....saya tau saya tak SEMPURNA mcm ampa-ampa...tp plzz jgn membabi buta maki ikut sdp mulUt ampa...hukhukhuk.... dh beranak pinak okess..bukan kat zaman dok dalam kelaih lagik..hadoIIi lagi maju zaman..laGi mundur pemikiran manusia..... apa iman di dada semakin Pudaq..sampai sangGUp buat ikut suka hati.....

feEL time nieh~ seriusly lemah , tak bemaya..kalO blew nak menuNg jaaaa....tp mana mUngkin, org len nya hal org len yg perlU merana....owh TUHAN..berikan aku kekuatan untuk hadapi sume nie..

yg pasti untuk CIK PUAN tettt aku tak besalah okesss....plz selidik sampai akaq Umbi....pah tuh g depan ceremin ketOk..ketok skit dada, beleK-belek skit muka..MUAHASABH balik diri..jgn cepat melatah okess.... 

erm KEHIDUPANni bak roda..sentiasa bePusIng.....kdg-kdg jumpak kawan-kawan yg menyenangkan hati kita, kadang-kadang menYUSAH kan kita...dan kadang-kadang jugak terjmpak kawan-kawan yg LUHURRRR dalam sebuah pesahabtan..apa yg pasti saya akakn buat yg terbaik demi sebuah PERSAHABTAN....duit ringgit blew carik....tapi kalO ilang sahabat, sedara mara...YA RABBBiiiii sepilah pejalan iduP di dunia ini...huhuhuhuh

16 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Dee said...

kalo dee..dee amik pendekatan diam diri..tp bukan sekejap..lama smpi luka di hati pulih..sbb kalo kita bising2 pun..x guna..dan yg paling2 baik ialah berdepan/tya dia direct..sbb kdg2 cerita org ni byk sgt versinya..

lady XOXO said...

sabo na kak nida.. biasalah.. kamo d duga tu sayang... biasa ler dalam kawan2 ni normal.. tak semua kita wat kawn kita suka kak... hurmmmm

kak saba na.. kuatkan semangat.. biarlah org wat kita.. kita tak yah buat kat org na dear.. sabar ... kamo d duga ...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

begitulah adat dalam persahabatan....orang yang kita anggap sahabat boleh jadi musuh..orang yang musuh boleh jadi sahabat...

NeenaAnuar said...

banyakkan bersabar dear.. akak paham sangatt perasaan nida tu... coz suatu masa dulu akak pun penah kene camgitu... takpe dear.. akak rasa you still have some frens around you yg betol2 value u as a fren rite? so don't worry.. biar lah ade hanya takat 4-5 org sahabat dari ade berjuta kawannn.... coz yg kawan itu belum tentu leh menjadik sahabat tapi yg sahabat tu dah tentu2 leh jadik kawan... so sabar yer.. akak always be with u! muaahhsss!!!

Pocket said...

cik kak tu tengah marah koot,
tu yg tembak berdas das tuu..
tak per..
biorkan kejap..
then lama sikit nanti, dia mesti akan cover balik tembakan dia tuh..

Shu Shinju said...

betol cakap kak neena...sabar yer kak.. wat xtau ja.. lelama...penat la dia tu...

Iman's Umi said...

Hmmm...sgt x srnk klu x psl2 dilibatkn dlm hal rumahtangga org kn? sy penah kena dlu...jd, sy ambl kptsn diam diri je la, jumpa pn lari je, nk berkawan pn buat sakit ati je.

MiYOKO TACHIBANA said...

byk2 bersabar ye, nida...tula manusia kann..

rambut sama hitam, hati lain2...

yg penting, kite berbuat baik kt org..biarlah org tu nk wat jhat kt kite..kite kena byk2 sabar

Marsha~ said...

biasalah tu dik... org lain mana suka kalau tgk kita senang??? jeles dan hasad dengki mesti ada...

Mamma said...

kalu aku senang je...kalu salah sorg kwn kita bermasalah..aku awal2 lg dh jauhkan diri dr org mcm ni, kurangkan berhubung dgn dia utk elak masalah yg timbul atau lebih tepat lg..AKU SGT MEMILIH KAWAN okey..pada aku xada kwn mcm ni pun bagus..ramai lg org yg sgt ikhlas n jujur dlm persahabatan

*sbb tu aku takde masalah dlm berkwan sbb semua kawan rapat aku berkualiti! ;p

Deqna said...

takpe nida... kawan blogger kan ramai nie...

biarlah org buat kita satu hari nanti dia akan sedar juga..

POSH76 said...

betul semua tu....biaq pila dia nak buat lagu apa yang penting u jujur dalam persahabatan tak kira la apa terjadi pun

Zaimun Yahyah said...

kalo aku la nida.. buat bodoh kayu jer.. nanti lama2 org tu penat laa.. berani kerana benar... ;)

Lady of Leisure said...

huwaa. kadang bila kita bebetul jujur berkawan orang lain pulak yang buat hal kan, banyak bersabar k.. sebab dalam dunia ni bak kata pepatah rambut sama hitam hati lain2.. huhu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
adat berkawan memang begitu

ratusiput said...

sabar...setiap perbuatan ade balasan k...bio org buat kite jgn kite buat org...tp dlm sabar tu kena tegas gak la...tkt nnti org pijak2 pale kite lak...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design