Tuesday, November 23, 2010

Kepakk KebOm, Kepak kebOm..KEBABOOOM...=)

SALAM ALAIK sume..salam selasa......mcm na arini??? ampa sume sihat kah........ tapi sbLm tuh..meh sini pakat tadah tangan n tunduk seketika meh baca doa sama=sama doakan kat abGnuar hubby kakneena..moga dia lekaih-lekiah sihat sejahtera....sebab la nie dia dok di sepiTal..sian depa, pas satu..satu ujian aLLAH dugaa depa..BETUAH depa kan...sebab ALLAH bg depa ujian yg ckoP hebat untuk redah walaupn kekadg tewas jugak...tapi saya tau depa lakI bini memang hebatlah...JIWA KENTAL nie..payah nak tergugat.......insya'ALLAHH......


alhamduLillah, selesai suda majLis perkahwinan sahabat baik saya waktu di Kolej dl....... kalO dak sBlm ni dok nanti-nantilah sapalaah JodoH dia....tapi tuhlaa kan org tua-tua kata...JODOH PERTEMUAN ALLAH ATURKAN, AJAL MAUT PN SAMA...so Sebagai manusia buat yang terbaik untuk diri sndri....heheheheh
kawan baik saya nie dapat Jodoh ngan org NOGORI SEMBILAN..mak aiii jauhnyaaa jaNgan habaq laa...UTARA >>> SELATAN....tapi demi chinta redah jugak jauh mcm mana pn kan..heheheheh
jadiknya, sabtu baru nie p laa kami ke kamPng naga lilit di kedah nu meraikan majLis dia...wowww..
merah makNgah penganTin......beseri-seri....sukalaa tgk...kebahagiaan tepancar...hehehehheheh  tengok depa lawa-lawa jadik pengantin...ishhh bolew dak tatau nak jadik penganTin lagik erk..hhehehehe ....en>somI sila melamar saya sekali lagik..kita jadik pengantin-pengantin....sofia suh jadik Plower gurls..hahahahah mamPoih saya kena Ligan tak ckOp tanah..apa ang ingt men pengantin-pengantin mcm men masak-masak kah...hahahahahahha jULin bijik mata laki saya kalO dengan soalan nie..hehehhe...apa-apaPN ckopplaa november 2008 saksi hari besejarah kami bedua jadik raja sehari ok..hihih laa bg pelUang kat member plak....



+ ++ +++++ 
++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++
+++++++++
+++


To Pengantin-pengantin baru semoga TABAH, CEKAL, SABAQQQQQ nuh hadapi Liku-liku rumahtangga yg mencabar ala-ala naik roler cOster..hihihiih..... yg pasti SETIA pd yang satu..suka duka kena sama-sama......

BTW SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ERNI AZIDA & AZIDI 
 &
beserta pasangan MEMBER kamPung en.somI saya...PIDOiH & ISteRI..



Photobucket

Pengantin di KamPung KLedanG......"HITAM PUTIH"

ari yang sama ngan PENGANTIN nie knuri...weh makan knuri kat sini memang besh..lauk dagIng campoq batang pisang..memaNg terbaikkkkkkkkkkkkkkk...
dan saya dengan muka takMalooo makan betambah-tambah..hihihihih..... payah nak  dapat lauk sesedap tuh....=D
+
+
+
+
+
+
+

Photobucket
Ni pengantin DI NAGA LILIT "mERAH PUTIH"
kawen dh ampa.....SEMOGA aman berumahtangga nUh...erni jaga En.soMi elOk-elOK tau..bg dia kerap makan maneh..supaya muka dia sentiasa maneh mcm mahadet...kikikiki

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
HAHAHAHA YG NI takyah pekenai dh kot...tetamu yg dtg lambat...bersama ahLi roMbongannya..hahahahahhaahhahah...sengaI betoi lah budak bj merah tuh..hadaoIIIII

Photobucket
aksi sengaI...tepi jalan.....


Photobucket
pehal dak Bj merah tuh jaaa dh Gedikzzz..yg len riLeksss jaa..huhhhhhhhhhhhh


Photobucket
Kami rai pengantin baru..walaupn lambat..kamI sampai gak tau pengantin....=D
antara yg hadir ~ nida+en.Somi=sOfia, hajar Dan mahadet

Photobucket
anida,hajar+sofia = penganTin

Photobucket
Hajar+Sofia = pengantin



Photobucket

pasni depa dua PLAK BAKAL dirai....
weiH ampa dua...SAYA DOAkan mOga pasni antara ampa ada BIBIT-BIBIT CHINTA...hantaran aku siap dh kat ampa..kikikikiki...
Jom pakat doa....mana nak tau JODOH kan..hehehehe






pasni ada lagi MEMBER BAIK bakal di rai...yg dL masa saya kawen mereka laa PENGAPIT PERIBADI saya....wekend nie hari besejarah mereka..beherap dapat meraikkannya..insYA'ALLAH......




5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya dapat makan nasi minyak...huhuhuhu akak kena tunggu hujung minggu la baru dapat g makan nasi minyak..

POSH76 said...

musim mengawan ni hehe

-aNida OtHmaN- said...

BOnda~ best memang best..bg yg saizz s..kalO yg besaiz seperti saya..alangkah takbestnyaa..sebab akan menyebabkan KALORI naik mendadak..hihihihhi

-aNida OtHmaN- said...

Posh~ ha'ah laa musim MENGAWAN..hahhaah tahun depan Musim besalIn plak..hahahhahaaa

lady XOXO said...

nasi minyakkkkkkkkk nyum.. lapo lapo plak dah.. ekekeke wah warna merah cantek.. ekekke

ahah saya nampak MR EHEM2 saya d situ.. per dia wat di situ wat GLAM erk tue.. ekekekke...

besh kan sis.. kenduri kendara nie.. mengamit kenangan sis n abg cerap ar tue kekekeke

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design