Tuesday, November 9, 2010

sweet seBEntin

hihihhiiih....aittt pesal gelak gumbira.......saja jaa mula taiping ngan gelak girang....hOyehhh...
pssttt sebanqnya nak WISH
HAPPY BEFDAYSSS KAT my companY........
yang ke 17tahun.....waLLLah......
saya doakan MoGa KompanY yg comeL nie semakin murah rezeki dan berjaya lagik....
kalO tuan besaq saya baca nie mesti dia kata saya Bodek KAN!!!! tapi Takda maknanyaa bODEK..bodeK....
apa kes nak BODEK...tak menGuntungkan pUn.....hihihi...apa yg pasti buat mesti mau ikhlas....baiklaa dr seGi wat keja ka, marahkaa, sengeh ka, Julin ka, herot muka kaa...
mesti mau IKHLAIHHH punya..baru berkat gheja...kan..kan..kan....

alhamduLillah, setelah jatuh baNgun dalam misi mencari punca rezeki...saya bertemu ngan Kompany comei nieh....dan stakat nie dh ampir empat taHoon woo saya bekhidmat di sini...mcm=mcm ada....suka duka siLih ganti..kalO ingt-ingt balik memula keja
sini...adoiyaa...gelak jaa.... hampir nak tekucil pn ada....nampak jaa Tuan besaq sampai nie...hati yg kembang bak bunga raya akan menjadik KUNCUP..SEKUNCUpnyaa...meGigil......tgk beg pn ckplaa..dh gerun....hahahahahahaha
mai plak supervisor yang kaki otai...ha sudah..gila jadiknyaaa...muka teruih masuk dalam komputer...tebenammmm!!!!! tudiaa hebat kan....tapi saya cuba laa naa...buat yg terbaik..peduLiklaa kekadg hati ni sakit luluh gerammm mcm nak jijak pna da.....buat do no jaa..selalu gak menGeluh.....tapi teruskan kesabaran..sebab pikir kembaLi zaman srba canggihla nie...keja payah ada..kalO takdak kabEl besaq tianq letrik ha jgn mimpilaa nak keja tempat kat SANA nuh...ecececccecce....takpa...ada rezeki mana saja..terusKan...yg pasti sumber YG HALAL.....kenapa saya masih bekerja di sini walupn kdg-kdg hati saya derita....ini kerana di sini ada banyak makna......banyak perkara yg dimana-mana takkan ada..tp di sini ada.....tuhpun setelah empat tahun saya di sini.....per.per mcm nie makin jelas kelihatan.....selama nie dok anggap TUAN besaq..ganaih mcm rimau...rupanya tidakkk...!!! alhamduLillah dia Good Boss..bebanding boss yg lama...yg gila bg ceramah, tazkirah hari-hari..dan sibuk jaga tepi kain org..cehhhh!!!!!! saya tak kisah kalO ada yg baca N3 nie akan kata saya BODEK, KIPAS, ANPU atau apa-apa jaa..yg pasti saya selesa suda di sini....walupn ni bukan kompany mak bapak saya....tapi di sinilaa saya mencari rezeki untuk sesuap nasik....aisehhh...

dh Jom Lunch....SBLM tuh nak wish lagik...

HAPPY BEFDAY COMPANY COMELL.....saya sebagai pekerja doakan moga betambah=taMbah murah rezeki dan dirahmati olehNYA....!!!! insya'ALLAh....
BOSS teruskan perjuangan walaupn mcm=mcm dugaan melanda........

Love coMpany coMei.........drpad pekerja yg kepala senGet...hahahah

8 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

wahhhh dah 17 thun... kira ok ar tue.. kira company akak tu kuat la sumber nyer,, ,wah kak pown dah 4 tahun.. ok ar tue.. sure leh bertahan lagi insyallah ok kak.. be strong.. happy aniversary to ur company sis

Shu Shinju said...

hepi birthday to your company...co. nama pe erk?? hihihi..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie besday company... hahahahah..bleh???

POSH76 said...

Nila baru pekerja contoh....me tak pernah amik tau pun dah brp kurun company ni hidup....hehe

Mamma said...

tu dia..dalam duk mengeluh 4 taun jugak ko hadap ye nida kekeke..takpe manyak hikmahnya tu ")

Muhamad Nor aka Mamat aka putra said...

wahhh.. happy anniversary 2 company kaka ! ;) sebaya mamat nie.. nk celebrate gak laa...

LIP (^_^) said...

yippi hippy bisday CO.

Mimy Hamid said...

wow 17 years pehhhhhhhhhhhhhhhhh...lama sungguh...nida khidmat baper lama??

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design