Monday, November 29, 2010

MajLis perKahwinan ~ FerIDe & SudirMan

Fhewwww......seLamat pagi kawan-kawan..ehehhehe...tatkala ampa sume dibuai mimipi...saya masih lagi cegat depan pc....tah hapa yg di tengoknya pn tataulaa.....takdak mendalah...cuma dOK preview pic-pic kemarin dan arini...yg mencipta Memori yang beshh sangat...terpahat di hati...woOoooo....besh..besh....
tapi dalm besh-besh tuh sbanaqnya teselit kerisaun yg teramat...PUTERI comel saya kurang sihat skit dalam beberapa hari nie....batok, selsema, demam malam..huwaaaaaaaaa....kasihani dia....takpa sayang, demi kamu ibu buat yg terbaik....tidok pn sering tegangu..sebab risaukan kondisi badan dia.....fhewww COOBBAAN buat saya dan suami...tapi cekal hadapi dengan tenang......beharap sngt sofia cecepat siHat...seBab sabtu ni kan sofia nak jadik PERANTIN comeL..ehehehehhe.....

ok skrg nak stori pasal memori best arini nie....arini ada MAJLIS perkahwinan PENGAPIT saya kawen dL....fuhhhhhhhhhhhh gilOOO chantik dia....nak fensaann rasa nenGoknyaa dia..dan-dan tinginlah nak kawen len...hahaahahhahaha....tgk..tgk..ada ati tuh nak g naik pelamin...mahap laa yer puan...kamu dh taK layak..hihihi....weh ampa member saya yg sorang ni memang chantik....tak blew dinafikan lagik.....betuah suami dia dapat isteri selawanie...apa-apapn SELAMAT lah erk, melayarai bahtera rumahtangga......hihihihi yang penuh mcm-mcm adaaaaaaaaaaaaaaaa =)

Photobucket 
CHANTIKKKK nyaa sahabat saya ni dh mcm PEMAISURI.....hihihih


Photobucket
SELAMAT PERANTIN BARU FERIDE & SUDIRMAN


Photobucket
Pengantin dh pandai buat PEACE...kikikikiki


Photobucket
Pengantik sibUk carik eN.soMi dia........amboii....hahaha


Photobucket
Kami Sempat ambiL kesempatan begambaq bersama 
PENGANTIN atas PELamin yg Gojes...ahak'zzz


Photobucket
Cuba tgk, ataih pelamin pn ada yang dan lagik tarik sependa...
haiyooo btoilaaa geng nieh.....
hahahahahhahahaha


Photobucket
saya bersama ZEHRA....~ yarabbi, giloOO suka baby nie....
pipi baM-bam...comeiii sangat


Photobucket
Mummy zaHra wif Mummy Zehra...
Zehra perati jaaa muka unti, napa sayang..
muka unti mcm OTROMEN kaa...
hahahahahha

Photobucket
Fuhhhhhhhhhhh comeL.....


Photobucket
dah p BalIk.....
tak kira...tak kira kat parkIn pn nak begambaq gak...
ha laa kan selalu ble jmpak okess.....



Sofia takda time nie, dia sedang dibuai mimpi dalam buai musuk masham dia...... mama tak bg bawak dia sbeab sian dia demam..
so, pas jaa makan....terus polang kerumah tanpa menziarahi memana maLL..sebab sofia takdak so tak syoOK nak tawaf maLLL......


13 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

wah kak nida... bulan ni bulan kenduri kendara erk.. good.. ehehhe rezeki..

kak jatuh hati wina tngok baju n mekap kawan kak nida ni.. mak aiiiii cantek sgt2.. sbb tuan dia cantek... giler lawa.. baju ni mmg lawa... mekap pergh.. waalawei...

sofia tak ikot demam lg ker.. cian cyg wina tue

Shu Shinju said...

amboi...lawanya perantin.....

sian sofia kan.. cepat sembuh yer sayang... sabtu ni nak naik pelamin kan.... :)

Zaimun Yahyah said...

alololo... tomeinyer baby tuh.. hehehe.. baby sapa tuh..??? :D

kalau ada kak sofea dia lg tomei gmbor 2org.. hehe..nxt time k..
GET WELL SOON SOFEA..!!!

Iman's Umi said...

Btlla nida, cantik kwn awk tu...
Kelakarla, pepandai je nida ckp org tu tarik sependa...kekeke

Mamma said...

ko ni masalah beso mana pun
amik gambo tetap ceria!! salute!!

POSH76 said...

cantek sgt mempelai tu....baby yang BAM BAM tulagi kiut geram tengok...hehe

Muhamad Nor @ Mamat @ Putra said...

hype kak nids :).. lame x posting ek .. wahh.. bes nye tgok org kawen2 nie.. hehe.. lum ckup umr and uwet lak nk cter sal kawen nie :p.. ngaa~ gatai no~ :p

MiYOKO TACHIBANA said...

cntiknye pengantin tuuu..bj die cantik laaa...i loike it soo muchh..

sofea camne...da ok ke..

Ilhamny.com said...

zehra perati sbb maybe dia pikir ' nnti aku besar, kawin, aku nak amik untie ni la jd pengapit lak'..huhuhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cun la pengantin tue..sangat cantik...
alahai nak berjalan klu anak xsihat memang sangat xsenang hati kan..huhuhu get well soon my lalink sofia..

Iena said...

cantiklah baju pengantin pompuan tu...

Marsha~ said...

sy paling suka tgk bilik pengantin

haidi takeAfoto said...

wahh cumilnye pengantin..nak gak la pengantin cmtu..hehe ade lebih lagi x?nk booking satu leh??heheh

nida..sorry lame senyap..bru pulang ke malaysia ni..waduh waduh..penat bangat ni..hehe

bulan 12 ni jumpe lagi ek..kt umh wina lak..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design