Wednesday, December 8, 2010

2 in 1

SALAM sume.....ayat mcm biasa...bg salam dL....pembuka bicara....sebelum tuh nak habaq seksiap nie kepada semua  
FOLOWER-FOLOWER opida.blogspot
anda di minta amik AWARDD TAHUN BARU nie....DEDICATED khas buat ampa sume....... amik na.....sudi-sudikanlaah amik..even saya tak listingkan NAMA,....tapi untuk FOLOWER's blog saya yg dh masuk SERATUIH TUJUH PULUH EMPAT.....
dengan rendah hatinya di minta mengambiL award comEL nieh......

Photobucket

untuk award yang pertama, 
semua follower saya  TAG kan
sebab kerana ampa sume, blog nie semakin rancak...jadiknyaa...


Photobucket

1. Apakah yang ada rasa apabila ramai follower
aLhamduLillah ~ kehadiran di alam maya ni di hargai dan disenangi...

2. Pendapat Tentang Award Diatas
comeL sebab pinky-pinky siap ada ekweem ngan buah cheri lagik..hihihihi

3.Apakah yg anda akan buat untuk mempunyai ramai Follower ?
fuhhhhh soalan tak hengat..... cuba bagi yang terbaikk.....dan jadik sahabat yang terbaik...
saya tak mengharap sampai mcm tuh, bLoq nie sekadar tempat harian lepak-lepak penuhkan masa yg terluang...kunun tempat bekarya laa..hahahahahha

4. Sila upload gambar award follower kamu.
ok ~ siap sila lihat di sebelh side bar yea...


+
+
+
+
+
+
+
+
+

dan seterusnyaaaaa AWARD yg ke duaa.....

+
+
+
+
+
+

untuk award kedua lak.. nie yang special nie..
  1. untuk Shud , si comel ni selalu support saya...tak penah misss tinggai KOmen.... 
  2. untuk Posh , even GLAM tapi selalu singgah umah tecik saya nie..bertuah rasa...
  3. untuk mama kimi ~ member paling rowck dalam blooging nie...dh serupa besa jmpak dan serupa kenai 10 tahun..hihihih dia seLalu rindu saya..hahahahahahha
Photobucket

Makanan fevret korang ape?
Of koz laaa MASAK LOMAK CILIK API.......
sekali makan bedesOPp sampai ke tOlang som-som...dan terangkat toin-toin...sdp wooooo

sape yg korang sayang?
1.ALLAH
2.Nabi Muhammad
3.Suami Terchenta
4.Anak techinta yg berdahi dOngga bemata Bolat bak BoLa goLp.
4.FamiLi 
5.SAHABAT HANDAI yg ikhlas dalam persahabatan 
6.kawan-kawan BLOGGER yg ciut miut nieh


oleh yang demikian saya nak mengamanahkan kepada sume folowers yg dapat award 2 in 1 ni sila yea tag pada member-member kesayangn kengkawan yg len keyh.



terima kasih banyak-banyak pada junior folowers bLog saya ni..
yg sedang sibuk menduduki exam spM la nie..kakLOOng doakan mamat SUKSECC yer...... 
thanks sebab sudi bg award pada kakLOOng ngan award yg cOmel nieh...



9 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

pewwwiiittt dapat award la...tenkiu dalink..muah2..skit

Mamma said...

yariva yariva dapat award siap dpt status rock lagi hahahahaha
anyway aku suka tenkiu sayam "))

Shu Shinju said...

thanks kakak cayang... nanti shud ambik na.. mood bloggin kelaut...

Iman's Umi said...

Wah tahniah ye...begitu ramai follower Nida...maknanya kena trs berkarya tanpa jemu

Mimy Hamid said...

love ur song...stay the same....akak buka je blog nida sbb nak dgr lagu ni...niceeeeee

Deqna said...

thanks for the award.. saya akan tepekkan blog saya..

kalau saya baik hati dan rajin nanti saya kasi pulak kat follower saya dgn membuat tag ini..hehe

lady XOXO said...

wah wah.. award time...

kak nida.. nak nanges tngok PIC HEADER tue.. giler CUTE seh.. one HAPPY PAMILY.. haipppp...

love u sis..

Lady of Leisure said...

tahniah nida, makin hari makin ramai follower.. seronok berblog sebenarnya kan, walau tak pernah sua muka tapi rasa dekat di hati gitu.. :)

bulat said...

mekasih akak sbb sudi tag bulat wlapun xdpt cri muka bulat hee

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design