Wednesday, December 1, 2010

ikat Janji

good aptenOOn...wahhh cakap omputih plak tetengah hari  nie...ehehehehhe.....ampa sume..MODD apa arini? happi?muncung? geram? atau mood ataih pagaq....hahahahaah
saya rini mood masam-masam manieh....besa saja...cuma rini ada kekuatan skit nak hudapte umah kecil saya nie..hehehehe.....sabtu lepas 27hb besamaaan 20 zuLhijjah teman baik saya yang dL eskOot saya kawen eeheh, melangsungkan hari penuh makna buat dia...iaitu "HARI IKAT JANJI" hari yang dinanti-nantikan telah tiba....kini seggala keLoh kesah yng di damba dan digalas selama ni beakhir dengan kenangan manis......sahabat baik saya nie di IKAT janJI dengan pilihan hatinyew...iaitu JEJaka dr SELAYANg yg benamA eN.nIJAM....maniss tunang dia.....ala-ala LELAKi meLayu teakhir...so spoting...frendLy ya amat.... selamba jaa dia makan dok sekali ngan kami..bestlaa ang zaiHan dapat en.tonang mcm nie...BTW jaga elOk-elOk na...saya mendoakan kebahagiaan hakiki.... pada hari tesebut saya mcm sebahagian famili dia.....ngan adik beradik dia jgn cakaplaa..dh blew main pelok cium..hahahaha....actuaLi famili si zaihan nie memang frendLy n spoting abes....best woOOo.....
ok dah jom layan pic sepnajang majlis belansung.....=D


Photobucket
Fhewww patotlaa ramai jejaka melayu terakhir di luar sana meminati GADIS nie..ayu seyhh...
eheheheh

Photobucket
close up...kostium zaihan on that day...RONA KUNIN + HITAM jadik pilihan..
simple n veri gojers......


Photobucket
selamat dh satu majLis yg dok idam-idamkan..pasni tgg majLis AKAD plak nyek..hihiihih


Photobucket
wowwww......luluh hati ni  nengOk pic nie...manishh skali...sahabat saya sorang nieh..


Photobucket
 hihihih....kekunun pakai JiLbab laa erk zaihan...jenuh post part nie..sampai melecet lipstik kat veil..hahahahahaha


Photobucket
arghhhhhhhhhhhhh grrrlllLLL...~zaihan panic..beserta mcm=mcm fiLl ada...time nie saya dok ataih kepala makcik mana tah..arghh lantaklaa demi nak abadikan saat - saat manis nie..saya redah saya...tarak peduLik punyaa..hahahahaha....


Photobucket
antara sahabat yang haDir menyerikan majLis
[pergh abaikan muka saya yang lebaq bak pinggan makan nasik tuh naa] =(



BAKAL IPAQ DUAI zaihan yg memang spoting abes....jenUhlaa ang pasni...sebab depa sekepala mcm ang..hahahahahhaa
Photobucket
*
*
*
*
*
Photobucket 



Photobucket
penyerik majLieh nie...rioh rendah jadik nya..ada mereka-mereka nie temasuklaa budak spek zoro tuh ha..hahahahahhaa


Photobucket
saya, nurul ain & mieza.~ member seK.men


Photobucket
wahhhhhhhhhhh takleh tahan kami dua  nie...baju sama kaler...dr jauh org dok amed kami jaa...mak aiiii kaler takleh blah merahh tuh makngah..hahahahahaha....


Photobucket
kesengaLan dh bermula......muka dh jadik kembang ala-aLa bunga kekwa..haahahahahha


Photobucket
weh aksi apa kah ini......kober weih..kober skitt..hahahaha

Photobucket
zaihan & nuruL ain yg simple, pendiam bukan gila mcm saya yg suka gelak walaupn sura serak dh kalah ratu rock eLLa time tuh..hahahahaha

Photobucket
SAHABAT baik saya.....very coOOL, very spoting n paling penting sekepala....geng GELAK deraih nieh.....jenuhlaa sok weh ataih pelamin begegaq ngan gelak ang zehan weih..hahahahaha

*
*
*
*
*
*
*
*

Photobucket
To ZeHan & NijaM ~ 
saya sebagai sahabat hanya yang termampu MENDOAKAN yg terbaik buat ampa bedua...mendoakan segala kesejahteraan dan juga mengharapakan kegembiraan yg dimiliki ni bekekalan abadi..insya'ALLAH..........





nota kuku rini~ wah, bos besaq calll tatsat dia habaq nak hantaq saya ngan PUAN BESAQ p KURSUS lagik.....hadoiiiiiiiiiiii.....dh mcm keja gomen plak...kursus memanjang nieh..hahahahahahahahhahaha..bedal sajalaa labu.janji kOmpani brada dalam baik-baik aja...hihihih

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah merah makngah...awas nanti kena ligan ngan lembu..:P

Shu Shinju said...

congrate kak zehan..bila nak kenduri ni?

lady XOXO said...

erh KAKAK CANTEK ni la masa kita buka posa kan kak nida.. wah wah dia dah TUNANG.. ALHAMDULILLAH SYUKUR... dia dah tunang.. satu kaki dah lepas.. lagi satu jer lagi.. SEMOGA KAK ZEHAN dan EN TUNANG kekal hingga akhir hayat... amin

haiyoooooooooo cantek seh baju kak zehan.. simple n sweet.. kuning tu.. bukan senang tau nk pakai warna kuning.. dia ikot org tu gak...

KAK nida.. cantek seh kamo ari tu.. la ni saya rasa kamo sesuai warna MEYAH.. nampak kamo WOWWWWW/// haip saham naik nie.. bahaya ni.. EN OP jaga bini kamu kaihhhhhhhhhhhhhh

ni mai rumah saya pakai BIYU BIYU

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design