Thursday, December 16, 2010

nGanga

ermmm patotlaaa moddd kedauNg jaaa......rupanya Tuan Besaq laa ada dkat SEPITAL daerah sungai petani...cuma tatau sepitaL cap apa..cuma tau dia ada sana...tetiba sedih laa plak..dan tetiba nak jadik kepOci.....sapa ekk yang sakit nieh.....TUAN BESAQ tak habaq pn sapa sakit...cuma dia habaq dia ada di sepitat....aduihhhhh...... ya ya saya tau...dia bukan ahLi keluarga saya..tp apa salahnyaa saya tahu sapa yg di timpa musibah..... 
sekurang-kurangnyaa buleh saya turut besimpati dan mendooakan kesejahteraan si sakit...
mushKil abis dh nie....sapalaa yg sakit....=(
ermmm nak suspet tuan besaq pn rasa dak kot..sebab dengan sora dia td TENANG, sloWW... dan machoo skalI...tak mcm ari-ari sbLom nie...yg selalunyaa suara dia KEDENGARAN saheh lantang dan garang beserta tegas....haipppppp....

kebetOlan yang tau dia ada i sepital, TB call opis tanya situasi camna...i saidd GOOOD....so far so good...saya pn dh tak larat menguap dh nieh..hihihihhihi....muhung laa kata gu tuh..mau dia tempik laju-laju.....hihihih....saya kata opis sume ok.xdak per yg ugent nak disetelkan...so, TB mcm cooL ja...ha time niee laa dia haabaq dia ada DI sepital...hadoiii..skaliguss saya habaq kat Tuan Besaq saya nak atend majlis knuri kawen rini... dan knuri ni the hole opis kena jemput.....so, dia kata  
"KAMU SAMPAIKAN SALAM SAYA PADA tuan KENURI naa" 
saya takleh nak p ...saya emergency ada di SEPITALLL...huwaaaaaaaaaaaaaaa
tekedu seketika..sebab dengaq sepitall..memang meLOpong...laa jawab dia....

tapi Tuan besaq still bg saya halfdayz untuk atend knuri tuh kat PENDANG KEDAH..... takpalaa dh Tuan BEsaq bg pelepasan...saya akurlaa..sebab memang rini saya pn nak baLik awai....
bye bye sume.....yeaaa sok dh JEMAHAATTT.....
ermmm hojong-hojong tahun nie..keja sume befokuskan vacation.....
uwaaaaa... i need a rest...cemuih dh...hahahahaa 




nota kuku kaki:n3 ni bukan nak bodek atau ampu...
HEBAT MCM MANA Pn JAWATAN TUAN saya..
dia pn manuksia. ada jugak sakit demam, musibah melanda.. 
tak semestinyaa dia BESAQ dia tak di uji..oh no no no......
sapa yg baca n3 nie dok mencebik dan melabelkan 
"alah Bodekkk laa nie"   
haaa blew bLahhh laa lu ...
saya manusia TUAN saya pn manusia.....CLEAR...!!!! 
hang yg sebik pn tuh pn manusia okes..ada masa ketika rasa jugak  SUKA dan DUKA...hermmmm...



6 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya..hapday....jeles i.. :P

Iman's Umi said...

Ada apa dgn TB ek? bestla, asyik g knuri ja...best mkn nsi knuri ngan air sirap.

Lady of Leisure said...

happy belated birthday to sofia... hehe be a good girl k.. lady ni ketinggalan ketapi la.. :D

Mimy Hamid said...

best best...enjoy cuti ekkkkkkkkk

Dee said...

dialah tu sakit..maybe dia xmoh ckp nti u oll gi serbu lawat dia kt spital..dia xleh nk rehat..hehehe..moga TB awk tu cepat sembuh ye..

haidi takeAfoto said...

ari kamis pn ade kenduri ek??hehe

tuan besaq tu sakit ke?doa2 die cepat sembuh naa..meh la tgk gmbr2 cute nida..heheh

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design