Wednesday, January 12, 2011

Good Bye

Di saat nie, hati menjadik pilu menjadik sayu,.....ini kerana dalam beberapa jam saya bakal berpisah dengan DIA.....bepisah buat selamanya..... untuk KAMooo, saya hargai setiap jasa pengorbanan kamooo kepada saya...!!! kamooo selalu membantu saya di saat suka dan duka, kamu tulang belakang saya....saya sayang kamooo..tapi telah tiba masa dan ketika,saya harus melepaskan kamu....harus REDHA, harus PASRAH.......sebab itu
"SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN"
itu memang kawajiban dan lumrah khidupan manusia..... harus terima dengan lapang dada..dan saya juga harus lepaskan kamu dengan semanis-manis senyuman dan seikhlas-ikhlas hati saya......kerana kamu saya lagik Bijak, kerana kamu saya lagik berhemah dan kerana kamu juga selalu buat saya tak hengat dunia......

BERTEMU DAN PERPISAHAN ADAT MANUSIA....so kena redha keyh...harus REDHA..... jangan terus mencintai segala keperluan yg ada pd dunia..kerana ia tidak akan kekal kepada kita.yang pasti hargai bila dia ada....jgn ditangisi bila tiba masa untuk pergi buat selamanya........


nasyid nie khas BUAT KAMOOOO..... saya sayang kamu selaManya..biar jauh di mata, 
di HATi tak pernah LUPA.....
budi dan jasa dr kamu akan saya simpan jauh di sudut sanubari........
kamoOOO, JAGA DIRI yaa....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


eh....eh....eh pesaL tarok pic keta nieh...tetiba.........motip????
pasni nak mintak laaaa kat en>Somi suh beli keta KEBAI senang nak ke sana ke sini..hahahahha
ceh, berangan laa ang weh, apa ingt beli keta mcm beli sependa...hahahhahahaha

dalam KenaNgan
keta comeL nie, Ligat sana sini...
PAMES keta nie kat AREA bertam Perdana...
hahahahhaaaa

15 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

haaaaa...nak tukar keta baru erk...wow weeee..bestnye....leh tumpang 2 kali..:)

-aNida OtHmaN- said...

ha'ah dok oder dah KERETA CAP KEBAI.....tapi tataulaa bila blew merasakan..hahahahahhaaha

doa-dOa laa shud....MOGA masin mulut...leh sama-sama merasa

Shu Shinju said...

ku disini sentiasa berdoa yg baik2 aje tuk kamu sayang...:)

lady XOXO said...

yaaaaaaaa nak merasa gak sis dear.. ahahhaa.. tak per insyaallah tu dapat nanti keta kebai. .tak lamer lagi jer. insyaallah.. tunguuuuuuu...

POSH76 said...

bessnyer nak tukar keta baru yer

wanna said...

anda ditag... mekasih... smlm yg dok dup dap dup dap tu pasai ni la yer.. p booking keta erk...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan..kerana dari perpisahan e2 baru akan wujudnya pertemuan..

wah adik ku sayang keta comel tue pun dah hampir2 pemes dekat kg masjid kota dah nanti nie..hehehehehe....

Lady of Leisure said...

wah nak tukar kete baru ye.. :)

mahathir said...

ooooo mau pakai kereta kebai kaaaa
ini aku bagi senarai kat hang
German Leopard 2A5
British Challenger 2
USA M1 Abrams
French Leclerc
India Arjun tank
harga boleh kawwwww timmm lagi
mau contac aku

Mimy Hamid said...

syg nya tukar keta...kancil lak tu..sedehhhhh...akak lak touching...huhuhu

MiYOKO TACHIBANA said...

fuyoo..nk prder keta kebai ke nida...bole la angkut kite sekali ye...hehe....

-aNida OtHmaN- said...

SAPA NAK TUKAQ keta nie......

takdak..laa...takdaklaa....

saya mana da sen nak BELI KETA BARU..hukhukhukhuk....

kakak-kakak, adik-adik sekaLian DOAKAN saya yaa semoga mudah rezeki..dan apa yg korang kata MASIN mulut menjadik KAN....=D

Marsha~ said...

hahahaha.. otai bertam perdana rupanyeeeeeeeeeeeeee.......

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..sy folo blog ini ya..blog ini hebat..penuh keceriaan...

NeenaAnuar said...

wahh.. nak tukar kereta baru yek.. good2.. takpe.. yg lama tu akan kekal bersemadi dihati... :D

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design