Monday, January 24, 2011

MoNdayz....

Salam sume..salam dihujung bulan Januari 2011..tudia pejam celik-pejam celik dh ahir bulan januari..pasni jengah plak FEBRUARI dan seterusnya....cepatkan masa belalu..
arini Mood dtg opis....bekobar-kobar..sebab tak sabaq nak tgg keputusan TUAN punya kOmpany nie sama ada MENANG @ KALAH di mahkamaH...wahhh teruja nie...dan terus bedoa moga tuan besaq menang besaqq ini ari.... sian dia dh lama dalam kes nie...tak henti-henti duit ringgit keluaq mcm ayaq...so, beharap kemenangan bepihak pada dia ari ni...insya'ALLAH.... 
so arini nak kata mondayz bluess sngt tuh pn xjugak...oke laa..tatau bangun jaa pagi td memang semangat nak dtg keja.... mayb mai td pun sebab merempit kembaLi dengan en.VS saya kot...tuh sebab besemangat padu... dan sambill tuh hati bedebar-debar nak tau gak keputusan TUAN haKim nie... 
suasana kat opis nie teNang jaa... tak kelam kabut mcm besa..ecececec mcm laa selalunya kelam kabut..ceh... takdaklaa kiranya arini memang tenang jaa...dengaq kicauan buruNg kat luaq nuh...angin sepoi-sepoi bhasa...fheww..kalO bikin agenda tesendiri nih best nih,...hehehehheheheh
talipon pn tak bedering sakan lagik...so...keadaan memang TENANg...coOOL.....tapi tataulaa kan mungkin awai lagi...kot.kot mai belah tengahari satg kelam kabut dibuatnya..apa-apapn besEdia... 

untuk titin & shud...saya mohon maaf sangat tak dapat nak borong daIm & fererO kat ampa dua....tak kesampaian hajat nak langkah kaki ke Langkawi...cuma dapat tgk bot p langkawi adalaa...=( maaf na...takpa pasni kalO p saya beLikan keyh.....cuma arituh dan beli IKAN TALANG GELAMA MASAM jaaa..... tuh pn borong kat ngan jeti..
kalO dah balik tangan KosoNg...huhuhuhuhuhu
kesian ampa dua...tp takpa ampa dua tak ngidam..kalO ngidam saya susah payah gak dapatkannya...heehehhe

semalam mesti kengkawan suma pakat p ukur keluasan maLl kan....
saya tak p mana pn lepak umah layan sOFia......syOOk plak rasa...
buat keja sume sama-sama.... mai arini dia tak bg saya p "WORK" ha jenuH....
melalak tak henGat...sebak gaklaa td tengOk dia...
tapi pujuk dia pelan=pelan bg dia karipap sebelah..
cakap dia sofia kena dok ngan tokma keyh..ibu nak p work nak cari duit nak beLi susu sofia...xmo noti-noti tau... alalalal cumiLnyaa anak darew sorang nieh. berbekalkan semnagt yg kuat nak tau resUlt mahkamah boss....dan tengOk muka sofia yg redup tuh....hati jadik cekal...arini takMo MONDAYZ bluess....nak semanGat..... apa yg dh jadi..biarkan ia belalu..yang pasti arini lebih baik dr semalam, dan besoK lebih baik dr arini....
sofia Dl bam-bam...la dh cikiding...huhuhuhu

18 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

its ok dear...xde rezeki...:)

mcm tau plak shud pi ukoq keluasan jusco semalam... dpt 3 psg baju dengan hanya RM50..sales giler tu..cepat pi terjah Jusco...hehehehe....

lady XOXO said...

owh ni nk jeles nie.. borong kat titin n syud ja erk. .tak gitau wina pown.. OK MAJOK arrrrrrrr... ahahaha.. takper2 saper la saya.. ahahah ayat poyoko... ahahha.. HAPPY MONDAY SISTA

Iena said...

aku pon x ukur soping mall gak wiken ni... bertapa kat umah jerk...

MiYOKO TACHIBANA said...

xpa2, nida...tak mengidam sgt punn...

samala...semlm dok umah je..best tu, spent time ngan rayyan...budak yg suka nangis kuat2...

munna said...

kak munna pun tak ukur mall... pasal mall ket sini kecik dan cipot je.. tak ukur pun dah tahu berapa luas dia

ratusiput said...

budak2 kalau dh rapat ngan kite mmg payah nk lepas...tp takpe copia budak bijak kan... :) argg...arini akak pun setat keje dah...smggu dua ni mmg ari2 bluessssssssss...

akuekah said...

sofea moolat...
machu syg soFea ketat2...(:

-aNida OtHmaN- said...

shud~ wah semalam g juskO erk..syoknyaa...borong sakan laah erk..baguih..baguih....tmpang takda komitmen lagik bedal jaaa keyh bila nampak SALES...heheheh

-aNida OtHmaN- said...

Lady xoxo~ dear...depa tau pn melalui blOq akak jumaat rituh..memang nak p..tapi impian tak kesampaian...so...nanti akak p akak beli pelekat metnet kat wina naa..leh tempek peti aih..keYh...

-aNida OtHmaN- said...

iena~ xpa pasni g ukur keyh..jgn lupa bawak talitip skali..eheh...teruskan upacara packing barang....tak lama dh tuh nak berangkat....

-aNida OtHmaN- said...

titin~ tak kuaq erk semalam...layan budak tecik tonet tuh kat umah..dia nanes kerap sebab dia LAPaQ...hahahahaha

-aNida OtHmaN- said...

sis Munna~ hahahahaha....nak ukur luas punya meh turun penang meh....jenuh KREM kaki..hahahahah

-aNida OtHmaN- said...

RATUSIPUT~ HA'AHLAA akak..dia rapat ngat ngan nida..sebab BF kan...memang dua hati menjadik satu......melekap jaa kejanyaa smalam....so arini nak mcm semalam tak dapatlah kan..ehehheheheheh

-aNida OtHmaN- said...

akUEkah~ sayang machu ketat-ketat...tapi machu suka BuLi sofia...hahahahhaa

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..singgah cini pas luch..semoga tuan blog sihat walafiat ya

LIP (^_^) said...

suka sgt mkn daim.. :)

-aNida OtHmaN- said...

Lip~ suka erk...ok..ok..sok kalO nida p..nida belikan kat Lip ok...ehehehehh

NeenaAnuar said...

alololo comeyy gilerrrr la sofia.. memang bam2 sungguhh naaa...

akak pun tak kuar mana2.. lepaking kat umah jerk semalam... :D

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design