Tuesday, January 11, 2011

sejOOk Gedi

apa yang jadik pada saya dalam masa tedekatnie....oh yeah....kaki tangan abeh sejukk gedi....dh mcm kena perap dalam peti aih..... sumpah dalam oPis ni aikond tak bukak, kipas pn bukak slOw jaa..tapi kaki tangan saya sejoOk gedi...huhuhuhuuuu.....
apakah BADI setelah saya tertengOk sesuatu???? oh tidak, YA ALLAH bg saya kekuatan nieh...saya nak kena drive jap lagi nak P roNggeng sana sini..kalO saya lembik mcm nie mcm mana nak kuaq merOnggeng nieh.... serius, kelOoo nieh... tapi jari jemari laju jaaa menaip setiap bait-bait ayat yg lahir dr hati kecik nie....
mcm dapat rasa, satu badan perjalanan darah tak lancar mcm selalu......haddoi...
mau ka tak mau, kena jgak buat kena jugak hadapi.... pejam mata rapat-rapat ..... tarik nafas pelan-pelan...dan menguap laju=laju...hihihhi...
tatau nak share ngan sapa fiLL yg dok ada laa, even do sbenaqnyaa saya ada 
GOOD NEWS..... 
tpi perkara yg saya ternampak tuh memang memberi kesan amat mendalam...
tertusuk ke tulang kaler maler....ammak....


tetiba.....
apakah CNY nie, saya leh berjimba ke KeLomPo....hoyeh..hoyeh....



10 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

awat seju gedi tue kak.. tngok aper tadi tue.. takot lak wina baca.. ahahha

wah ada good news gak.. kita serupa nie. .ekekke..

lawa pic.. aummmmmmm

wehhhhhhh kamo nk p KEYELLLLLLLLL wahhhhhhhh

Dee said...

kenapa sebenarnya sis? u nmpk wierd things ke? nti mai KL..roger dee ok..

MiYOKO TACHIBANA said...

nape tuuu, nida....awat jd lagu tuu...

waaaa...good news ek....apakah?? mengapakah??

takmo share2 ke kt sini

Deqna said...

nak ke kolumpo kah? leh lah roger2 yer..

Iena said...

??? apakah yg ko lihat tu?
xleh nak agak apa yg hang cuba sampaikan? aku blurr???

Mimy Hamid said...

mai kolumpo habaq..leh jumpa

Ms AiReEn MoHd said...

jimba kolompo..yeayyyy..ade rezeki nak jumpa

Lady of Leisure said...

Isk lady yg baca lak jadi seram sejuk gitu hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ish seram lak ha...
wah nak mai kelumpo ka...
tapi akak nak balik sana..huhuhuhuhuhu...

NeenaAnuar said...

mai.. jgn tak mai kolumpuq.. habaqqq awai2 naaaa.... :D

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design