Friday, January 21, 2011

untuk Hari ini

cepatlaaa masa belalu ngan pantas...boring dh nie dok dalam opis......hamboi kalO dok dalam opis ngadap kompiter bosan laa, boringlaa sume ada nuh..cuba suh p dok kat maLL...hat mata nak lelap pn leh celik bak membuntang bijijk mata..huhuhuhu

td makan nasik dagIng cicah ayaq asam banyak sngt kot..tuh yg mcm nieh tuh..hehheh..lemau mcm dagin lombu....huhuhuhuh..seyes boring, mengantok..dan paling takleh blah windu tuh budak kecik...hihihihihi
bila dok sensorang rindulaa plak ke dia....rasa sunyi...dok kat umah keja gadoo ngan dia jaaa...haddoilaa mcm-mcm... mata naik juling dh..dhlaa qudoi mengantok..diserikan lagik...gambaq-gambaq site yg tunggang tebaLik..lagiklaa..rasa mcm nak dok bawah mejaa..carik ketenangan..hihihihiih
tadi time lunch jmpak member baik time ngaji kat Kolej dl...... feride, bawak dia g makan sekaligus teman dia p gentel bulu mata...hehehehehehe.....bila dh bejmpaan mcm-mcm benda nak sembg....riuh satu keta..dok menyembang..hihihihi....

wah arini las day anak bujang mama di ruMah..so dh nak baLik... sedeylaa plak...kalO sepanjang sebulan nie....landskap umah mama jgan cakaplaa...TIP TOP bersih.....leh men gulin-gulin lagik.mama ngan bapak gileww suka..sebab ank bujang depa ni memang terbaik...rajin drp kami-kami...hehehehhehehe...
tp besoK dh nak g antaq dia baLik..kalO ada rezeki kami pakat terus p LANGKAWI....fhewwwww kebabummmm....ronda lanGkawi..syOk gk kan..heheheheh
tp sedey, ahad ni tak leh join AYAH sofia p seRomban....sebab senIn kena keja...boss tak kasik cutis..dia suh betapa dalam opis...herrmmm sedey..
oklaa takleh pn takpalaa..apa leh buatkan..mayb ada HIKMAH kot.....

mode :menghitong hari...tak sabaq mingu depan nak jmpak member ni pLak.....nak p makan besaq...supaya badan yg besaq,akan membesaq bak juara...yeaaaaaaaaaaaaaaaaaa,.......
minggu depan kita jmpak naa...relax..relax sama yawww...=D

11 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

ade jer kat opis erk..skype x balas..ade mende nak gtau..huhu..:(

Iena said...

shu, nak tau jugak! ;p *mode kepoh

MiYOKO TACHIBANA said...

nida, enjoy ur weekend...

kalo g langkawi, nk order daim, bole..hehe

-aNida OtHmaN- said...

shud ~ skype OFFline....takdak sapa disituh..Ym ada..tp invi..mcm biasa =D

iena~ kepO p laa skali skala kan.heheheh

titin~ buleh..buleh kalO nida p..nida tolong belikan keh....insya'ALLAH...

Shu Shinju said...

langkawi??? ferero pls... balik claim..:)

Dee said...

happy weekend sis..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bestnya nak itut..nak itut...nak jumpa sapa tue...tetiba akak pun mode kecoh kan..

ratusiput said...

mmg boring dok opis kan.tp ade masa cam best lak...ehehe...bila la kite nk dok lepak je kat umah tp duit masyukkk ekk...heavennye kalau jd camtu kan..

ieda said...

nak FM langkawi boleh !! :)

munna said...

sesronoklah pergi langkawi.. kak munna tak pernahlagi kesana... tahun ni nak menghasut cik abg bawa ke langkawi

POSH76 said...

bessnyer nak gi langkawi yer

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design