Thursday, February 10, 2011

BeRbaLoi

TAHNIAH...TAHNIAH.......untuk Kompani coMeL saya....dan tahniah jugak buat TUAN BESAQ saya...berkat sabaq...berkat berhempas puLas..akhirnyaa...KEJAYAAN berpihak kepada BELIAU dan Kompani......
eh..eh...eh..pesaL saya lak teruja len mcm nieh....dh rupa mcm menang LOTERI..hahahahahahha
ok..ok...sebenarnyaa.....cerita Gumbira ni semalam lagik dapat tau...tp dok syok sndiri jaa smalm....arini Tuan besaq calL suh p carik SURAT HABAQ oMputih..jenama NEWS STRAIT TIME...harini punya.......TB habaq dalam tuh ada stori pasaL KemenanGan Semalam.....
dengan pantas dan lajunya...saya pg kedai dapatkan paper omputih nih.....even tak  pandai ngat omputih..demi nak tau belasah jaaa.....selak setiap muka surat..hahahahahhaha nampak sngt kan JAHIL bahasa omputih...huhuhuhuh..sekali naMpak tajuk besaq punya....

 (kalO rajin Klik nieh eh..CLEAR skit baca.paham dia kata apa kan..)

WAHHHH rezeki ....rezeKi...uwang besaq..uwang besaq....untuk TUAN saya...nOpe saya Okess.....saya cuma tumpang gumbira beserta menghangatkan suasana.....semalam ptg gaklaa TUAN saya masuk opis...tgk riak wajah dia...wah beseri-seri..senyum meleret... suka eh???? sebab menang eh???? hehehehhe,...apa-apa jaa laa tuan besaq...janji rawan di hati tuh dh beansur ilang..sebab dh lepas ini kes......berkat doa ari-ari..berkat memohon dr NYA...akhirnyaaa KEBENARAN berpihak pada TUAN saya........



Photobucket 
saya yang gediks...p scan keratan paper ni.....untuk simpan sampai biLa-bila....sebab kOmpani comel saya MEnANg..ini kes........


ALLAH maha ADIL...setiap perbuatan yang jahat pasti di balas jahat..setiap eprbuatan yang baik pasti dapat balasan baik..oleh itu....taknak org buat jahat ngan kita jgn Bikin erh.... 
hidup semeNtara jaa..tak lama man....amik duit org pn xleh nak KAYA mana....miskin lagik ada laa..lebih baik..idup sec..besederhana.....supaya nanti kat sana...takbanyak soAL jawab..


note: jasad dalam opis...hati kat rumah.....pikirkan sofia tak sihat...
demam, semalam dia meracau....risau tgknya.....
rasa mcm nak amik demam dia tuh pindah mai kat saya....
taknak tgk dia sakit mcm tuh...dh ilang ceria....=(((

8 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah kompom lepas nie dapat increament nie..sebab bos menang besaq....

sofia demam lagi ka nida?? sian anak bonda..demam xbek lagi ka?? bonda pun xlarat nie..demam sejuk ketaq...huhuhuhu....

zati embong said...

harap sofia cpat sihat.perubahan cuaca tetibe ni kot..xpe sis,masa skrg cpat je berlalu,kang sedar2 da ptg da ~

ieda said...

tahniah2 ekekek lepas nie leh lah bos besaq belanja makan kan @ belanja naik bonus !

ratusiput said...

betul tu...buat baik dibalas baik.cpt atau lambat.tu je.jd buatla baik slalu... :) insyaAllah idup kite berkat dan bahagia sntiasa...

Shu Shinju said...

wah...leh mintak bonus la kat tuan besaq ni..hehehehe...

sofia demam? rajin sungguh dia demam no... get well soon cayang...

munna said...

lama gak kes tu ye nida... 6 tahun... ajak bos makan besar lah lepas ni...

MiYOKO TACHIBANA said...

alolololo...siannye kt sofia...bg mkn ubt ye...

congrats2...Alhamdulilah...rezeki awl thn kann...

POSH76 said...

buat jaat kot mana pun mesti dapat balasan...masa jer menentukan

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design