Tuesday, February 22, 2011

E-day ~ Part 1

aLhamduLillah majlis yang di nanti telah pn tiba...setelah lama menyulam kasih dan mesra...ecewah...kini saat diboooKing telah tibaa....dari zaman sekolah menengah dL depa stat sulam cinta cintun..alhamduLillah kini jari manis dh tesarung cincin tanda kamu di tempah yaa...insya'ALLAH dalam tahun nie jugak bakaL disatukan menjadi pasangan somi isteri...ehehehhehehehehe....

majLis pada hari ahad baru ni bejalan lancar......majLis merisik diiringi dengan lelaki-lelaki kacak lagik tampan yang sumenyaaa org kuat SURAU di kamPung dan di serikan lagik..mak-mak sedara yang vouge lagik hapenin...ehehehehe...xdak sapapn jemput bagai..sebab mama kata "majLis tertutup" lagik pulak makan pn...x sempOi..just makan kuih-muih jaa..kalO makan nasik beriani segala best gak jmput kawan-kawan meh makan menjamu selera kan...ni jamuu kuih jaa mana best kan..hahahahaha 
sume dh lega sebab lepas dah satu bab..pas ni banyak bab lagi bakal menyusuL....fhewww mesti penatkan.....serius pada hari tersebut saya yang palin kecoh..dh rupa saya yaang punya majlis hahahahahha.... sibuk jaaaaa..kaloottt jaaa.walhal bukan majLis dia..majLis adik dia..hehehehe ...lantak P laaa..janji saya gumbiraa.sebab xlama lagik saya nak ada adik ipaq..dan saya bakal jadik kakak ipaq yg brutal tp hati penuh kaler pink...hahahahahhaha

 ok jOom layan pix... perbincangan tertutup...


Photobucket
ni Laah laki-laki tampan di surau kamPung saya....ehehehe
ni kat rumah..sebelOm belepas ke DESTINASi....=)

Photobucket
yeaa sampai dah rumah "GADIS AYU" jeng...jeng
rombongan cik Ina sampai dah......

Photobucket

di tangan memasin ada BEKAS....konon mengiringi kami yang cun-cun niehlaa..ehehehhe
di sebabkan majLis PENEMPAHAN...so,takleh bawak banyak-banyak..kami dihadkan bawak 5 duLang sahaja...oklah kami mengikut perintah...=D



Photobucket

NiLah cik ina.."ketua RombOngan" kami...
maMa cuak tuh...tp kover jaa...mama u Look gojers laa..
dh ala-ala DATIN SERI ZAINAB EMBOK...=D
Puji ada makna erk???hahahahhaa




Photobucket

ayah Pihak "gadis ayu" memberi ucapan sepatah dua kata....
kepada pihak rombOngan LELAKI....

Photobucket

bermUlaaa Lah sessi perbincangan......... $$$$ berapa nak buh nie...
bagi RATos  jaa blew kaa...xmo RIBU-RIBU.....
weh ampa ingt anak kami ikan kembOng ka....
hahahahahahahah


Photobucket

SeLaku ketua romBongan.....
sedang khusyuk dok kautim $$$$ nieh....


Photobucket

ni Plak selaku PAK SEDARA kepada si pihak LELAKI....
eheheheheh ada iras BAPAK saya nie...

Photobucket

AlhamduLillah kata sepakat dicapai....
PANJATKAN DOA pada ILAHI moga majlis nie diberkati ...

Photobucket
pabila kata sepakat di capai......
jeng jeng....
BAKAL ibu mertua pn masuk ke dalaM kamar "gAdis Ayu"
untuk  sarungkan cincin...dan dengan ini..
kamu DITEMPAH oleh anak TERONA makcik naa....ehehehehehehhe
ahamduLillah..cincin pn cun-cun masuk jari si "gadiz ayu" nieh..sib bek tepatkan..
kalO tak celuih..jarik saya saja yang sarungkan...hahahahahahha
giloo dh beranak satupn ada hati nak kena sarung-sarung cincin lagi...uweekkk



2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

Selamat bertunang tuk adik kak nida..:)

ina khairina said...

hah i kenai pakcik ketua rombongan tu...dulu anak dia sekali icu dgn arwah ayah,anak dia meninggal sbb xcdent kan?

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design