Tuesday, February 22, 2011

BoOkiNG ~ Part 2



Ok, Kalau tadi maJlis perbincangan dh dapat kata sepakat...so dh leh masuk sarung cincin kan...ehehehhe
joOm tengok si gadiz ayU bakaL nak jadik adik ipaq saya insya'ALLAH hujung tahun nie......
giLoooo comei si tUnangan adik lelaki saya nie. dari saya dan dari adik saya yang berpipi dorayaki tuh...hahahahahah mamposs tahu kat budak pipi kembang tuh..jenuh saya kena ketok lajo-lajo...hahahahahahhaha ampun erk....tp memangpOn.....



Photobucket
Mama saruNgkan cincin tanda kepada si gadiz ayu...
grrrrrrrr....mengigiL memasin..hahahahaha


Photobucket
SaLam..saLam...tanda terima kasih sebab susah payah ni dtg dr jauh nak p sarung cincin..
hihihihi..jauh koNon....walhal kentot pn bau laaaa


Photobucket 
Fhewwwww ~ patotlaa adik lelaki saya idam sangat..
cHantiK si Gadiz ayU nieh...





Photobucket 
Mak aiii..idung tinggi...anak maMi kah???
x macam kami...(KAMI) ????
idung kepek..hihihihihih...



Photobucket 
TengoK sekaLi senyumm begetar jantong di dada....



Photobucket
tetiba ada bunga di tangan ...aitttttttttttt




Photobucket
 si manis di samping manisan untuk pihak LELAKi.

Photobucket
time nie ilang dh vibrator......dh leh sengeh sampai ke dahi dah...
muahahahahahahhaha


















Photobucket
Yeaaa MEREKA memasin dh ditempah.....
DOAKAN mereka moga BEKEKALAN sampai KE IJAB QABUL...


14 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

amboiii...comey aih.... suka pic yg last tu....

MiYOKO SuKi said...

comel bangat bakal adik ipar kamu niii....

kawen muda la dorg ni ek...

amin...semoga dipermudahkan sumenye...

munna said...

sweet je bakal SIL anida.. sesuai sgt dgn adik yg macho tu...

Kyra said...

comeynyer bakal adeq ipaq..ok la tu satu kapla ngan kak ipaq dia...

dirty dozen said...

cantik nyer...anak sapa 2?????????????cepat2 lah kawen..amin....

NeenaAnuar said...

alololo.. comeynya bakal adik ipaq kamoo...

btw dear.. sila amik TAG dari sini yer... ;)

http://neenaanuar.blogspot.com/2011/02/cool-wif-sunglass.html

eLLy said...

memang Comel bakal adik ipar kamu..
klu la dia tahu bakal kak iparnye memuji kat sini mesti dia tersipu malu kan ;p

eLLy said...

memang comel adik ipar kamu,
klu dia tahu bakal kak ipar dia memuji dia di sini mesti dia tersipu malu

zati embong said...

wah bestnya tunang!hihi..bahagianya senyuman itu.

Lady of Leisure said...

cantik betul orgnya..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

amoih comey lotey weh...

Deqna said...

tahniah:) wah comel sungguh bakal adik ipaq...

ieda said...

aah lah dikk cumeinyaaa :)

lady XOXO said...

hohhhhh ni baru tau.. ni ler adik ipar akak erk.. cantek nyer dier.. ayu sangat.. suka ler wina tngok muka dia.. baju pown cantek.. ehehhe

semoga kekal bahagia amin,,,

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design