Monday, February 28, 2011

"Jom join Bloglist Blogger Baru"

Photobucket

jom Join Bloglist Blogger Baru musim kedua 2011.kamu layak menyertai sekiranya follower kamu kurang daripada 300 orang,jom tengok peraturan yang diberi bagi melayakan blogger untuk cara menyertainya:

~ buat entry diblog kamu yang bertajuk 'Jom join Bloglist Blogger Baru.
= ok dah buat

~ Masukkan gambar diatas dan linkkan entry ini 
= ok Pic dah letak atas...

~ Lepas siap entry jangan lupa tinggalkan link entry kamu di ruangan komen entry ini
= Alritee saya akan tinggalkan Link... 



p/s:-
apa yang pasti hati saya suda JATOH CHINTAA sama BloGging.....hahahahah
"tak kenaL maka tak chentaaaa"



8 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

luvmum said...

sama2 kita join yer

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wow bestnya.....nak jugak bleh??? :P

munna said...

masuk blog ni kak munna tutup mata... takut jumpa hantu kak limah...hehehe

MiYOKO SuKi said...

alamak..tak layak nk join laa...

Shu Shinju said...

yes..saye join...:)

mari meramaikan geng..hehe..

zati embong said...

hihi, menulis 1 terapi O.o

eLLy said...

nak nak nak nak join gakkk!!!

Lady of Leisure said...

happy blogging hehe

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design