Tuesday, March 1, 2011

Hermmmmmm

SALAM besiaran di hari selasa.....ehemmm..eheeem....
fheww arini saya punya tuan besaq masuk opis pakai kemeja..beserta kod hitam...mak aiii ensemnyaa....hahahahahahha
tp don wori tak cayaq pun....cuma nampak dia sedikit berbeza pada hari lein....tp memang ensem beserta macho laaa..... muahahahahah.... mana taknya baru balik dr mahakamah......haruslaa berimej ensem kan...=)


ampa semua......sebenaqnya....sebenaqnyaa...sebenaqnyaa.....
ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ermmmmmmmmmmmmmmmmm
ermmmmmmmmmmmmmmm
ermmmmmmmmmmmmm
ermmmmmmmmm
ermmmm
ermm
   
Photobucket 
[credit kat paokcik google]
hehehehe comeikan kakLimah nie..walaupun berambut ghebang....
muahahahahhaa



ish takot nak habaq kat ampa sume........takot satg ampa kata kaklimah gedikz plak kan..nak amik perhatian..tp buntu nie....tatau nak buat apa..... camna erk...
ampa,.......semenjak semalam kan...dada kaklimah jadik sesaklaa..bedgup kencang mcm baru pas lari kena ligan ngan anjin gila......tp takda plak kalimah lari sakan semalam..cuma dok joging dalam bloq jaa..eheheheeh..serius ampa....kalo dok senyap lagiklaaa.....jantong lagi laju bedegup..nek risau dah....serius memang dok pikiaq bukan-bukan dah nie...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
takot nak p klenet.....takot satg doktor kata bukan-bukan...pieeeee ...leh pengsan kaklimah depan kaki dokter.....tp camna nieh......

cuma dl besalaa rasa mcm ni time studi dl..kalo meh musim histeria....haa mcmnilaa rasa.....rasa tak selesa...jantong jd begedup kencang....sesak jaa rasa...kaki jadik sejuk...ha tuh petandalaa tuh musim hantuu keluaq dh....huwaaa...
tuh dulukan 5tahun yang lepas...takkan laaa dok gheja pn dok ada g..menda mcm nie....
nak tereyak dah rasa nie.huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
satg tuan besaq kata meroyan apa kerani aku nieh.....huwaaaaaaaaaa

cuma yang mampu dan dalam masa tedekat nie...buka qura'an mini dengaq surah baqarah...... cara yang tedekat..kot-kot mana nak p tau ada menda menumpang kan...sampai leh jadik mcm nieh...... sesak beb...rasa ketat nie...... huwaaaaaaaaaaaaaaaa......tereyak lagik..... 
serius rasa nak buat gheja pn x selesa....jadik mcm resalh gelisah...

YA ALLAH jauhlaa aku dr segala cobaan dr anasir-anasir yang halus nie....

13 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

zati embong said...

ni jat pn kena panggil nida kak limah nih!hihi

pelik2.simpton2 2 jat biasa kena kalau sorg2 pas2 g baca cite hntu atau dgr cite hntu.huhu

kak limah penah ade kes kah dgn hantu?

Shu Shinju said...

ni dok rajin tgk HKLBR kot... takpa kak... sabaq na... dengaq surah tu selalu..insyaAllah..tenang la hati tu...

apa2 roger saye k... take care dear..:)

-kak LiMaH- said...

nama glamour tuh...hahahaha

huhuhuhuhu...
SERIUS NAK nangis rasa...

dada jadik ketat....bedegup subhanallla...bukan nak propa ka apa..nilaa realiti....

las choice sblm jmpak dokter kalo keadaan taknak elok jugak....

dalam masa tedekat nie kaklimah just bukak surah baqarah......

-kak LiMaH- said...

SHUD~ TAK JUGAK...kalo tgk HKLBR pn takda papa efek.....ok jaaa...

rasa tak selesa sungguh..bukan memain nie......

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

la kak limah pasai pa plak dah....xpa kak limah banyak2 doa mintak ALLAH lindungi kita semua dari perkara2 yang memudaratkan...

ratusiput said...

dedua g la...doktor n ustaz ustazah ke...selawat byk2...

Kyra said...

relax yer kak limah tak dak pa pon..istifar manyak2 yer..tu la kak limah ni manyak ngat dok tengok plawak plawak plawak...keh keh keh keh keh keh..tok bomo tu kata...ekekekeke...hantu kopek dok rasok kak limah apa???hehehehe

munna said...

ni yg kaK munna rasa seram sejuk ni... mmg takut gak ... manalah tau... benda2 halus ni ada... kita je tak nampak depa

-kak LiMaH- said...

to:- kakPepeL, Kakratu,Khai & sis Munna =

nida tak memain serius td memang terasaaaaa sangat-sangat
bedegup lajuu nieh...sesak napaih dibuatnyaa.....bukan nak memain atau tipu...tipu...

nida takda cara...try bukak mini quran tuh..bukak BAQARAH...surah tuhkan POWER......at las alhamduLillah..beransur......

risau dibuatnyaaa....takot gaklaaa mana nak p tau kan ...tetiba kejOng dalam opis..sapa nak tolong ...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

MiYOKO SuKi said...

rajin2 baca Yasin...

dulu, nida penah kena ngan bnda tu kaa...ada membe tin kata..kalo bnda tu bole msk, nnti, dia kan msk lagi dan lagi....

take care ye..jg diri leklok...

cara terbaik, igt Allah.. :)

-kak LiMaH- said...

titin duLu penahh kena..teruk gaklaaa....

sensitip kalO menda-menda cam nie..mudah kena..... hermmmmmm

tuhlaa nida bukak BAQARAH...alhamduLillah..kurg skit rasa.....

Kyra said...

BLA BLEH KETEMU MAK LIMAH..TINGIN NAK JMPA..TENGOK CIK PIA YANG SEDANG MEMBESAR PLUS BIJAK

PutRee SeJiNjaNg said...

uiisshhh seram nengok muka dia tu arr..huhuuh

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design