Tuesday, March 22, 2011

SimPle PaRty...

Tengah hari seMuaa....sihat kah...cheq kat sini alhamduLillah...baik-baik ja...

hat panaih hati semalam dh coOL sebab kena simbah ngan pemadam api Bomba..hehehehehe...apa salahnyaa kan sekali skala  bikin naik hantooo....baru dia tau kita sebenaqnyaa buakn dodok diam keh..tapi MEMERHATI...setiap gerak geri diaa kita PERATI...so, awas kamu silap langkah....aku takek pala biaq putuih 20....tudiaa kejam nyaaa...hahahahhaa...auta jaaa bila hati panas..bila dh cool....abaikan sume...hakhakhakhak.....

dh malas nak panas-panas....arini cuma nak share sekitar maJlis makan kek hari befdayz en.somI saya tempoh hari.... plan nak g amik kad kenuri SI CHINTA ZETY....dalam celah tuh saya selitlaa skit agenda suprisedkan en.sOmi yang sebelum tuh dah kena cukop-cukop suprised kat umah..dia kena mandi tepOOng dan teloq ayam ..haahahahahaah sapa tgk video tuh saheh geli hati.... hihihih..tapi takleh show sini..jenuh satg kena pelangKOng ngan befday baba...hhahahahahahah btw, tahun ni simple-simple jaa selebrate...tp rasa cam melekat di jiwaaaa...besttt sangatt..


Picture 114 
Befday kek  
thanks wina toLong belikan


Picture 116
diPersilakan Befdayz Baba...Kerat kek..hekhekhek..dia maloO sebEnaqnyaa time nieh..sebab we Olss nyanyik lagu befdayz kat dia secara Koir...hahahahah
kiranyaa smapai ada pekerja kat situ jeles laaa...sebab we Olss sambut befday...
tp dia, soMi dia do no jaa befday dia..hahahahhahaha lawak =D 
xpa kak, pasni kalO nak sambut panggei kami..kami KOir lagu befday sec.pecuma jaaa....
hehhehehe



Picture 125
Lady xoXo & eHEm-EheM


 Picture 128
Plincesss MiyOko ngan spet mata zoRonya..hihihihiih
malam tuh nampak dia SEDIKIT KURUS dan Tinggi.....napa Plincesss, susah hati erk



owhhh...ni plak bini befday baba N Cik Shu Shinju yang makin malatOPp da boOOm ....



TERIMA KASIH SEMUA sebab DOAKAN yang TERBAIK buat KEluaRga KEciL kami.....
dan terima kasih jugak untuk yang sudi...join malam makan  
"CHAR KEOW TEOW pinGan basuh"
kat permatang pauh tempohari...... walaupun plan mengejut!!!!!
.tpi alhamduLillah semua bejalan lancar...
aminnnnnnnnnnnnnn.....best sangat..



sekian untuk befday di bulan MAC.....
andai ada rezeki panjang umuq, tahun depan kita makan besaq lagik nuh.....

so, Befday Baba.....time saya nanti, saya takmau yaa mandi tepUNg. n teLOq ayam..sebab baunyaa adalah eeeeeeiiiii yer...manyak busuk woOOO....so, kalo takat amik lempaq dalam kolah leh jaaa...janji kan tepOng dan telOq ayam.ehehhehe



10 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

haaaaa ada dah entry en somi erk.. ehehe

uwaaaa sorry tau sis.. wina tak perasan ada kek yg sempoi tu kat tepi.. masa kuar baru pasan.. ahaaa.. tersorok ar sis.. sorry ar erk ekekke

wahhhhh ada gak pic saya ngan budak tue.. ahahha.. muka serabot toi.. ekekke

kamo makin cantek ar sis.. per kah rahsianyer

NeenaAnuar said...

tuuu diaaaa mandi tepung + teloq ayam! abiss laaaa.. jenuhh nak basuh sampai wangi! haha..

kalau kite semua dekat2.. leh baba sofia & abg nuar sama2 tiup b'day cake + mandi teluq ayam bertepung! ngagaga..

btw, adik2 ku di penang makin lama makin chomel & berseri-seri seperti puteri.. lawa & anggunn taw! suke tengok! muaah.. muaahh to all of you!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

amoih sakan kek besday depa no...dah la p makan char keow teow xajak..sentap nie..ahhahahahah....bestnya klu kita dekat kan..kompom akak p jugak aih...

Shu Shinju said...

bulan depan kite baling teloq & tepong kat kak nida plak..hihihihi... gurau jer...

TQ erk..belanja CKT...:)

moga murah rezeki anda sekeluarga...:) amin...:)

zati embong said...

amboi,bkn men kak limah eh,haha..mndikan en somi dgn tepung n telur.agak2 kalau jat buat cm2 kat bakal hsbnd jat nnt kena lempang x?haha

ratusiput said...

best ler leh sambut bday reramai camni kan.walaupun ngn kawan2 terdekat.meriah.jap2...rase mcm ade bau telor lg la...ehehehe..

Mimy Hamid said...

baba sofea dah celebrete...hehehe...comey je bini hang ni

Eri-chan said...

sambutan besday yg best. main baling tepung+telor. wesh busuk tu nak basuh laaaaaaama pula tu..

gambar last sekali 2-2 chomell..

Mak Izz said...

syoknya hampa sambut besday cm kanak2 skolah. suka gmbr last. comelllllll sgt.. butterfly tu. hehehehe...

Kaseh said...

heppy belated besday..mueheh lambat wish..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design