Wednesday, April 20, 2011

Jamu Mata

Semalam aktiviti budak tocang dua ni ngan mak pak dia takda kemana-mana cuma ke JUSKo perda jaaa...jalan-jalan kuaq kan sikit isik dalam poket..hehehehe..kOnon soPin  seba sikit habuan nak p PD next week.....tp at las tak bejaya..sebab budak tocaNg dua nie sungguh agresip...tak larat ibu nak ligan  diaa menapak..huwaaaa..... ibu kena pantau dia....baba sendiri soPin cari baju sec.maratOn......ibu mengiyakan dr jauh jaa.....gasaklaaa...janji ada gak pembelian dan sedekah skit uwang-uwang ke tokei jusKo..haahahaha......



Photobucket
nampak nie, ngan muka eksyen DIAA..rileks jaa dlaam troLi.....kita tak nampak nie, dia nampak dLLL..gedik-gedik jalan p ke arah troLi..nak nak jugak naikk......abes apa leh buat buh dia dalam tuh..terus muka kekwat......amboii kamooo.... memntangla kat umah takdak trolI....nampak jaa troLi dh cewi erk..hahah




Photobucket
dah sudah dalam troLi  naik kiddy cap plak.....naik hangat-hangat taik ayam ja...danlah kot tolak dia dok dalam tuh kot lerah 10 minit...pastu qeyau suh keluaqkan dia..dia plak nak tolak...heiii budak tocang dua...kalO ibu celuih naik kiddy cap nie..apa kata ibu naik soFia lak tolak.....agak-agak jalan dak..ahahahhahaha.....


dahlaa penat dah....asyik menolak menda alah nie jaaa.....dok tak sengap..nak pilih barang pn payah....at las baba jaa sopin .....ibu kena pantau budak tocang dua nie..supaya dia tak sembunyik celah-celah kain..hihihihi... pas dh sopin skit tuh..terus nyah dr juskOo dan kami menghala ke nasik lemak di PERDA.....glurppp sedap woo nasik lemak diaa..lemak bekirm di sukai kami sekeluarga...ehehhehehehe




Photobucket 
muka tensen sofiaa....hihi dia ralit tengok keta lalu lalang.....ermmm lehlaa tahan 10 minit camnie..pastu kah.mula laa dia nak buat aksi sndiri.......jenuh..jenuh...



Photobucket
ini nasik LEMAK lauk biasa....sume kole-KolestroL>.....tp dah sedap....ngap jugak..
xtahan dolat dengan kesedapan dia.....hihihi...



Photobucket
kebetOlan AFZAN freee...rojer afzan suh turun join sekaki makan-makan tambah lemak..tp afzan iman dia kuat..menten minum jaaa......cayalah dikyang......teruskan USAHA jgn makan malam..hehehehehe






11 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

wahhhhhhhhhh nasi lemak tu nampk cam TERBAEK WOK.. nak cikitttttttt...

cantek aihhhhhhhhh kak nida.. p jejalan erkkkkkkk

comei la cofia ampa tueeeeeee..geram kamiiiiii tngok dia.. baju cuteeeee

Dee said...

sedapnya nasi lemak tuh..pakai dslr ke?

MiYOKO SuKi said...

wow. weeeee...gambo cntik pakai kemera baru tuuu....

InaAchik said...

gemok skit apa adahal... takkan nak tinggalkn nikmat hidup... nikmat hidup tu kan pada makanan... hahahaaa

munna said...

nampak macam mak sofiaa lagi teruja masa naik kiddy cap tu

ratusiput said...

ehehehe....demok skit takpe...jgn demok byk cam kak :)

Mimy Hamid said...

dah besar sofea...comey je rambut tocang

Ms AiReEn MoHd said...

dak tocang ngan mak budak tocang sila la bace komen aku kat birthday ang tu...aku sgt terkilan ni..huwaaaaaa...pasai aku tak alert!!

Eri-chan said...

budak tocang 2 ccomel..sudah naik tocang...mak dia pulak kena turunkan tocang..takhta pas kat budak 2 tocang..ohh sudah bergoncang takhta sekarang...ehehe merepek memalam bute laks

etiey.com© said...

rindu ko nyah... lama tak singgah sini. serius tak sempat nak bw. arini dha lapang dah. haruslah sini aku jejak dulu... comel anak dara aku tue

POSH76 said...

kem slm kat budak kiut tocang dua tu hehe

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design