Thursday, April 21, 2011

Rahsia resEpi

terima kasih semuaaaa....yg sudi MEMPERINGATi harI ulangTahun kelAhiran saya semalam 20.apriL genap suda 28tahun....wahhh lagik dua tahun bakal menyertai geng 30an...sat jaa masa pantas belalu.....mudah-mudahan diberi kesihatan yang baik dAN sejahtera INSYA'AALAH........


TERIMA kasih tak terhingga pada kakneena Gojers Gonjeng, najMah, jueLiana dan adik manis WINA XOXO...sebab dedikasi satu n3 untuk saya...hoyehhhh hadiah bemakna tuh.....mekasih tau...... !!!!!!!!!!


serius semalam pada awaLnyaaa sume bekobar-kobar, tapi dalam celah tuh dapat berita tak best..tersentot sat.....mai malam pulak sambung balikkk  kegumbiraan hari lahir..hahahahahha......
semalam en.suami bawak saya n Budak tocang p makan-makan di SR jew.......kami betiga jaa p....sungguh sepi keadaan  semalam..keletah sofia jaa menghiburkan hati-memasin.....tp apa-apapn terima kasih EN.OP sebab bawak saya p makan kek ...saya decide amik satus lice jaaa.....satg banyak-banyak membazir plak..jadiklaa amik syarat....weLLLL bila befdayz jaa siNonim ngan kek kan...even kecikkk stILL kek ..hhehehheheeh.... alrite lah tuh....^_____________________^




Photobucket
RAHSIA RESEPI di SEBRANG JAYA.....





Photobucket 
PENyeri suasana tuh budak tocang koNtot....hehehehheehhe



Photobucket
Owhhh IBU yang di rai untuk HAri Lahir 20 APRIL.




Photobucket
sedap popia GuLung nie.....sofia banyak makan..tuh menandakan diaa SUKAA.....




Photobucket
KEK kecik UNTUK Befdayz Mum........ hihih




Photobucket
SpagHtei MeetBaLLs...... leh laaaa, tp smalam rasa dia MASAM sangt...gamaknyaa tukang buat tuh majOOk kot.....selalu dok makan Ok jaaa... ^______*








Photobucket
Jeng----jeng...... Befdayz Mum & kek kecik dia......satu Lilin jeww.....xleh Bubuh banyak-banyak nanti reban Kek..heheheh




Photobucket
Walaupun kek Kecik...saya tetap teruja....
TERIMA KASIH EN.OP.....




Photobucket
smILEeeee........lilin dah di nyalakan..so pa tggg Lg..lekas tiup...sebab ada budak tuh kan dia dah tak sabaq nak KOREk kek ibu yg super comeL tuh..hihih






Photobucket
Ha kan betOi...dia yg konker kek..bukan Ibu okess......
ibu dekat skit, sofia nak suap nieh.....HAAAA Amik kau, ngan sudu-sudu dia jOlok masuk mulut...
adoi ANAK weh........memacam laa kamu nie.






Photobucket
OK, sofia SUAP baba plak.....baba makan ni dh laaa..bukan BEDAY baba pun kan..ehehehhh




Photobucket
Last skali.....sofia suap MULUT sofia sendiri.....kek tuh dia sorang jaaa.a.....kim salam untuk iBu nak mencelah..hihihi..
budak Tocang kontot nie ada-ada jaa mlm semalam...pot.pet...pot pet....x berenti....^___^







11 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Kyra said...

epy beday ibu cofia...comeyy tocang dua dia...pandai makn sendiri plak tu

Shu Shinju said...

haaa..kan da cakap SR...usin la konon..hehehe...

bestnyeee..awat x ajak acu join sekali semalam??? huhu... xpe..xmo kacau sweet family ni...

apa2 pon shud doakan yang terbaik tuk kak nida k..

sayang kamu...:)

InaAchik said...

how so sweettt...
paling x tahan, tang budak kecik tu suap ibu dia... tetiba mak tacing nok!

LIP (^_^) said...

happy belated birthday..sorry for the late wish...:)

Nur Irfan Juezrie said...

wah..cute bangat.. even celebrate ber3 ianya sgt bermakna kan?? hihi. saya tau sbb saya slu cmtu jugak la.. hihi... bestnya...

tak sabar nk tunggu mei ni.. hahha..

apa2 pun slmt hari lahir.. smg bertambahnya umur betambah la anak.. opsss!! silap.. bertambah rezki, tambah kebahagian hidup, tambah segala2nya.. tambah berat?? lu fikir la sendiri.. .

lady XOXO said...

wahhhhhhhhh p makan kek erk.. besh nyerrrrrrrrrr.... cantek lor all the pic.. apakah rahsia kamera mu.. ehehheh..

kak nida look nice n cweet erk.. anak kamo cam biasa ler TOMEI LOTE..

uikssssssss sayer pown wat entry kat kamo kemarin tau.. nampak sgt kamo tak perasan erk... cedeh nie.. nk lari satu penang ar.. ahaha

semoga kekal bahagia selamanyer yer akak.. ok wina nk lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii majok

estee_8980 said...

happy belated besday ...
semoga pjg umo dan dimurahkan rejeki...

Dee said...

seronoknya celebrate bersama keluarga...kek tu mesti sedapkan..

azzey said...

hepy belated birthday utk awak ye....:)

ratusiput said...

alalala comeinye copia ni...meh sini suap aunty ciput gak.aunty ciput takdok anak pompuan ni.pinjam sbulan mai jb sini bule?ibu dia pn mkin umo meningkat makin cun :)

Alin Marlini said...

befday awak sama ngan hubby Kak Alin..heppy belated befday..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design