Thursday, May 5, 2011

chek in Tengah Kota

dari Ikea gerak ke CITIn Hotel.....oh memasin folow gamIn..las-las gamin ke mana SESAT BARAT yang dapat.....gara-gara sesat, saya sampai hafai dah jalan tengah kota tuh....bagus nie....kalo selalo mcm nie, sesilap .... pejam mata jaa leh sampai..wakakakkakaka..

terima kasih kat BOnda amanI ngan CHinta zEti...depalaa dok Guide kami.....en>suami saya sampai tabik sprin kat Bonda...SEBAB bonda dh rupa BONDAGO kami ganti PAPAGO...hahahahahahaha...... bonda sebut apa nie sumenya tepat...wowww hebat..kaget en.suami saya....alhamduLillah dekat sejam lebih kami jamedd..at las sampai gak laa kat CITI HOTEL yg dok cerok dalam gUdang kain kat jalan tar tuh..hishhhh....citin Hotel nie pun dok cerok-cerok.....len kali buh signboard besaqqq skit.....baru laa bijik mata ni pasan..... masa cari hotel nie mcm-mcm dok ada....dapat rasa SESAK, padatnyaa jalan RAYA kat tengaH kota tuh....fuhh sungguh berbeza ngan Kepala Batas.....dapat hirup bau-bau asap kenderaaan....sambei jam..sambei perati orang lalu lalang..ehe....eeheheheh mcm-mcm ada aih kat sini... btw mekasih bebanyak Bonda...... sib bek malam tuh tak jmpak, kalo dak chek nak duKung Bonda sebab tanda poenghargaan trima kasih...tp apakan daya, kita merancang ALLAH aturkan segala....sapa pun xdapat jmpak malam tuh..yerlaa memasin bz kan...soB..soB..soB...xpa len masa..ada rezeki kita jmpak naaa....

Photobucket 
 ha ni dia la"CITIN HOTEL" dOk tesepit tengah bangunan tInggi mana laa nak nampak kan...hahahah
owh nampak cam tak best HOTEL nie...tp lOm cuba lom tau okess..
makanan DIA sedappp..... bilik dia pun best..lena kira suBUh blew telepaih laa...hihih
sok-sok kalO nak p sopin jalan tar leh CHEK IN sini..berbaLoi-balOi..... 


Photobucket
ermmm yg NIlaa masjID India....dok kat sini dah rasa mcm dok kat PENANg jaaa...hihihii


Photobucket
sofia cakap BEST laaa ibu, katil dia lembut x mcm rumah kita...hihih
owh anak ni hotel okess..rumah kita kan Hotell..hahahahahhaa








9 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

lady XOXO said...

wahhhhhhhhh besh nyer lepa..]

CANTEK aih tuan blog... lawa shawl.. mana beli.. nanak...

cofia COMEI... ehehhe rindu dier

zati embong said...

dpt plak hotel kat jalan tar,mmg xpuas jalan la O.o

Atikah Honey Bee said...

mak n anak sama jer comel...senyum pn sama...

Ilhamny.com said...

lorr dtg masjid india dah dkt dah ngan tmpt keja akk, tadi pon bru lepas gi mkn kat sana time rehat...shawl murah2 kan,kalau kat internet jual rm20 tapi kat sana jual RM4 je pun ada..

MiYOKO SuKi said...

wow..mmg kt tgh2 pusat bandaraya tuu..cheq pun kalo g KL, mls giler nk masuk tmpat2 jem2 cam kt situu...hehehe...

-oP_ida- said...

hahahahah habaq ampa...masuk sini rasa sume nak beliiii..blew kena woooo....sib beklaa en.somi dok JELIN amarah kat saya....so terkawal gaklaa emOsi napsu..kalo dak tataulaa apa jadilkkk..tp sini besttt

hotel pn besttt

Pepel BoNda AmaNi said...

kkekkekekeke bonda dah ropa GPRS taw....

Pepel BoNda AmaNi said...

eh silap bukan GPRS...GPS la...hahahah :P

ratusiput said...

nampak na bonda kaki round the world.tu sme jalan dia terrer tu..ehehe...cantik nida.. :)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design