Thursday, May 5, 2011

COrus IsLand

kalO tadi citer bab jameD, chekin hotel tengaH kota, sopin-sopiN jalan tar...ok la ni nak crita pasai hotel ke dua plak....

desTinasi UTAMA yang di tuJu dr PENANG sebenaqnya...dan sini lah bakal belangsung suka neka bagi organisasi JKPSB.......bestkan kalO gheja ramai kakitangan mcm nie...sebab dah jadik KELUARGA BESAQ..leh buat mcm-mcm pogram..tak mcm saya, gheja berapa kerat jaa..nak handle sukaneka kemenDanya....hahahah..tp bershUkur stiLL masyOOK every Month..hihihi
MEKASIH tak terhingga kat DATO' AZMI sebab izinkan staf-staf dia bawak suku sakat kaum kerabat p bemalam kat Hotel 4BIntang kat PD tuh......saya doakan DEVELEPoR DATO' bertambah murah reZEKi dan bertambah-tambaH di limpah hasil bumi ALLAH..insya'allah........
EN SUAMI sukaneka, si isteri dan anak amik kesempatan begelak ketawa sama-sama ilangkan stresss nak-nak si isterilah.........tp kali nie p pogram, intai nampak ramai gak yg kenai dah berenti dr JKP...huhuhuhu ....
apa - apa pun PD ok..ok jew lah....x selawan batu feringgi..batu feringgi lagik best...rasa..hehehehheh


ADA APA NGAN CORUS....??????????? ha ada kamilaaaah...hahahahaha

Photobucket
Ok, sampai jaaa KUNCI kat tangan..so jom chek In..pnat dah nie sebab td sebElom sampai SESAT lagik.hentam masuk sri kemBangan pusin ronda dalam tuh..haiyooooo........



Photobucket
- auwwwwwwwwwww nampak katiL yg gebUss nie..dan-dan rasa mcm nak MIMIPI selalo- 


Photobucket
Leh Tidok ramai camnie.........sofia sengeh sebab dia leh KONKER satu katil...hahahahahahha
serius emPokk tilam dia.....letak jaa kepala terusss zzzzzZZzzz.........


Photobucket
-View dr Tingkap biLik....SUBHANALLAH chantiknyaa....- 
kira kan bangun pagi bukak langsir..nampak LAUT TERBENTANG LUAS....
ya ALLAH aku bershukur kehadratmu...... 





PAS DAH SIAP SELERAH chek in seGala, perot mintak di isik, sebab lapaq tahap gaban dah..... so kami pakat p makan kat sini..memanDangkan nak ke TELoK KEMAng pastu soPin sebinier untuk stap JKP....hihih






Photobucket
pergh Tgk BANNER pun tau dak...AYAM PANGGANG dia KObOi......
masuk dalam kedai nie, leh amik mood kOboi...siap leh pakai toPi koboi lagik..hahahhaha



Photobucket
ni haa NASIK KUKUIH, AYAM PANGGANG.....
habaq ampa...sedap tau..tataulaa dia buBuh apa dalam tuh...


Photobucket
Kuah itam nie laaa...bagik lagik terangkat ayam itam tuh....sapa rasa leh habaq kot camna rasa sedapppp dia..cuma arituh nasik kureng best..sebab cam lembik skit....tp main dah lapaq, bedal saja...





9 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

bestnyaaaa...... syok tgk katil tu..dan2 mengantok...hehe...

zati embong said...

cantiknya!hihi.bestnya dpt holiday kat situ.

Eri-chan said...

best la dapat bilik adap laut

lady XOXO said...

KATIL BESAR NYER... ahahha sure SOFIA soronok p sana kan akak...

besh nyer lepa HOOOLLLIIIDAYYYY

POSH76 said...

bessnyer tempat ni....

Kyra said...

amboi bestnya dpa p jenjalanggg

etiey.com© said...

wahh comel bangat. pantai setenang hati mu nok

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahahaha nak p PD pun sesat kah??? siap masuk seri kembangan..nak p umah cheq la tue..hahaha :P

ratusiput said...

cantik view dia...aduhh...bestnya dpt lena kat tilam empuk na...lama dah ni tak p cuti2...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design