Wednesday, May 4, 2011

rUsa Masuk KamPong

Orang kamPong mai IKEA...gilaaa laah jakoon kan....sini takdak ikea...kat sana jaa ada ikea..selalo dok dengaq dr kawan-kawan jaa citer pasai ikea..sekali dapat jejak kaki kat situh...dh rupa "RUSA masok kampOng" daaa..hahahaha..giloo jakoon kan...
perak buih sungguh mak sofia nie..tak ketahuan di buatnyaa..sib bek tak sesat dalam ikea tuh..kalo dak jenuh pak sofia nak p carik..hahaha..tp best..syurga HIASAN RUMAH.
ni kalo sapa nak masuk umah baruu eloklaa mai sini..dr A SAMPAI Z sume ada lengkap... !di sebab kan kami FOLOW ajk dapatlah merasai jejak kaki ke IKEA..kalo dak kim salam lah kan..sesilap tgg pretnen anak nombot dua baru sampai situ hapa...mana daknyaa sebab NGIDAM nak makan kEK DAIM NGAN MEETBALL....hihihi....

ALHAMDULILLAH, pejalanan kami dr PENANG hingga KE IKEA nie bejalan ngan lancar..sume sesat skit jaaa..di sebabkan GAMIN penin..hihihi....
dan akhirnyaa kami sampai di sini.........................!!!!

Photobucket
PAK HANG,...meh..meh kita begambaq depan SIGNBOARD ikea nie...kat tempat kita takdak woooo
hahahahahhahah

Photobucket
mak Sofia yang jakoon vc PERAK buih.... tolak troLi pun nak begambaq...eceh....

Photobucket
sukaanyaaa Pak hang!.....mcm-mcm ada dalam nie..leh dak mak hang, nak beli sume nieh...
hahahahahhahahaa


Photobucket
ni yang sebenaqnyaa dok iDam..nampak ikea, dan-dan perot dok nyanyi DAIM, DAIM,DAIM..hahahahha
betoilaa hat apa hakue dok dengaq, kEK nie memang sedap.....yuMMy......




Photobucket
Ni plak MEETBALLS.....glurpppp..... alhamduLillah lima meet bals selamat 
masuk dalam perut......memang SEDAPPP...xdinafikan lagik...
kira dapat makan arituh mata dan-dan jadik juLin lah..sebab sedap terlampau..hahahahhahaha
menikmati 100% makloOmlaa sini kan xdak.....hihih

Photobucket
AJK Sukan Yang penuh dediKasi 
Dr kiri ~ kak Siti, Cik SuE Diana & Puan HardiAna

Photobucket
Mak TemBoon Ngan Siti Aishah.....
kelIhatan sofia dah serabut di situh seBab time Lena sudah larii wooOO..eehhehe










19 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

ratusiput said...

tp ikea skng brg dh byk naik...ehehe...tp ttp gila meroyan kalau masuk ikea...sme nk amik rase.tp tu la...dh 3 kali pi..tak dan lg nk singgh makan meatball n kek daim...

Shu Shinju said...

HUHUHUHU...kami ja yg dok ngidam daim kek & meatball tak dapat2...huwaaaaaaaaaaaaa.......

MiYOKO SuKi said...

hehe..at last...sampai gak kannn... :)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

amboiii sakan cik kak berjalan teheee~

ceq pun suka pi sana..tapi ganu x dak..adehh~

munna said...

kak munna pun blm pernah masuk ikea lagi..mesti jakun mcm nida juga klu masuk sana

Ilhamny.com said...

best kan ikea...pasal meatball la cheq kalu leh tetiap minggu nak ngadap muka ikea...

-oP_ida- said...

masuk dalam tuh....JAKOON NIE..pandang sana pandang sini....rasa mcm dok kat memana ntah...wowwwww!!!!!!!

kira yg dok dalam tuh sume nyaa upto date lah..hahahhaa

lady XOXO said...

walawehhhhhhhhhhhh lepa p IKEA.. awat tak COURIER satu kek kat wina..

perghhhhhhhhhh kak nida BERSTYLE sekarang nie...

ehem2.. cantek BEG kamo dear... ehehhe style n kena ler beb

Perghhhhhhhhhhhhh chumei aih semua semua dalam pic nie.. mana gambo IMAH n FIZA nie.. ehehhe...

NANAK KEKKKKKKKKKKKKKK n MEATBALL tueeeeeeeeeeee

zati embong said...

haha.jat pn xpernah smpai ikea.sobsob.oh jangan bukak kat sini!habes duit jat nnti.hihi

Eri-chan said...

aku pergi dah berkali2..haram kek daim dan meatball tu aku dapat makan...alasan paling best...takpe dekat je...bila2 boleh pergi lagii..haha

LIP (^_^) said...

Masuk je ikea mesti ilang stress..

POSH76 said...

pi IKEA mmg bessss

ieda said...

ekkekekek akak pun jarang ke IKEA nie dik .. adalah sekali dua .. dah lama x mai nie .. agaknya kalau akak sampai ada mcm kijang masuk kg kuuut ekkeke :)

daim .. huhuhu nak jugak .. nanti lah akak nak makan jugak :)

etiey.com© said...

wahh asal tak habak.. leh aku p jumpa hang.. wakakakk comel gigi taring hang

Mama Gee said...

org jauh pun dh makan meatball tu..org dekat terkebil2 mate saje lah..hehe

Ummi Talhah said...

teringinnye nak makan meatball tu,bestnya p ikea...beli apa ida?

-oP_ida- said...

UMI talhah ~ nida beli krusi comel kat sofia, ngan rak pinggan mangKok jaa...simpel jaa habuan keNang-kenangnan>.ehehhehee

-oP_ida- said...

MAMA GEE~ HAA apa g..wekend nie p keh..ajak en.somi p pekena meeTbalss

Pepel BoNda AmaNi said...

i tell u kek daim ngan meatball tue memang mabeles...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design