Wednesday, May 11, 2011

PreSsie

KAMI DUA DAPAT HADIAH nieh....hoyehhhhh chantik mcm si pemberinya....
hampa sume mekasih na.......betambha-tambahlaa koleksi SHAWL saya......
sian ampa, susah-susah jaa.....=)

tahun ni Birthday dapat maca-macam....sumenyaa bemakna dan beniLai....
hat benda dok impi pn saya dah dapat..ehehehhehe....sukak nyaa saya
mekasih kat en.somi sebab susah payah lunaskan benda hat saya dok idam-idam....
mekasih kakneena, jue, wina, najmah sebab siapkan satu n3 dedikasi ucapan befday ke saya. 
mekasih ikah sebab bagi saya pemerah pipi elianto...
(sebab tuhlaa nampak pipi saya sdikit cam badot kan..ehehhehe) 
mekasih kat inaacik..bagi header freee yg sangat chantik mcm perekanya.. aku teharuu beb..
mekasih zaihan N mizah, belanja makan kek Befdayz 
mekasih FIerIDe belanja aku makan kat RESTRon RAHSIA resePi.... 
to Bonda Amani Jugak, mekasih banyak-banyak bagi T-SHIRT chantikkk..siap ada gambaq kami atu famiLi.... 
mekasih kat geng-geng blogger penang.sebab dh suprised party kat saya n bagi saya shawLL chantiknieh. 
hanyya ALLAH jaa la yg mampu membalas jasa baik kalIan sume...
love u aLLLLLL so muchhh...



Photobucket
auwwwwww......meh clOSe-up hadiah yg saya dapat..shawL coklat yg hjg ada blink-blink..
chantik okesss




Photobucket
titin dapat frame kaca...... katanya G Us NI nak bawak frame nie..tanda ikatan kat kami sume...
titin paper beg tuh chantiklah..ehehehheheh


7 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Pepel BoNda AmaNi said...

sama2 kasih...eh cilap lak..ingatkan ada nama kat c2...

Nur Irfan Juezrie said...

huhu..byknya hadiah dia....

-oP_ida- said...

@Pepel BoNda AmaNi bonda sayang...ada.aDa...hehehhehe..

mekasih tau

-oP_ida- said...

@Nur Irfan Juezrietuhlaa banyak kan......hahahahaa

lady XOXO said...

Wahhhhh bnyk hadiah dia dapat... Mmg mueah rezeki n ramai org cyg kamo tau... Tngok2 tu buktinyer tau dear...

Harap2 titin n kak nida sukalah pemberian kami semua erk.. X seberapa sgt na... Harap suka suki

kak nanti pakai na...amik pic2 k

titin mmg harus bawak tu p US ok.wajib

munna said...

wah..banyaknya dpt hadiah ..cam\ntik2 pula tu..

p/s happy belated birthday nida

ratusiput said...

bestnye dpt hadiah byk...jeles la :)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design