Wednesday, May 4, 2011

TOUCHING

Awal pagik datang opis ditemani hujan lebat...hujan sungguh dan hati ni mcm tau-tau jaa ada perkara sedey nak belaku....huhuhu..

pertama ~ saya dah kehilangan seorang sahabat baik....!!!!!!!!!!! fuh memang touchinglaaa..... takpa dah surataan kebetulan harus terima hakikat mcm nie...apa blew buat.... maafkan aku nok, aku over risaukan hang ....tp lain plak jadiknya...mayb aku ter lebeih tak care kat hang sedangkan aku lupa ang pun besaq panjang dan dah blew menilai mana baik buruk....mashaALLAH aku lupaa laaa nok....maafkan aku...
memang apa yang hang kata ada benarnyaa.....takpa laa mungkin hang sedang enak di belai asmara, dok nun puncak sana...insya'ALLAH satu hari nnti ang akan berasa jugak kerindun tuh pada kawan-kawan...beb, aku pesan ngan ang, "TELAJAK PERAHU leh UNDUQ, tp kalo TELAJAK kata PAYAH dah nak unduq balik" sebab apa yg kita kata kita lupa, tp org yg dengaq akan ingat sampai bila-bila....
tp aku faham, angpun lah dah besaq panjang, dah ada kerjaya...dan berbahagia..tiba dah masa aku undur diri.... terngiang-ngiang kat telinga aku, aku adalah BFF ang, at last aku di singkirkan.....its ok NOk...yg pentin aku doakan kebahagiaan ang.... teruskan berusaha pastikan DIA yang terbaik di sisi hang..... 

keDUA ~ ralat sangat-sangat ngan PENYELIA kuku besi nie, semalam call habaq leh dak bawak dokumen ni hantaq ke client...dia habaq ok saja..tp pagi nie dia p mengadu apa kat boss ntaH..terus bosss AMbush...di opis....adoilaaa betindih-tindih dugaan, takpa...dalam celah tuh saya still menejlaskan per.sebenar..tp TATAP saya yang SALAH.....fuhhhhhhhhhh, untuk tika dan saat nie, hati nie memang touching dah...takdak kekuatan 
mula nak EMOoo..mula nak merepek meraban segala....
bos, kalo saya tau saya nak kena TAZKIRAH pagi nie,..semalam petang saya dah pos sendiri Dokumen tuh tanpa perlu susah sapa-sapa..... 

APAKAH ni dugaan buat saya, ilang SAHABAT, ilang kepercayaan!!!! ok find, ni duGaan untuk saya supaya terus ke MATANGAN jangan lagik ke budak-budakan..bak kata kawan saya...soB..soB..soB..
haah bila jadik yang tak elOK, sume akan dipandang dan hilang segala jasa baik segalanyaa..!!!!

jika, ada antara kawan-kawan yang tatauu crita kepala ekOq, saheh laa cakap HAKUE laah yang jahat....... sebab antara kita berpisah suda.....
untuk hakue, sekali terbit di bibir beserta terukir perkataan SAHABAT di dalam sanubari nie, sampai mati melekat segala suka duka sama-sama...aku tau, aku tak selalu leh jadik yang terbaik untuk ampa....tetiba lagu "CASEY" LAK PLAK KAT radio nie...huwaaaaaaaaaaaa terus melelah ayaq mata.... 
sukar sebenaqnya nie.nak lepaskan ukhwah yg aku terlalu sayangkan.... 


MAAFKAN aku SAHABAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
AKU AKAN sentiasa DOAKAN KEBAHAGIAAN ANTARA HANG DAN DIA..
moga ALLAH selalu melimpahkan kasih sayaNg antara ampa beruda..
maafkan aku sekali lagi sebab tak bolew jadik sahabat yg terbaik untuk hang!.... 



Andai satu hari nnt HANG nk balik jd kawan AKU, AKU masih terima HANG  sbg kawan.
Ingat, = 'Perempuan baik hanya utk lelaki yg baik'. Itu jnji Allah
So hopefully hang jaga la diri baik2 KEH...aku sayang HANg!!!!





10 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

sabaq na kak... xpa..kami ada... jgn sedey2 k....

-oP_ida- said...

@Shu Shinju dear shud, akak teruskan pejalanan nie.... akak sedey jugak skit..cuma akak KENA REDHA sampai sini saja ukhwah kami....

etiey.com© said...

sabar banyak2 nok. itu namanya dugaan,. insyaallahs emuanya ok. sahabat alam maya ko ramai nok yang sayang kan ko.. no sedy2.. happykan diri

lady XOXO said...

turut sedeh tngok akak camnie.. sabar yer kak nida.. itulah hati manusia.. rambut sama itam tapi ati MASYAALLAH... kita tak dapat duga kan...

janji niat akak IKHLAS dah k..

munna said...

aduhai...sabar lah nida...kawan lain ramai lagi yg sudi jadi teman...

Dee said...

sabar jelah nida..nak buat camana kan..hidup ni mmg penuh dengan dugaan..

Nur Irfan Juezrie said...

sama la ju.. bulan mei ni mmg bulan touching2 ka?? aduhhh.. mei!!

ratusiput said...

takpe nida...satu pergi 10 mari.ade hikmahnya bila dia buang kite skarang.atleast masa ni la kite kenal sape kaca sape permata.dah takyah nk pk2 pasal dia lg.just doakan yg terbaik je utk life dia.

MiYOKO SuKi said...

takpa2..ramai lagi yg nk kawan.. ;)

-oP_ida- said...

TERIMA KASIH SEMUA.......

nida tak mampu nak HALANG kalo itu dah kehendakNyaa....nida tepaksa AKUR dan ikut saja..,...

apa yg mampo reDha saja ngan apa dah terjadi.....

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design