Saturday, June 11, 2011

Dinner JH di PMC

Heheheheheheheh..........
pesepa ni....tetiba muncul dok sengeh-sengeh nie.....
takdak apa aih, saja jaaa pembuka sengeh dl..amik mood nak berceloteh....untuk harini saya adalah kena bekerja..okess..ngan kepala penin tin tong....tekak tak beselera dok gheja nak kudap benda masam jaa..haiyooo jenuh.....tgk bloq pn tak benapsu....huhuhu saya jadik penyegan nak update n3...huhuh sian umah itam pink nie..sepi tanpa khabar berita tuann dia..!!!


diam tak diam....berendam ayaq mata dh hampir sebulan mama pergi tinggai saya n sume.............owh cepatnya masa berlalu...mama selamat semadi di sana, giliran saya? ntah bila, dimana dan kenapa bakal terjadi..moga dipermudahkan seperti mama jugak....tak susahkan sesapa...........mama, AURA kamu sungguh kuat..!!!! mama pergi kami sume bak kapai hilang nakhoda..tak ketahuan hala di buatnya..memasin buntu..... tambah-tamabah saya ni lagiklaaa...ngan dok membawa amanah ALLAH dalam perut nie.....lagi bertambah ngada-ngada..nak itu ini..kalO mama ada kan BESH...sebutja mesti mama tunaikan...tp la, saya takleh ngada-ngada kena behave .....ngada-ngada pn tahap skit-skit jaa.takleh melebih......huhuhuhuhuhuh TAK syok nyaaa kali nie....=((((
ALFATIHAH buat MAMA di sana......

AhamduLillah, majlis meraikan SI CHANTIK JUS HAYAT dah pun berlangsung.....dengan gilang gemilangnya..bak upcacara malam anugerah bintang fofular dah rupanya..HAHAHAHAHAHAHAH....... pasan betoilaaa org mengandoNg neh....tp alhamduLillah shukur sangat maJlis dah selesai........tak sempat BAWAK mama meraikannya......sob..sob..sob
tapi terima kasih tak terhingga kat kawan-kawan blogger yang sudi meraikanya....
mekasih SHUD, EKAH, JUE + eZRI = IRFAN, AFZAN+SuamI.....takpalaa even tak ramai penuh table...tp kehadiran hampa sume cukup bermakna kat saya....tak memadai ngan bagi sorang sekotak JH sec.percuma kerana sudi menghadiri jOinz........
tak terbalas jasa baik kalian..hanya ALLAH ta'ala ja yang mampu balasnya.........
MOGA ALLAH MERAHMATI UKHWAH kita.......
cuma sedikit sedey sebab..cik miyOko tak joins sekali, kalo ada dia nie lagi betambah besh....ehhe rindu laa gelak dia...hermmmmmm takpalaa saya doakan kamu di US sana sihat sejahtera n cepat-cepat balik ya ^ ^

untuk MAKAN MALAM tuh pihak JH nak kan kami pakai OREN+ITAM......
memang awesome lah kan..bila amik gambar...fheww chantikk wooo


Pakain ~ D'Wahab cOLecTion SEB.JAYA 
MaKEUP ~ Eja Kuala Lipis 
Tema ~ Oren + Hitam 
Dinner ~ Puncak Mutiara Cafe PENANTI 

Photobucket
 ini famili tuan penganjur....sekaligus orang kuat SAYA...SHARIL+EJA = SAIF


Photobucket 
~ BARISAN TETAMU DIF KEHORMAT~


Photobucket 
~sESSI penyampain HADIAH....dalam BEG besaq tuh mcm-mcm ada...~ sangatlah saya sukak!


Photobucket
~CHANTIk KAN KAMI????~ hehehhehehehe


Photobucket
si chantik (Perasan) sedang khusyuk belek menu.....
si comei shud....sangat happy malam tuh...


Photobucket
Famili dr Pulau......sangat terima kasih ngan kehadiran kalian sekeluarga...


Photobucket
Ok tau dah nak oder apa.....
shud nak KALAMANSI SAYA PLAK NAK BELIMBING....ehehehe

Photobucket
Ni adik MANIS saya..yang larik tema...hahahahahahah




Photobucket
Mummmy Jue n Me....... sedondon oren kaler...


Photobucket
Shud,,,sedap dak ayaq kALAMANSI tuh...komen skit


Photobucket
Tengok....mereka sedang menjamu SELERA.....irfan mamam apa tuh yang


Photobucket
 ~terbukti Happy kan...tgk afzan gelak dahla...~hahahahahah





15 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Zaimun Yahyah said...

cantiknyerrrr mak budang sorang nih.. ni buat x sabor nk try JH nih.. hehehehe...

eLLy said...

memang terbukti cantikkk...

LIP (^_^) said...

Berseri-seri wajahmu ;)

Eri-chan said...

wah mekap mata kamu sgt cantikk...kamu berseri2 sbb pregnant jugak kan..double happiness.

Deqna said...

suwit2 sumernya... suka tgk style pakai tudung...

ratusiput said...

kamu mmg cantik.windu sama kamu jugak :)

Mimy Hamid said...

nida dah taraf model pulak ada tajaan mekap baju sumer..hehe...but honestly kamu cantik ..muka manis dan lembut je nengok

Shu Shinju said...

kalamansi tu best... tapi nak pait skit..myb limau terlebih kot..ahahaha...tp,mmg sedap la... i loikeeee !!!!

kak nida..shud suka tgk kamu malam tu..lawa giler !!!

sok2 ni... kite lepak chill camtu lagi na...:)

lastly, thanks sebab kasi free JH sekotak...

LUV u dear.... MUAHHHHHHHH !!!!!!!!

NM02 said...

ooo.... hang geng ngan shud ka... kim salam kat dia eh

ieda said...

dikk cantik pic2 .. wajah adik pun banyak dah berubah , nampak mulus gituu :)

oo dah 6 minggu ... akak x tahu sbb dah jarang kemari .. kdg tuu x dan dik huhuhu , kebetulan kerja banyakkk lah naik sem nie huhuhu

Dee said...

mmg pun patut menang..cantik nida..berseri2..

Ummi Talhah said...

berseri2 ida, cantikla shawl polka dot tu.tahniahhhhh!!!

mekchu said...

mmg comel pon... dah tgk kat blog shu.. tp kat sini lagi byk gambar nyaaa..

Mama Gee said...

tuan punya blog mmg shomel....seri baby skali kot...
menu2 tu mcm sedap je..nk pi tapi jauhhh..hhee

Pepel BoNda AmaNi said...

cuba tunjuk skit hat dalam beg kaler itam oren tue ada apa..kekekekke nak tengok jugak...:P

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design