Friday, July 1, 2011

geram..aku geram....gerammm..geram...HAHAHAHHA

Salam Jumaat...moga kalian sume berada dalam keadaan baik-baik aja...eheheeh..saya alhamduLillah..masih dok penin lalat....uwek..uwek.....huhuh kali ni preggy saya jadi seorang yg sangat pemalaih like lipaih........hahahhaahhah
hampa sume arini rehat makan mana??kan arini rehat panjang...eheheheheh
pastu plak hampa dh pakat ganti Posa ka????saya masih bebaki ni..ada lg 4hari...huhuhu....mintak-mintak minggu depan kuat nak ganti posa ni..kalO takganti satg jenuh nak bayaq fiddiah.....huhuhuhuhuu

Dalam dok stresss leh lg renyeh-renyeh mcm kerang bulus...hebatkan.......bila mai mengandoNg mesti dugaan kat opisss ni beganda-ganda....hat mengada ada, hat chempera pn ada..hat manja kedek pn ada..sume ada...saya gaklaaa yg kena bedepan sume..huhuhuu...tuan besaq  pn nak naik amarah jaa.....owh saya andaikan mungkin diaaaa stree ngan hal dia..so abaikan sajaaa...lagi layan leh lari keluaq opis tak pakai kasut..HEHEHHEHEHEH...^_^

Yg geram sngt ngan penyelia hat sekoq ni...wak gheja sume tatau apa....haiyooooo.... sengeh jaa laa takmo masam-masam satg efek org dalam kan. =) kemarin memang rasa mcm nak p jijak dia jaa...geram satuuu badan...dok nampak dia haluih jaa...huyoooooooooooo....kalO jijak semalam memang kalah men reslIng laa..ha laaa mana tak vengang.....gheja dia, saya setel, dokumen dia saya setel..abeh dokUmen saya sapa nak setel??? dia???haremmmmmm mai menOngkoi lagi ada la..cehhhh..dasar makan gaji berbayaaq....apa dia mau sume boss bg...nak lappy bos bg, nak hp free bos bagi.nak gheta bos bg, nak rumah bos bg..nak minyak bos bg..APA LAGIII yg HANG mauuuu SUPERViser MUliaaaa weh...awat dok wak gheja mcm gheja br semalammmmmmmmmmmmmm........

hahahahah hari jumaat, org hari tenang...mai tang saya...hari kelam kabut..kekekekekek......saja stori nie..sekurag-kurang hat dok pendam ni....tekeluaq skit..nak catit dalam diari..owh saya x larat nak berpena..eheheheh........

Pejam celik pejam celik saya mengandoNg dh hampir seplO minggu....kat nak tiga bulan dah.......huhuhu..alangkah best nya kaLo mama ada..leh p habaq kat mama, mama liza teringin nak makan nie laa..mesti mama buatkan, mama masakan kan...tp laa nak habaq sapa...kalO teringin tuh..pandai-pandailaa carik..kalo rasa benda hat teringin tuh takdak....diam jaaa..kalO teserempak jumpa ada..amik skit rasa...tp tak selawan MAMA Buat.....! mama buat lagii sedappppppppp....owh sangatlah rindu masakan ayaq tangan mama.....rindu yang teramat laa sangat-sangat ngan mama........ rindu suara dia ekpesili......tp.....pendam jaa....takmau sedey=sedey..satg kalO saya sedey..saya tau bapak pn akan sedey.... dan baby dalam perut ni pn sok keluaq nangissss mcm saya jugak....huhuhuhu.... untuk lepaskan rindu kat mama, ari-ari mesti lalu depan kubur mama seblm p gheja....... alhamduLillah nampak NISAN mama chantik sangat.... siap berbunga kemboja kembang mekar......MAMA, liza doakan mama sejahtera di sana.......mama makin jauh tinggaikan liza...tp liza makin hampir untuk ke sana.................. pas mama p nie....makin ari makin sepi......... bila duduk kat halaman luaq umah tuh tenampak-nampak kelibat mama tgh sibuk sapu sampah......sambei beletiaq kat saya yg sdikit penyegan nie...huhuhuhu....tp tuh sume kenangan belaka......hanya tinggal bapak,suami dan anak,sedara mara, sahabat handai yg tercinta di sisi.......

kadang-kadang saya tewas dengan perasaaan sendiri sebab mungkin, saya rindu mama sangat-sangat sebab MAMA kawan dan teman palinggg rapat dengan saya.....sume halll mama tau..sebab tuhlaa bila mama p..idup saya tak keruan.....even dh kawen, tp ngan MAMA stilll rapatttt.... antara kami takdak rahsia........T__T  
ALLAH amik MAMA dl...teselit BERIBU hikmah....takpalaa MAMA, liza REDHOOO mama p....liza tau mama dh penat nak bedepan kerenah manusia di dunia nie...........


 Photobucket 
ALFATIHAH BUAT MAMA ZAINAB EMBOK....
sejuk sejahteralah MAMA di sana......... 


21 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Pepel BoNda AmaNi said...

dariNYA kita datang..kepadaNYA kita kembali..ke satu negeri yang abadi...sejahtera dan damailah mama ina di SANA...

-oP_ida- said...

Insya'allah BONDA......yg pasti kita pun akan kesana..PASTIIIIII!!!!

Shu Shinju said...

sabar yer kak nak hadap dugaan hidup ni....

sejuk sejahteralah mama disana..amin...

mrs chenta said...

amin.....

Mama Gee said...

sekejap je dh 10 minggu ya...tup tap tup tap...

kontrol skit geram tu ya..nnti anak lahir terikut plak muka org yg digeramkan tu...hhee

al fatihah utk arwah.....

munna said...

sabar ye nida...jgn stress sgt ..baby dlm perut tu kena jaga juga....

-oP_ida- said...

ShuD~ insya'aLLah shud,akan ku pertahan kan tembOk kesabaran nie..

-oP_ida- said...

Zeti~ AMin......mekasih DarL

-oP_ida- said...

Mama Gee ~ Tuhlaa kejapjaa kan masa belalu..seplo mingu dah ha..eheheh

tamau..tamau muka mcm DIA Tuh..xensem iras indon..kalO muka cam bozz naklaa..sebab ENSEM..ekekekek

-oP_ida- said...

Sis MUnna~ Insya'allaH sis..tak stesss cuma stress kedek-kedek jaa..ehehehheheee

ieda said...

sekejap je dah 10 bulan ya dik .. dah lama x mai sini .. :)

semoga adik sihat2 sehinggalah bersalin nanti .. dan alfatihah buat arwah mama ina .. aminn

Kyra said...

OIT oit mak labus oi!!!
jgan geram2 ngat..kang nanti????????????
ha

zati embong said...

jat baru tahu nida pregnant.congrats dear!

blasahje said...

uuhhh..sedihnye..takpe la. tengah pegnan kan? kena kuatkan semangat. sian kat baby tu. banyak2 la bersabaq noh...mesti kuatkan semangat okey....

MiYOKO SuKi said...

nida, jgn geram2....jgn stres2...tak baik utk baby...

take care ye dear....

Al-Fatihah utk mama....

zino said...

salam kenal...

Eri-chan said...

rilek la nida jgn geram2. bg sofia adik yg comel...

aTy _faRed~ said...

sedihnyer..!!! [tetibe rase macam nak balik umah mak sekarang nak peluk mak..] saye pon akan rase bende yang same kalau lalui keadaan macam awak..
be strong yer... saye doakan jugak tuk arwah..semoge tenang bersemadi di sana..amiiiiiiinnn..

zino said...

al fatihah.. buat mama...

Fieza79 said...

lama tk jengah sini..owhh pregnant sudah..so sama geng la nie...kfieza dh masuk 5 bulan lebih..hehee

moga tabah menghadapi ujian alahan preggy...

ratusiput said...

bila tgk org preggy rase mcm kejap je masa berlalu.mmg sgt2 teringin stelah 5 tahun merancang.tapi keadaan sgt2 tidak mengizinkan ketika ini.cewahh...jaga diri bebaik ye nida...jgn lasak2 n tensein2 slalu :)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design