Tuesday, August 2, 2011

SALES TERAPI HAYAT

ENTRY ni MELEKAT SAMPAI HABISH PUASA.. ^________^


Photobucket

nak bikin promosi kejap....kalO ada sesapa nak cuba TERAPI HAYAT ni..leh rojer saya keh....kot nak chantik n gebus di pagi raya..dan betambah-tambah beseri..mehlaa cuba TERAPI HAYAT...insya'allah hasil dia terbaikkkkkkkkkkk....

tak cuba takkan tau bukan!!!!!

murah jaa harga dia....RM 16.00 sekotak....
tp dah di kala bUlan Puasa ni....nak bg kureng skit harga dia...RM 14.00 sahaja sekotak...(buat amal)
JOm cuba.......kalo nak rojer saya keh di sini > anidaothman@gmail.com


kalo dalam bulan puasa ni amal terapi hayat dengan sec.konsistern..insya'allah mana lemak yg dok besisa tuh dia blew nyah dr diri anda...pERCAYALAH...
PERHATIAN : iBU menyusu pun blew amik.... don wori takda efek apa-apa...!
kalo bg yang lepas BESALIN amal TERAPI HAYAT lagik terbaik....
cekang BEB..cekang balik mana hat kendoq..ekkekke 


note:
kalo yg darah rendah elok laa amal dia leh naikkan balik HB....
KALO Pretnen pn leh cuba...tp tak digalakan, takot sok-sokni blew besalin normal kena besalin operate laa..sebab baby besaq dalam..ekekekekekkekekek

-iNsan BiaSa-

Kita hanya manuksia biasa...tak lepas dr buat silap dan salah....... tak lepas dr ujian,musibah dan dugaan dr ilahi.....lapangkan dada terima ini sume.....ini semua memang satu ketentuan..sama ada KUAT @ LEMAH untuk hadapinya.........InnaliLLah....T_________T
selepas mak mertua hembuskan nafas terakhir masa februari lalu...selang dua bulan MAMA yg cukop aku sayang.....turut sama mengadap ilahi..hati kecik nie LULUH sama sekali....sebab perkara yang aku sering fikirkan berlaku akhirnyaaaaaaaaaaa aku hadapi sendiri  lalui sume pengalaman nie....ALLAH HU AKBAR!!!!!!!!!!!!!!! ALLAH MAHA BESAR...dalam celah tuh aku di khabarkan berita gembira yg sesungguhnya dalam perut ni ada KHALIFAH ALLAH..... masha'ALLAH aku diam tertunduk shukur.......
sapa sangka sapa duga........ dalam aku LEKA di buai keasyikkan dalam rahim aku ada khalifah ALLAH...sekali lagi aku di uji.........innalillah...T_________T dalam celah tuh selang dua bulan aku di duga lagi..kali ni bukan dengan dugaan kematian...tp dugaan kehiLangan hal duniawi.......

saat-saat beerita sedey ni aku dapat tahu...hati kecik ni luluh kembali...tak bedaya aku nak bangun bediri tegak untuk gagah tempuh sume nie.......ya ALLAH, tahun ni mcm-mcm dugaan, ujian berat yg aku harus hadapi...apakah SALAH aku YA ALLAH..apakah ni sume KIFARAH yang kau kurniakan buat aku....mungkin dalam diam dan tanpa sedari aku dah tersasar dr jalanmu ya allah....... sekali lagi ayaq mata terus berhamburan membasahhi pipi.....bertemankan si kecik dalam perut nie.......tp, kalo nanges sampai kerin ayaq mata pun..kalo tak duduk pikir sec.rasional..masalah yg dihadpi ni takkan dapat jalan penyelesaian....
REDHA laa dengan semua ni wahai anida......terima QADA' QADAR dr Allah....... takpa ilang HAL di duniawi ni ..leh cr pelan-pelan ganti...........kalo ilang MATI......xdak dh ganti......
AKURlah dengan sume nie.....

percayalah, setiap dugaan, musibah yang di hadapi terselit beribu HIKMAH...cuma amik masa, ketika untuk hadapi sume nie...... SABAQ laaa wahai diri....jangan terus berputus asa.... seolah-olah mengalah dengan apa yg dah terjadik..buktikan pada mereka-mereka kalo kita duduk di JALAN yang benar!!!!!!!!!  ingat, doa orang yang ditindas takdak HIJAB dengan ALLAH....mohon laaa pada dia yang satu.....mengadulah pada dia.....rujuk laa pada DIA....hanya dia tempat berpaut segalanyaa bukan dengan MANUSIA!!!!!!!!!!!!!!!!



"HANYA KAUlah yang LEBIH MENGERTI"
KepadaMu Kekasih
Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati
Bersama amali

KepadaMu Kekasih
Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya padaMu Kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

KepadaMu Kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini


Monday, August 1, 2011

ihya' RaMaDhan

Salam “iHYA’ RAMADHAN” buat teman-teman semua, termasuklaaa follower, silent reader, tukang intai….spai….dan lain-lain lg…..hihih

Di kesempatan ini, saya ingin memohon ampun dan maaf..seandainya sepanjang dok berbloging ni ada perkatan tekasar bahasa, atau sec.tak sengaja telah sakitkan hati kalian sume..

Maafkan saya…..MOGA RAMDHAN kali ni member 1001 makna buat diri kita….. insya’allah

[Pic from En.gOogle-Mekasih ya]

Rebutlah peluang ni…ini kerana, apakah ini lah ramadhan y terakhir buat kita…..T___T

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design