Sunday, September 18, 2011

:'(

Salam semua....salam malam isnin...mesti memasin bekobar-kobar semangat nak p gheja besok kan???? ehhehehe, mcm saya semangat bekobar - kobar sebab minggu ni mayB keja dua hari ja...selebihnya habiskan masa di KElompo...nak p jadik orang sana laks...cemuih dah dok penang...ekekekekek
eh, satg ada plak yg kata tudiaa kacang lupakan kulit...eh mana plak, xdaklah...... tak p duk sana teruih aih laa...p sana atas urusan keluarga. insya'allah.........moga-moga urusan kami nnti ni dipermudahkan ALLAH TA'ALA insya'allah...^____________^

malam ni, kesekian kalinya kami anak beranak buat lagi majlis tahLil....untuk mama....
XDAK APA dah nak kirim kat mama melainkan ku titip doa buat mu MAMA di sana.....
mama,selagi hayat dikandung badan...kami anak beranak takkan lupakan MAMA....."JANJI"
biaq jauhh di mata, tetapi kenangan dengan MAMA utuh semadi di sanubari ni...biaqlaa sok sampai kerepot sekalipn....xkan penah saya lupakan jasa baik kamu mama,.....ALLAH HU AKBAR..

ya allah kau tempatkan IBU di kalangan para-para soLihin....dan sejuk sejahretalah mama di sana...ANAKanda di sini akan ingat pesan-pesan mama...insya'allah......
tataulaa lately ni...sering rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, terkenangkan dia...hati jadik lembik xkuat mcm selalu......rindu ni ALLAH ja yg tahu...tp apakan daya,hanya yg mampu ku titip doa buat mu di sana.


 
ALFATIHAH...:'(

8 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Kyra said...

AL-fatihah buat mama k.nida..
kita sebagai anak hnya doa saja dapat mengiringi untuk orang tua kita disana..

POSH76 said...

Al fatihah untuk ibu noda...semoga roh beliau dicucuri rahmat...insyallah doa anak yang soleh sampai....amin

Shu Shinju said...

ALFATIHAH....

Dee said...

al-fatihah..roger2lah kalau ke kl tu..

Mimy Hamid said...

Alfatihah...kenangan mama ngan sofea...

Pepel BoNda AmaNi said...

al-fatihah..kenangan bersama insan yang bergelar ibu xmungkin dapat kita lupa walaupun satu saat kan...

ratusiput said...

alfatihah gak utk mama nida ye...akak pun takble bayang kalau akak kat tmpt n nida...

eLLy said...

:( Al fatihah.. U take care darling.. jaga kesihatan.. ibu mengandong kena rajin2 senyum :)

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design