Tuesday, October 4, 2011

BErdua BErsAtu

salam semua.....salam alaik di pagi selasa...................saya alhamdulillah sihat...sume sihat, cuma kakak sofia jaa batuk kong..kong..kong...sebab dia noti takmo dengaq cakap ibu..dia dok baham tembikai banyak-banyak..ekekekkeke

alhamduLillah, shukur pada ALLAH, sampai arini di beri kesempatan hirup udara segar,,di beri kekuatan dalam meneruskan kehidupan yg penuh kona-kona,liku-liku yg penuh ranjau berduri....owh sAkitnyaa.....!!!
terima kasih ALLAH, sebab beri saya kesempatan hadapi lalui sume nie......apapun terjadi saya harus kuat...kuat seperti arwah mama tempuh setiap dugaan...insya'allah...^__^ mungkin disebalik setiap yg di uji, setiap yang di beri musibah ada manissssnya yang saya sendiri tak mungkin akan ketahui...yg sesungguhnya saya harus kuat dan REDHOoo untuk sume nie.....percayalah, di sebalik setiap yg di DUGA ada hiKmah yang sangat-sangat beharga........mungkin!!!!

harini takda menda apa-apa nak share ngan ampa suma kawan-kawan bLOgging..melainkan nak share ngan satu lagu ni....selalu dok dengaq kot mutiara.fM......cuma tatau tajok dia apa.....bila pagi td dapat jaa tau tajuk lagu ni..terus sech kot youtube......suka lagunie...... sangat-sangat-sangat touching!!!
bukan untuk pasangan bercinta sahaja.....untuk pasangan yg dh bekawen seperti saya pn blew jaa.......

Meh nak share lirik lagu ngan video Klip  dia............>>>>> suka lagu ni... suka...suka..... !!!!

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
 Bagai ada tak merestu
 Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
 Ditakdir untuk berpisah
 Walaupun melawan arus
 Kita berdua bersatu

 Seringkaliku mendengar
 Patah tumbuh hilang berganti
 Tetapiku tidak mahu
 Cinta selain darimu



Jika denganmu salah
 Kutak mahu yang benar
 Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
 Walau dilanda badai
 Kusanggup kerna ku mahu
 Kita berdua bersatu!!!!!

Jika denganmu kabur
 Kutak mahu yang jelas
 Jika denganmu hanyut
 Biarlah aku lemas
 Walau dilanda ribut
 Kusanggup kerna ku mahu
 Kita berdua bersatu


kepada suami tersayang.....untuk kamu, apapun terjadi, saya sebagai ISTERI tetap settia di belakang kamu, walaupun kadang-kadang saya sendiri tewas dengan perasaan sendiri..walaupun tekadang saya selalu berandaian buruk terhadap kamu.... apapn terjadi saya tatap akur di belakang kamu.....apapn terjadi saya SAYANG kamu...!!!!!!!!!!! ALLAH telah anugerahkan kepada saya suami yg cukup setia,penyabar dan penyayang dan yg sangat-sangat faham perangai isteri dia yg gila nieh.....shukurr YA allah....cuma saya, yg selalu hilang perasaan shukur dan selalu tak beterima kasih kepada mu ya allah.... doakan kami supaya menjadi kuat dan kuat dalam tempuh ujian yg diberi dr NYA (T___T) insya'allah


5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

bestkan lagu ni..suke gak...:)

Pepel BoNda AmaNi said...

layan lagu hujan2 nie best jugak nie...

naja said...

kalo xtengok videoklip tu dengaq sogha macam arwah Utaz Asri ja masa last2 depa nyanyi tuh

macam lagu nasyid...

BEST!! Terbaik!

POSH76 said...

tak pernah dgr...nanti nak dgrlaa

ratusiput said...

hidup berumahtangga mmg camtu.kena kuat.kena tabah.apa pun jdi ikatan perkahwinan kena jaga.bukan senang nak pisah2.selagi ada hayat...selagi itu kite kena kuat tak kire apa cara skalipun.doa iringan jugak penting.dugaan mematangkan hidup kite :) sat akak nk dgr gak lagu ni :)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design