Wednesday, October 12, 2011

Cucuk BCG

Rabu yang sarat dengan semangat membara bak kuda ku lari gagah berani...muahahahahahha
mana daknyaa..seawai pagi dah tepacak dalam kLenet keseHatan lapor diri nak buat pemeriksaan bulanan..makLomlaa semalam misi talipon qumah tanya mana dia tatau puteri seLubung anida othman??? awat misi ngan dia..ha kim salam dia bebanyak naa..suh dia mai klenet....awat lama dia takmaai ni.......sib bek bukan saya yg hangkat kalo dak nak gak jawab...saya takmo p dah misi, bukan belagak...!!!!!!!!! tapi lajuu sangat wak keja..sampai saya jadik cemuih tgg giliran...p awai pagi balik mahu dia makan tengahari..mana syook misi.... lein laa sambei menanti sambei makan-makan..ha tuh saya sukak...!!!! 


Oooklaa arini dh g klinik....7.30tepacak depan kaunter amik nombot..hat nak bagi nombot pun..mcm baru mangkit semyg subuh ka hapa...panggei nama pn alalalalalla mcm posa 30hr...ekekekekek...cuba semangat skit, betenaga... panggei jelaih-jelaih..ishhhhh, ya tau dahh sebis depa..layan ja laa.... arini mcm kattooon skit... terpa sana sini...nuh bos habaq dah ada kawan dia nak mai opis hantaq tender apa tatau lah...aiyayayayya rasa mcm nak menari makyong dlm klenet td.... lekaih laa panggei saya....saya mai awai nie...tp tatap sama kena tahaq 2jam dalam tuh..mencikkk weih, siap depa tanya ni lama xmai ni pasepa puteri selubung???ekekekekek...selamba jaa saya jawab... u oLss laa laju sangat wak keja..sampai saya cemuih...dok nganga tgg turn...HAHAHAHAHAHAHAHAH eh dak aih, tak kata gu tuh laa...habaq dia..sorilaa saya otstation lama skit kali ni..pastu kena handle pejabat takdak sapa....huhuhuhu..oooOO misi tuh jawab..chek laa mcm besa...arini timbang KG naik..wah baby dh besaq erk dlm perot ibu.... cayalah...^___^ HB turun skit, hat lein menten laa.... alhamdulillah....


Photobucket
~mekasih en.Google~ 


Paling tak syok, arini kena enjet kat lengan belah kiri...sangat sengaiii rasa.... kata misi tuh enjet habuan takot tekancin BAJu...ekekekek, eh silap tekancin Gigi.....hat ubat untuk tahan tarik mengkarong takdak kaa misi?? hihihihihii..... kalo ada katmana lak nak enjet kan........ jenuh, 10 mak mengandoNg mcm saya..penin misi tuh.. tp uNtuk urusan hari ni ok..laa takdak laa sampai nak kena jadik HULk kaler Kunin kan......ekekekeke.. 
best lagi p K.S.WAN....direct jmpak doktot...doktot chek abess..habaq itu ini....bebeza sangat rasa dapat pemeriksaan........takpa, yang ni p hat tak bayaq....standad laa layanan pun laju tahap cipan..... hat p bayaq nuh senyumm sokmo..poket pun koyak skit bayaq consultant kan.....
apa-apa jaa laa janji IBu + Baby sihatttt.!!!!!!!!!!!!!! shukur..shukur........
cuma kekadang nak tegelak jugak tgk seBis dari depa.....huhuhuuhuh 


note: eh xpa kaa amik cucuk BCG aka cucUK tekancin baju nie......huhuhu risau laa plak, sebab slm ni mcm xdak jaa cucuk..cucuk nieh.....haihhhhhhhh ... 

8 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

munna said...

dulu rasanya lepas kena cucuk ni kat tangan tu ada rasa lenguh

-oP_ida- said...

aah sis MUNNA....lenguh ni haa..bedenyuttt rasa...patot td dia tanya menulih tangan mana.....huhuhu

Mimy Hamid said...

mmg kena cucuk ...dah 6 bulan yer...akak belum lg...kawan opis akak smpi demam la kesan injection...

POSH76 said...

eee takut jarum...mimpi I yer...entah2 nak ke PG kot hehe

eLLy said...

ouchhh kena cocokkk sangat tak best!!!

Mama Gee said...

sudaa lama oooo tidak kena cucuk jarum...hik3

Pepel BoNda AmaNi said...

lepas cucuk...tangan xyah habaq la..dia punya lenguh.,..terbaik..seb bek bawak qeta auto...xyah dok kalut nak tukaq gear...

mekchu said...

cucuk rubella kot.. hehehe.. eh, mekchu dulu ada la cucuk kancing gigi tuh.. cemuih la hang nih.. hahaha (betui ka ayat tu?)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design