Friday, October 21, 2011

HARRIS MIQYLE

TAHNIAH buat sahabat baik saya...PUAN FARIDAH n EN.SUDIR...di atas kurniaan permata hati yang sangattt comeiiiiiiiiiiiiiii....... serius, comelll...kalo dak sblm nie dok hitung hari nak tgk dia kan..dan arini ALLAH dh beri kesempatan tudia, dok ataih riba mummy ...tataplah wajah sicoMel nie...
shukur sempat p ziarah FIda kat SEPITAL besalin tempohari...memang rezeki kakak sofia sama kot nak tgk baby.... teruja masa pes time tgk tuh..eh,eh sapa yg beranak dan sapa lak mUmmy dia nie..tetiba saya nak terua kan..ekekekeke....teruja bukan apa, sebab saya pn dok bawak amanah allah dalam perot yg tersembunyi di sebalik baju nie...hihihi.....masa sampai kat waD mummy haris nie.... rezeki...rezeki nak tgk life si comei nie...kebetolan mummy dia dok RIBA dia nak menyusu......alalalalalalala, sukanyaa.... comeljaa dalam kain bedoNg tuh. sesekali dia merengek keluaq abes tangan uiih lasak ni budak...hihihih...
pasni Turn kamu lah plak yer ibu.... bulan satuuu taklama dh tuh...dup dap,dup dap.....takoooooooooooot :(


Pada FARIDA hang dh selamat melalui saat-saat getir nak begelar ibu.... shukur!!!!!!!!!!!!! selamat berjaga siang dan malam ya...eheheheheheh dan selamat berpantang.....


Photobucket
~mata sepet like Mummy, putih Like MUmmy~ 
cutee sangat budak kecik nie.....hehehhehehehe 
nama diberi : MUHAMMAD HARRIS MIQYLE Bin sudiRMAN


9 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Zaimun Yahyah said...

mmg tomei.. putih melepak2 mcm mummy dier.. :)

Shu Shinju said...

comeynya anak kak feride...nama pon sedap...tahniah..

ratusiput said...

alalala comei kan baby2 ni sme...takble tgkla nnti teringin :)

munna said...

comelnya ...tahniah buat kawan nida

POSH76 said...

special la nama dia....tahniah!!!

eMMe said...

tahniah! baby comel, nida, tengs singgah blog saya yg ade u - tube opick, best kan...kan..

eLLy said...

Tahniah ... sangat tomeyyy

Mama Gee said...

sonoknya dpt baby....chomel sgt!

Pepel BoNda AmaNi said...

syoknya dapat ulit baby...

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design