Monday, October 17, 2011

Mood SeNaYan

saLam isnin sume.....di kala besiaran mOOd di panah rasa kekeliruan, kekecewaan yg sarat besarang di benak nie....tatau pada sapa nak mengadu nasib melainkan kepada mU YA RABBBB...... hanya dia yg mampu membantu tatkala nie..... sebaklaa awai pagi ni...


kakak=kakak,adik-adik bLOger SUME sihat??????????? saya, harap ampa sume sihat alhamdulillah..la ni cuaca tak menentu..so bebanyak minum ayaq masak na.... jangan jadik mcm saya...... arini dapat "MC" dari doktor....sebab kesihatan kurang baik..... semalam memang lembik....las tak tahan sangat, dapatkan juga rawatan doktor.....huhuhuhu.... sengai abeh satu badan, alhamdulillah BABY dalam perot ok ja..dia gerak aktif gak, even ibu dia kondem semalam..huhuhu...... sakit dada, tuhan ja yang tau...tak dapat nak luah ngan kata-kata..terbaring jaa semalam dh rupa orang sakit nak beranak....hhihih... meKasih doktor, bagi saya rawatan..
TERIMA KASIH ALLAH, sebab sembuhkan sakit saya..... risau jugak semalam masa sakit...pikir bukan-bukan..n pikir macam-mcam...dok tebayang seandainya per yg tak diingini belaku...sian sofia.....!!!!!!!!!! pandang muka dia semalam memang sebak.... 


ya memang betoi, pas MAMA takdak sume kena bedikari...bedikari..buat sndiri... nasib la hang kan!!! bukan bemakna masa mama ada dl.....saya ni manja kedek ka apa..., tp, memang mama banyak membantu.....makLOmlaa budak baru belaja nak masuk alamrumahtangga.....muHunglaa kalo ada yg habaq teror dh....mesti bertatih jugak nak behadapan sumee ni...... tp, di saat memerlukan sayap kiri.....sayap kiri tuh dh patah,  dan tak bolew nak di peteri-peteri lagi.... patah dan takkan tumbuh kembali.....sayap tuh pegi jauh tinggai saya....yang ada, hanya sayap kanan.......sayap kanan pn makin lemah dh ha..huhuhuhuhu.......ALLAH HU AKBAR!!!!!!!!! teruskan semangat demi anak-anak.......saya harus cekal tempuh ni sume..jangan mengundur walau selangkah..... apa-apapun terjadi, saya harus KUAT....kuat melawan ni sume....auchhhhh, lagu "PATAH HATI" memang besrt....... dan buku "LA TAHZAN' peneman setia saya di kala diuji hebat tikani............

ALLAH bagi ujian FENALTI pada saya....bepikirlah, bukak mata, bukakminda...jangan terus leka....ALLAH sayang kamuuu, sebab tuh ALLAH uji sedemikian rupa...SABAR na...sabar tuh sangat indah sebenarnya.......

Photobucket
~Pic LAMA dh nie.....rasaaa rinDU ZahraSofia masa nie, sebab sangatlaa DEMOok dan comel....~



"SESUNGGUHNYA ORANG YANG PALING KUAT ADALAH ORANG YANG PENUH keSABARan"



12 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

POSH76 said...

get well soon my dear....minum air bnyk2 taw

-oP_ida- said...

insya'allah sis POSH76.....Thanks ya

pnsusu said...

semoga cepat sembuh ya dear

munna said...

SEMOGA CEPAT SEMBUH YE NIDA... BETUL TU SEBAGAI IBU KENA KUAT SENTIASA UTK JAGA FAMILY KITA

Mama Gee said...

Ida dah tiada mak mertua? Boleh juga menumpang kasih pd mil kalau masih ada...Kalau takde...takpe..kena kuatkan semangat...Adik beradik ada...Kawan2 ada...suami ada...anak ada....yg paling penting Allah ada...dia takkan ke mana2...Sentiasa ada utk kita mengadu....

Sentiasa bersangka baik dgn Allah ya.. :)

Iman's Umi said...

Lamanya x bebelog, sedar2 nida dh berisi lg rupanya, tahniah ye...jaga kesihatan ye, makan kena cukup dn berzat...smg sglanya slmt...Amin.

Iman's Umi said...

Lamanya x bebelog, sedar2 nida dh berisi lg rupanya, tahniah ye...jaga kesihatan ye, makan kena cukup dn berzat...smg sglanya slmt...Amin.

Pepel BoNda AmaNi said...

take care darlink...jaga kesihatan...jaga kandungan sebaik yang mungkin k....sofia skrang pun comel apa.....

eLLy said...

Semoga cepat sembuh darling...
tak mo sedih sedaih tau! Ibu mengandung tak elok selalu sedih2

Meh nak pelok cikit....
okey tak okey tak?

Mimy Hamid said...

semoga sihat nida...amin..kesan amik BCG ke jadi gitu?? sampai demam

Shu Shinju said...

CEPAT SEMBUH KAK...

Ms AiReEn MoHd said...

elok da ka ang weh?tu pasal bdn aku pun sengai gak.....taktau pasai ape....lemah ja...boy minggu ni balik penang tapi aku tak p pun...memula nak p sekali tak jadi pasai boy nak visit uncle die kat hospital penang...so tak mau bawak ayra p hospital tak baguih tuk budak kecik.....huuhuhu aku mau jumpa ang b4 ang bersalin bleh ka?

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design