Tuesday, November 29, 2011

Eina & Suami

Cuti 3hari..makan kenuri mcm pesta...sana sini nasik minyak..menu mcm-mcm ada....SUKAAAA.....hihihih.... BTW, nak amik kesempatan nak ucap SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT kedua - dua sahabat baik saya........owh azRina abu bakaq, aku lepaih dh saattt manishni...lepaih dh zaman gilang gemilang pemaisuri sehari.....laa turn aku plak p rai hang jadi pemaisuri sehari...hihihihii...apa yang pasti, aku panjatkan DOA moga hUBUngan kalian suami isteri bekekalan hingga akhir nanti insya'allah....banyak-banyak SABAQ nuh..dalam EpiSod rumahtangga...... bukan mudah sebenaqnyaa.... memerlukan pengOrbanan yg ckoP tinggi dan sabaq yg cukup kuat...... kalO dak org tua-tua tak kata laa..."kalO takOt dilamBUng oMbak, Jangan Berumah tepi paya, eh silap......jangan berumah di tepi pantai." heheheheheheh...... yang pasti ALLAH atuq jOdoh untuk kita sume Elok dah....sebab dia saja yg maha mengerti dan maha mengetahui segala rahsia disebaliknya....dan kita MANusia, hanya mampu merancang selebihnya serah pada yg ESA.......

oLriteee genG...... SELAMAT PENGANTIN BARU....selamat meraiiiii "CINTAHALAL" bersama suami tersayang ..^__________________*


Photobucket
~ MerPatI Dua SejOli = Ina & Ady~
moGa hubuNgan KaLian Bedua KEkal bepanJangan....
ina U Look so Gojers....... aummmmm 




Photobucket
versi Itam Putih...stiLLL ina LOok gOjers......




Photobucket
Kami yang bekas pekerja ProsPek Kukuh sdn.BHd dtg meraikan majLis bahagia ina & Suami
muka sofia dh rupa mcm nak meNeran...tensen iBu tau.....hadDoi.....



Photobucket
Pengantin ni memang suka GElakkk besaQQQQ....
cer tgk dok jadik permaisuri seharipn dia bantai dok Tak sengap,,,n renyeh Luaih




Photobucket
alhamduLillah, walaupun saya dh tinggaikan ProSpek Kukuh 8tahun...
ukhwah persahabatan kami masih mekar....... bak Pipi saya yg kemBong Like Donat ...hihihih


2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

munna said...

dah musim kenduri skrg ni..kak munna pun tiap2 minggu ada jemputan

Kyra said...

musim lani banyak nuri noh..btw
pengantin tu gebooooooo sungguh lawa noh

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design