Tuesday, November 22, 2011

rai CINTA DBKL

sebelOm lunch bekai bawak dr umah...harus update buang satu bloq nie..kalo dak satg sunyi ja...=) bukan main aih la nie..makin sibuk makin dan update blog nuh....terbaikkk..... dh ada bahan so blew laa update, kalO dak peramm ja laa..... cuti sekolah dh bermula..so majlis kawen-kawen pn bederet-deret dok ada.... minggu patama cuti dh ada jemputan....kiranyaa mula dr cuti sekoLah sampai abes sekolah gantung periok belanga laa...hehehhe...shukur,shukur rezeki tuh....



baru-baru ni saya n kengkawan yg lein p ke KOta Kola Muda kawan umah Bonda nieh...eheheheh,sib bek bonda xdak kalO dak mahu dh terjah....pekena apa patotkan..hihihihi...insya'allah na bOnda,kalo ada rezeki kita jmpak keh..... pengantin yang di rai pada hari tuh adalah HAFARI dan ISTERI..... depa dua nie sangat coooL..... kawad sana kawad sini dok rai tetamu mai..halailaaa pakai baju kawen.....hafari ni sebenaqnyaa kawan lama zaman SEKOLAH RENDAH dl-dl.....berapa lama xjmpak, tepisah baru-baru ni jmpak balik sekaligus p rai majlis dia..bestsangat.... rasa sebab dapat jmpak balik kawan-kawan lama..sambung silaturahim...kan senang wooo.... hafari ni dl zaman sekolah kurus keding mcm lidi jaa...makaiii la ni jmpakkk giloo comei hang weh..... dhtuh dia nya ramah tamah kalah bertih jagung hat juai kat panggungwayang nuh..hihihihi pot pet.pot pet..... mcmnilaa kawanlama....xdak nak jaki,jaki..pilih buLu n pangkat segala.... bestlaa ang bro.... hafari, KAMi kawan-kawan pakat DOA moga IKATAN SUCI perkahwinan hang ni diberkati allah dan dilimpahkan penuh kasih sayang....... insya'aLLah.....


hampa dua memang padan laaa ALLAH temukan...sama ramah sama tamah....


Photobucket
-PEnganTin Baru-

Hafari @ nama lebih glamour AYIEE.... Dan Isteri terchinta



Photobucket
  =mummy jue n kakngah =
~ ini member baik sekampung, sehari sblm p knuri, p umah dia bantu dia balut hadiah..makLomlaa jari jemari dia letey sebab dok masuk gear...drive dr GONG KEDAK ke KEPALA BATAS..hahahahahahahaha ampun mummy jue ;p

sekali dia wak keluaq album zaman toknadoq nuh....makaiiiii pic-pic dl-dl keluaq...hahahaha gelak begulIn tgk..suh dia upload masuh FB..dia xmo..dia kata maLuuuuuuuuuu..hahahaha gila muka suci...
....ni *Refrence kuat saya ni*




Photobucket
- Kami semua begambaq kenangan-

xckop korum ni,ayu xdak,nani xdak, kahdri xdak,hamzi xdak,pidioh halim xdak...
ni kalo ada depa mahu gelak keluaq ayaq mata .....




Photobucket
=PApa CooL wif Qaseh=

satjaa nuh anak hang dh 8bulan...comeilaa dak qaseh nie..GEBUUU peha dia mcm drumstik ayam...yummy



Photobucket
=hOKnie takyah pekenai dah kot....=

budak br baik demam....ngan tanda *KEAMANAN* hahahahahahahaha
Baba N Sofia...ecececec tangan TUNJUK peace...tak sedaq ghambut beselerak...hahahahahah
yg baba plak jelIn tajam nampak...hihihih
DUA love saya nieh.....


Photobucket
=kami Kaum-kauM ibu hok beranak dua= kasih IBU hingga akhir nanti......


jue anak dua, satu g tinggai umah,
nida anak satu....satu g taun depan muncul....
sarah anak dua...dia entam dua-dua tinggai umah.....
akma anak satu..satu lagi tatau bila nak muncul..hahahahahha



4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

ratusiput said...

mmg berderet kan cuti skolah ngan majlis kawin.akak cik kitol takde mmg pendek langkah skit nk g jemputan kawin ni.takde geng.ehehe.mmg seronok kalau jumpa balik geng lama kan.tp akak lg ske bergeng ngan kwn lelaki dr pompuan.pompuan ni tau je la...bebaik nak cr kawan lama leh jd lain pulak...ehehe..

munna said...

comel2 kaum ibu tu semua....

Pepel BoNda AmaNi said...

sib bek bonda xda di kampung no..klu x...leh p pekena ABC gunung jerai lak pas makan kenori tue kan...

LIP (^_^) said...

Betul tu opida,time kenduri gantung periuk la kita.hikhik

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design