Thursday, December 8, 2011

Etiey.com


UNTUK PERHATIAN SI MUMMY GOJERS ESYRAF....


weh, dah lama sebenaqnya nak tanya hang nie..pasaipa akutakleh masuk bloq gojers hang weh???? huhuhu.........xnak kawan dh erk ngan aku kah?????????????????????????????? sedey nyaa.....nangis sambei kesat idoNg ): seriussss xleh masuk..xleh drop komen apa....kenapa nyek??? so, mummy silaaa bg jawapan dengan kadar segera..kalO dak, satg aku denda ang belanja aku minum tehtarik mamak buang segelaih....hihihihih


akuleh view nie jaaa ):


dan nI hasiL dia, bila aku bukak Link BLoq ang weh...pehaL nie..BLogspot saboTaj kaaa...weh ;p
ka aku tak ckoP "ADULT" hihihihihi


5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

shu boleh jer bukak blog etiey.com tu...hihihi..

dalam semua gambaq2 tu ade nama saya la..hihihi...

ratusiput said...

ye ke sat akak cuba lak masuk...tgk camne...

ratusiput said...

boleh je masuk ni.... :)

etiey.com said...

Om babe.. ekke... yer ker? tak tahulah nape. macam ok je tp tak tahulah. tak delah block utk sesape. tp mmg aku dah setting utk kluarkan teks permision. biasa just klik yang permision tu je... so far bolehla. cuba hang tekan yang my webpage tu. kot keluar link belog aku. tak boleh gak ang bagitau aku hehheh... demimu aku keluarkan yang permision tu hehhehe

Pepel BoNda AmaNi said...

lorr sian...akak leh jerk masuk....

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design