Tuesday, December 13, 2011

ibusoFia

salam semua...
selamat pagi...(:
sihat dak?
tuan bLoq mcm nielaaa...... jalan dh rupa piNggu...comeikan...cer bayangkan nida jalan mcm pinggu??? hihihihih alalalalalalla uduh benOR...tp tuhlaa hakikatnya..kalO ajak lumba laripn...suree kalah.... hahahaha sesilap beranak apa... alasan tuh kukuh sebab perot berisik org...lein kalO isik lemak...lumba lari pn kalah nampak sangatlaa nida suda obesiti....HAHAHAHAA.....tp best semalam petang....ibu n soFia mandi hujan...(: sofia giLoww suka.....dia tatau yg ibu dia lencun suda.. aiyaaa anak oiii..dia leh siap tekekeh-kekeh gelak.... makLomlaa budak xbesa mandi hujan jadik gutuhlaaa..semalam pas abih keja, dok teringin nak makan "FETUCHIni CABoNARa" ya allah, teringin tak sanggah nie... tp kedai smalam tuh buat mcm so-so jaa...xdaklaa sdappp mana...tp bUlew nak makan nak ilangkan keteringinan tuh.... so,kenyang sampaiii ke malam...cute jaa anak keluar makanngan ibu....bedua tanpa baba..sebab baba la ni balik keja sangat lewat ptg..so, kita p dua jaa laa erk...sementara napsu nak ngap tuh dok membuak....huhuhuhuhuh....dok ingat, sofia notilaa....tp alhamduLillah dia ok sangattttt...dh leh buat mcm teman sembang....dia tak abis-abis ngan miyO aih dia.....hamboiiii kekecik dh pandai demand nuh.... tp xpalaa, janji dia behave tak noti kira baguss dh tuh.... pasni, ada adik tataulaa mcm mana plak situasi...kiri kanan tangan penuh ngan hEnbeg bejenama asli... tp serius, berasa mcm nak fengsan semalam bila tangan kiri dukUng anak..tangan kanan dukung hanbet besaq.....aiyOOOO....itu budak bukan calang-calang berat dia.... nampak jaa kediNg..tp bila dukung leNguh kepala bahu.... BTW, anak ibu comei...anak ibu budak bijak......!!! sayang kakak sofia banyak-banyak...... budak manja KEdek pn dia JUgak...(:

tinggai bab sofia manja kedek...hihihiih, laa nak citer sikit sebanyak pasai majLis pErkahwinan ANAK LELAKI TUNGGAL mama &bapak.....owhhh sangat-sangat mencabar untuk handLe majlis dia...sebab utama tanpa MAMA di sisi...... huhuhuhuhuuh tereyak beguLin ): dah kebetOlan aku plak sedang sarat pretnen...huhuhu lagik mencabar rasa.... tp shukur...ada mak-mak sedara yang sangat baik hati..yang sangat-sangat spotim...even kekadang tuh mai angin kus-kus tp aku do No jaa...yg pentin depa baik hati.....terutama sekali "makTehpaH" aku tachinglaa tgk dia lately nie...sebab dia bejaya mempengaruhi minda aku yg aku selalu berimaginasi dia MAMA.....nangissssssssssssss  .....semalam sampai sasul panggei dia MAMA.....kebetOlan dia dengaq...dia sengeh jaa....sobbb....... owh penangan Hebat sangat bila mama takdak nie.... pegi xmai balik dah.....serius aku tak tipuu..... setiap kali aku buat lah apa saja untuk sepanjang persiapan adik lelaki aku.....fikiran aku xpenah putus ingat mama...!!!!! tetiba jaaa ayaq mata rasa nak behamburan depan semua...sebab xleh nak tipuuuu perasaaan sendiri....aku rindu mama..aku rindu perwatakan DIA....tp siapa aku nak lawan takdir, ALLAH lagi maha mengetahui segalanya...!!! mama dah selamat ke destinasi abadi......turn aku plak lepas nie..tatau bila dan bagaimana...... cuma yang aku mampu lakukan ...teruskan bedoa buat mama di sana....tuhjaa senjata yg aku ada....untuk insann yg aku syg... Redhooo dengan sume ni...harus terima qADA' qADAR dr ALLAH S.W.T......

untuk Adik Lelaki TunggaL: MUhAMAd kaMaL oThman ~ KakLOng xdak duit juta-juta nak labor dalam majlis hang nanti...cuma ada tulang kederat ni jalaa yg mampu tolONg habis-habisan...even bejalan pn dh ghupa pInggu....apapn kakLOng buat yg terbaik untuk majLis hang ahad Nie.... kita Mohon pada ALLAH moga MajLis hang bejalan lancar, direstui aLLah dan majLis diserikan dengan kehadiran sanak saudara dan sahabat handai.....dan majLis bejalan xdicacat celakan dengan per=per yg ALLAH xsuka ): biaqlaa sederhana tapi meriah dan mengikut syariaaat ....... mOga majLis kita bejalan lancar..amIeN (:


Photobucket
~salah seorang sahabat suka duka....~
latelyni....dia banyak mai ghumah bantu kami adik beradik siapkan persiapan...sangat terhutang budi dengan DIA...... !!!! moga ALLAH jaa laa yg mampu balas jasa baik afzan Dan Suami.. 

**peYot kOi turun dah, tok kata tak lama dh tuh hang nak MalatOp* huhuhu 
takot dalam Berani.....sebab nak p berjIhad kan... sob..sob..sob...


3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

insyaallah... semoga semuanya berjalan dengan lancar..amin...

Fieza79 said...

moga selamat melahir kan bby baru...debarr...take care ye..

Pepel BoNda AmaNi said...

xlama dah nie kot...sama2 la kita bersuspen.....

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design