Tuesday, December 20, 2011

KamaL ♥ NazIRaH

Firman Allah S.W.T. yang bermaksud :
“Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya dan dijadikanNya di antara kamu (suami-isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir "
- Ar-Rum : Ayat 21




TAHNIAH BUAT KALIAN BEDUA...

~SELAMAT PENGANTIN BARU MUHAMAD KAMAL OTHMAN  NAZIRAH ZAKARIA~

4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

SUKA GILA NGAN ORG MAIN SERUNAI TU...SEDAP GILER... TAK KIRA NAK BOOK GAK NANTI....:)

BTW, SELAMAT PENGANTIN BARU KAMAL & NAZIRAH...:)

Shu Shinju said...

DOK ULANG X ABIH2 NI... SEBAB BEST GILER...

Mimy Hamid said...

sori anida ..ada jemput dalam FB maaf la tak ke penang sayang...

ratusiput said...

seronok tgk org kawin skang kan...cam nak kawin lg skali je (tp opkoslah ngan org yg sama) ehehe..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design