Thursday, December 22, 2011

MajLis SambuT adik iPaq

MajLis sambut adik ipaq di adakan secara simpLe dan sederhana sahaja......makLomlaaaaa "KETUA KECERIAAAN" dah pegi tinggai kami adik beradik...soB..soB "ALFATIHAH" kalau ada MAMA ni lagik meriah rasa, makLomlaa ANAK LELAKI TUNGGAI meraikan hari baHagia kan....soheh dia nyaaaaa sambutan tuh gilang gemiLang...tp takpa, mama xdakpn kami adik beradik masih jalankan tugas dan lakukan yg terbaik demi PENGANTIN.....xnak sPoiLkan majLis dia...even banyak per.yg "PAHIT" terjadik...tp senyuman stilll terukir di bibir....... alhamduLillah, majlis hari tuh bejalan dengan lancar, gilang gemilang bak sambut hUlu balang mai ghumah...hahahahahahahhaha mana daknyaa, untuk belah kami, pengantin pakai Songket, pakai kasut capal siap ada serunai....tuhkaa dh rupa mcm sambut huLu balang mai ghumah.....kahkahkahkah....tp memang tabik springlaaa kat pakchIk ShaBRi SaaD sebab dah siapkan PENGANTIN supaya kelihatan sangat menawan untuk hari tuh...mekasih jugak pada  SENTUHAN JELITA rawat pengantin sebelom majLis resepsi......naik SERI penganTin xdak nampak kusam @ hapa...beseri-seri..pandang tak jemu...(: Tetamu Yang datang banyak yg cakap Isteri KamaL coMEi.....ekekekekekke, eh kalO xcomei takkanlaaaa leh setia sampai 9tahun....memang cintasejati lah nie.....

tapi tak nafi, adik lelaki aku ni memang jenih xmain Pompuan...jenih setiaaaa abadi mcm BAPAK...!!!!! lainlaa kak dia, kasanOba...hahahahah asal kuku jari penuh ceKam jaa..otomotik kansel...carik pasai jaa nak clash Of...hahahahahahah... kak dia giLa skit.... tp lega dh laa ni dh ada SUAMI tersyg..hat baik budi, kaya dengan kesabaran yg ckOP tinggi...patotlaaa ALLAH joDOhkan kami bedua.... sebab dia memang terbaik berada di SISI aku..... kalau org lain, ghasa dh lama "batu belah batu bekangKung" hapa...... mana tahan ngan HANGIn putin beliung aku nieh...hihihihihihiih shukur ya ALLAH...aku dan dia jua disatukan...seperti mana kau satukan dua hati ini.......aku DOAKAN moga ikatan suci murni ni bekekalan hingga akhir nanti insya'allah.... lega dah majlis abess suda...bapak pn dh sengehhh satu mcm sebab poket rabak sudaaa.a..hahahahahhahaha BTW, shukur-shukur..sume yg mai kata menu yg di hidangkan berbaloi depa mai jauh-jauh...tp untuk yg mai mOhon maaflaa, sebab keadaan menjadik sesak sebab memasin nak makan itu-ini......dh bukan rupa knuri kawen, dh rupa rumah terbuka hari raya..hahahahahahah 



Rasulullah SAW bersabda mafhumnya :
" Manusia Hawa dijadikan daripada rusuk manusia Adam, bukan
dari kepalanya untuk menjadi atasnya, bukan dari kakinya
untuk menjadi alasnya, malah dari sisinya untuk menjadi teman
hidupnya, dekat dengan lengannya untuk dilindungi dan dekat
di hatinya untuk dicintai


Photobucket
Raja & PermaiSuri di arak masuk diriringi dengan tiupan serunai... 


 Photobucket
~sama CHAntik sama PAdan~



Photobucket
~ ALLAH aturkan JODOH tuh elOk dah~



Photobucket
Tegambar kegembiraaan di wajah pengantin lelaki......pengantin pempuan ni comeII sokmo


Photobucket
~masa ni sedikit taching, serius aku dok tepi begenang ayaq mata...sebab apa?? sebab aku tebayang wajah mama.....~


Photobucket
~ yg mana mai sume dok gelak ke beskat nie....hahahahahahahah...beskat hasiL buatan sendiri ~ ni laa hasilnyaa..pengantinpn xlepas nak begambaq ngan beskat antik nieh..hihihihih




5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

X.m.i.n.t.o.o.X said...

congratzzz to him n her:D

zati embong said...

congrats utk pngtin baru. memang meriah 2.hihi

zino said...

selamat pengantin baru utk ke dua mempelai....

NeenaAnuar said...

selamat pengantin baru.. tahniah buat kamuu sekeluarga dia dpt ahli keluarga yg baru! cantekk colour baju tu.. akak suker! :D

Mak Izz said...

x sama la muka nida dgn adik. ada adik ipaq dh dia... wow!!! bini dia mmg chomel (tp xleh kalahkan kak ipaq dia) akak suka bj pengantin, songket tabur warna purple lembut.

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design