Wednesday, January 11, 2012

MengHitung Hari

mak buyung yang sedang *MENGHITUNG HARI* ....
alhamduLillah gheja-gheja kat pejabat pun dah ada orang takEover....
shukurrr sangat dapat peGanti  yg leh takover tugas-tugas kat opis nie ngan panTas dan laju......
orang dia comeiii jaa....kecik molek..hihihihih....apa-apapn moga sumenya bejalan lancar...

taklama dah *NUNU* nak pop-out...menanti penuh debar.....tp dalam masa yg sama nebes pn ya jugak takott pn ada jugak...TERUJA pn ada jugak.....BTW, apa yg pasti moga selamat dalam proses kelahiran...insya'allah...............^_____________*



Photobucket
*Perot boRoi yg berisik budak coMeLLL* insya'allah (:



6 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Insyallah..
Moga selamat & dipermudahkan segalanye..

| SUE | said...

semoga dipermudahkan...

✿Nekmo✿ said...

hehe..mesti kak nida hepi ni nak dpt baby baru..huhuhu..jgn lupa..post dekat blog ye gambar baby.. >.<Y
moga dipermudahkan urusan ye kak nida


p/s: still remember me?...ermm..i guess not.. :(

munna said...

tak sabar kak munna nak tgk gegirl tu nanti... semoga dipermudahkan semuanya ye nida...

LIP (^_^) said...

Moga dipermudahkan segalanya....

Shu Shinju said...

insyaallah.... x sabaq nak tgk nunu...

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design