Wednesday, January 25, 2012

rabu yg Emosi....)=

salam semua....salam alaik di kala ari rabu......

dah BESALIN ka???? blom lagik kawan-kawan....masih menanti saat manis tuh.... ermmmmmmmm jauh di sudut hati memang sangat risauuuu sebab blom ada tanda atau apa-apa untuk besalin...huhuhu cuma tak larat dh bejalan sana sini...kalo bejalan pn tepedap-pedap..huhuhuh..... kira kali ni, awal amik cutis...la ni pn dh memerap kat rumah. dok rumah tgk perot....n ngasuh sofia. kakak sofia pn teruja abesss tgg adik keluaq....sabaq na sayang..ibu ni lagiklaaa...huhuhuhuhuh )= dh mcm-mcm perasaan dok ada..... kalo ikut due... besalin klinik kerajaaan 22HB JAN....dan kalau ikut klinik maternity tempat nak besalin....28HB JAN.....owhhh...sangat debaq......sama-sama kita nantikan bila laaa si comel ni nak keluaq...... tp br ni, g klinik maternity..doktor taknak chek pinturahim..dia nak kasik sakit sendiri...tANPa seberang usikan..........cuma dia intai baby kat dalam..sume ok..baby sihat...jantong pn jalan laju...... kira oklah... !!!! tp doktor kata kalo 28hb ni masih juga takda tanda nak besalin...depa akan indiusss....owh tuhan, kalao indiuss sakittt....hazabbb ya allah, mana nak tau dlm celah tuh..allah nak uji..laluan tak bukak ka apa......sure kena belah perot....takotttttttttttttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
ya allaH Permudahkan laaa segala urusan kelahiran khalifah kecik nieh..... selamatkanlaah kami ya ALLAh...huhuhuhuh..... hanya dia saja tempat ku beserah ...aku redho segalanyaa!!!!! kUN fa yaKUn..... segalanya dr MAHA KUASA.....

wahai hati, besabarlaaa kamu,....teruskan bewirid surah mariam....doa nabi yunus....sampai masa ketika keluaq laa dia melihat ibu dan baba..... serius sepanjang coretan ni aku memang sangatttt dalam eMosi...!!!!! 



Budak comei yang SETIA di sisi ibu...sayang kakak sofia...(=
Photobucket

6 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

insyaallah, semoga dipermudahkan...

kakak sofia comey sgt !!

munna said...

ceria selalu..bawa bersabar ..InsyaALLAH selamat semuanya

Eri-chan said...

gigi dah fulll

| SUE | said...

insyaAllah 28hb bersalin la tu...anniversary ahkak taw..

semoga semuanya selamat..nanti update taw

Mimy Hamid said...

kita sama bersabar yer anida....moga ALLAH permudahkan proses bersalin kita....cik sofea kita amboihhh makin naik pangkat kakak ni...comel lak dia

eLLy said...

sabaqqqq nooo ... nanti kelq la si comel tu

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design