Wednesday, February 29, 2012

Beday paRty

dah lewat waktu....ibu masih tak pejam mata....serius malam ni mata ni sangattttt kuat bejaga tatau napa...anak-anak abeh dh lenaa dibuai mimpi...tp ibu, masih dok kedip-kedippp bijik mata....tanda-tanda ngantok lansung takda...huhuhhuu   xpalaa layan p laa skali skala......walaupun sebenaqnyaa tak elOK untuk kesihatan......**walhal stresss sebenaqnyaa**

last week my mak menakan hat sora mcm tarzannn tuh selebrate beday cucu perempuan sulung diaa....wahh meriahhh gituu.mcm-mcm ada.saya hanya perati dr jauh, sebab diarahkan dok dlm umah sengap-sengap..depa takot satg saya capai mangkung cedok LAKSA,LONTONG,BIHUN INDIA, BIHUN BANGLA...POPIA,kariPuf, ayaq tiga rasa..eh pendek kata mcm-mcm adalaaa..hahahahahahahahhahahahahah
beday parti di sambut dengan meriah skali, tumpanglaa sekaki anak dara comei saya tuh,sukaaa lah diaa...xpa nnti beday SOFIA taun ni, ibu buat keh..kita tempah kek ngan ACU....... suh acu buat kek kat sofia limited edition keh.....kita gantong belLoon serata tempat kasih SOFIA happy....dl masa umooq setahun celebrate sofia xbapa pandai lg...dok tekebil-kebill jaa time tuh....huhuhuhu



Photobucket
kek beday dua tingkat taun nie.....maklomlaa umoq dh betambah tingkat kek pn kena tambah jugak..



Photobucket
kek ni wajib ada untuk setiap majlis di rumah agam nenda....kalo dak xbeseri majlis..
nampak jaa kek ni itam, tp blom rasa blom tauu kesedapannya.sekali rasa terus jatoh chintass



 Photobucket
Budak perempuan comei yg di rai untuk majlis hari lahir diaa......
HAPPY BEFDAY QAISARA QASRINA yg KE - 3

 Photobucket
tudiaaaa dia punya pulun suap kek......suree sedapkan sarah...


 Photobucket
Budak bedua ni kalo bejmpak gamat ghumah nenek depa....hehehehehhehe
HAT pendek skit tuh BEDAY dia 09.09.2009 DAN hat tingggi sikit tuh beday dia 02.02.2009


 Photobucket
  soPiah N KiahSara...hahahahahah



 Photobucket
sukaa sangat gambaq ni....dan-dan rindu zaman bebudak dulu....gembiraaa jaa xpelu pikiaq masalah....


sangat jeles untuk hari tuh, sebab menu makan yg dihidang mashaALLAH, sume sedappppppppp....memandagkan dlm pantang, so saya di minta memerapkan diri dlm rumah jangan beganjak ke mana-mana..HUH sangatlaaaaaaaaaaaa busann sebab takleh ikut sama bejimba..






4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

ratusiput said...

wah bestlah bday girl kek 2 tgkat cam perantin.ehehe.bday girl pun comel rantai sampai dua.nak pinjam yg pearl tu bole...?ooo bday sofia sama ngan anak abg akak la 9.9.09.takpe na ibu dia...habis pantang nanti leh pulun semua2... :)

munna said...

kesiannya...org lain makan sedap2... dia kena berpantang ye... takpelah dah x lama lagi nak habis pantang kan Nida

Shu Shinju said...

haha..muleh2..nanti acu wat kek tuk sofia yer... :)

InaAchik said...

kakak sopia nmpk dah matang sgt...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design