Friday, March 30, 2012

Mr.JanggUt (=

17.03 tiba lagi.....wah kali ni xdak suprised macm taun lepas....kena kan baba asyraf ckop-ckop....taun ni sekadar kehadiran kek sebijik dinyalakan lilin ja......memang tekejut habiss laa baba......sori baba, taun ni xdak suprised sempoii....hehehehhe
sangat lambat sambut taun ni, sebabnya.....pada hari lahir baba,...ibu dan kakak demam.....lembikkk sampai takleh nak bangun apa..sian baba.... tp, alhamdulillah allah masih beri kesempatan untuk meraikannya.......yeaaaaaaaa shUkur sangat...

selasa lepas, bapak saja buat makan-makan besaq jmput adikadik bapak mai makan.....owhh sangat suka, dan aku amik kesempatan kasik suprised kecil-kecilan kat baba..... even lambat tp stiil meraikan..mana leh lupakan..
kek impot kedai DAMIRAL jaa...xsempat dah nak tempah kaa apa...huhuhuh 
tp berbaloi beli kat kedai damiral ni, kek dia super duper sedap......berbaloi jugak bayaq mahai kot...(=

alhamduLillah, majlis bejalan lancar....baba teruja tp dia malu-malu..hahahahahahha
so, baba...HEPI BEFDAY....^____________^



Photobucket

selamat hari lahir sayang (=
semoga peningkatan usia nieh,....kamu di beri kekuatan dan ketabahan dalam mengharungi likuliku kehidupan nieh..
dan cekal menjadik seorang ketua keluarga yg burjaya...... moga betambah murahhhhhhhhhhh rezeki...
don worry, setiap yg berlau ada hIKMAHNYAAA KAN baba (=

Photobucket
SEDAP kek ni...5bintang kami bagi...thanks damiraL..... ^___*


3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

selamat hari lahir mr.janggut..:)

Ina Khairina said...

kat mana kedai kek damiral tu nida?x besa dgaq pun...

Pepel BoNda AmaNi said...

baba....dedi kata...nanti nak lawan dapat boboy lak..hahahha :P selamat hari lahir baba...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design