Tuesday, March 6, 2012

zaInab n zahRa

ibu mana xsuka tgk anak-anak senyum kegembiraan kan???? MUHUNGlaa habaq, kalao ada ibu yg tak suka tgk anak-anak dia ceriaaa n gumbiraa..mesti sometin rong...hhihih

alhamduLillah, hari kemuncak koi dekat....dan tak lama jaa lg bakal dibebaskan...tp tak semestinyaa leh lompat bintang tinggi-tinggi....tp kira beshukur laa sampai ke hari kemuncak, semua bejalan lancar walaupun ada sekelumit ujian dugaan yg tiba....ku redahh walaupun beliku..aicewahhh..:-)

Photobucket
BUDAK SEPET NI dh sebulAN LEBeih.....mashaALLAH pantas sungguh masa belalu
sebulan lebey dah zainab saFiyah di dunia nieh......teringat lagi kenangan manis
dok bawah dia selama 40 minggu....sangatt BESTT...
pasni tatau bila lagi nak lalui sweet mOment nih..


Photobucket
zainab safiyah baru bangun tito..gigi pn xgOsok lagi..dh ibu amik gambar pose sana sini
sbLm ni nak amik gambaq dia ngan Blossom ni xleh sebab zaInab safiyah telalu comeiii
bila buh jaa dia, tenggelam ....hihiiih, tp pagi td cuba buh dia...waahhhh suka, dh bole
gedik santai ataih bLoosom.....sukaa aih dia...sengeh sampai nampak gusi


Photobucket
Dua puteri sedang beraksi.........

Photobucket
Punya pulun beraksi..sampai SEDU laa si zainab Safiyah nih..hihihihihiih......
tp dia menten jaa, mata koi koi sepet mcm amOi...


Photobucket
seblom sume keluaq p jalankan tugas, apa kata begambaq dulu.....
ni laa wajah-wajah kesayangan HAmBa.....




Photobucket
mamchu n zainab....
zainab suka dok ataih mamachu..sebab mamchu dh lawaaa n wongi..hihihi


3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

comeynya zainab..pandai dah dia qenyehh...

Pepel BoNda AmaNi said...

zainab, aisyah nak jugak blossom tue...

MiYOKO SuKi said...

bestnye da ada 2 puteri ni kannn....

comelll..... :)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design