Tuesday, April 24, 2012

OmBak SayaK

24hb April 2012
2 Jamadilakhir 1432H

salam semua, dah pakat bekfestt blom neh??? aku dah makan, pagi nih tok buatkan nasikgoreng........alhamdulillah, allah masih beri peluang dan ruang untuk menjalani kehidpun seperti biasa...shukur ^_^

belalu sudah duapuluh april duaribu duabelas...... dan bertambahlah usia dan taun depan bakal menduduki angka tigapuluh an....terasa tua disitu..dan pelu ligat mencari ilmu ukhrawi...insya'allah ...
alhamduLillah,duapuluh sembilan tahun dah aku di dunia ini.... shukur,shukur, penuh dugaan cabaran,kenangan manis,pahittttt yang di tempuhi.....
kira befday aku kali ni sangat sepi, mama xdak di sisi.....tp mcm xdisangka.....maksedara dr kuala lipis turun ke sini secara suprised....wowwwwwwww, balik jaa rumah nampak mereka...owhh tuhan,terubat rasa rinduu dkat mama....sebab mak sedara nih iras mama..........masa pes time jmpak tuh...memang xtipu hati bebunga mekar pastu pelok makngah kuatkuat seolah-olah lepaskan rindu kat mama....T_T


semuanya jadik sec.kebetulan.....makngah mai sini dendiam, bOnda balik ziarah jenazah abaqipaq.... sumenya jadik masa duapuluh april.....rezeki aku, dapat makan sama-sama dengan mereka semua.....walaupun makanmakan ni xdirancang...!!! sumenya sec.spontan.....alhamduLillah, walaupn kek xdak ataih meja,,,tp hati bebunga riang sebab dapat makan besaq sama-sama ngan makngah n bonda..... sapa sangka kan...rezeki nama tuh... kami p makan kat Pulau Sayak jaa..tuhpn bOnda laa rekmen ajak makan situ..kalau dak xsampai jugak..tp bila dh p......serius jatoh chintaa malam petama..HAHAHAHAHHA....tempat dia besttt, harga pun bepatotan....^_________________________^

dalam pejalanan,sementara tunggu bapak sampai,,moh kota pose kiri kanan dL.......

Photobucket
Ibu dan anak.. sama=sama bambam...
time ni hangat meruap....dok tgg bapak xsampai-sampai lg...... naik highway kaa bapak neh..
hihihiih



Photobucket
ibu sofia safiya dan bonda amani aisyah



Photobucket
lama xamik pic kepala teliang.... disampin anak kecik yg baru nak masuk 3bulan 


Photobucket
mashaALLAH, pikiaq apa laaa si ibu safiyah tuh..... sampai bekerot dahi..
tp tgk Bonda aisyah...menten senyumm simpul..hihihi



Photobucket
maktok n amani...
malam tuh,amani badMOod..nangis jaa dia..bonda habaq dia ngantok nak lena...huhuhu




Photobucket
kami di sampin anak-anak.........
eh mana AMANi????


Photobucket
ni diaa amani....amani n dedi, 
dedi notii suka sakat amani....bejujuran ayaq mata..aalalal sian dia...



Photobucket
dedi kena makan duLu, satg nak giliaq jaga anak...hihihihhih 
tak sangka, dedi cucu raja Kedah..cayalah...
ampun tuanku. ^____________^



Photobucket
Mamachu bikin wajah sengalll.....tp zainab safiyah xtakott pn..hihih



Photobucket
niHlaa maksedara dr Lipis...wajah dia, sikap dia, PERSIS mama......
terubat rindu dgan mama, bila dok ngan makNgah nieh.... 


Photobucket
sayang kamu kerna ALLAH......moga allah merahmati ukhwah kita insya'allah 




Photobucket
Zahra Sofia wif pakNgah apit..... dia suka lepak tepi paNtai dalam kelam malam tuh....



bila duduk makan di tepi pantai, rasa jiwa yang kusut menjadi tenang.....sambei ditemani dengan ombak hempas pantai. sangat syahdu,,,sangat best........ nanti nak p belah siang plak.... sambei makan sambei tgk sunset...insya'allah ^_^



Photobucket
MENU UTAMA
"mEe Udang Ombak Sayak"
sangattttttttt sedap..udang dia besaq-besaq..sapa hat sakit ghout makan neh..soheh pas makan xleh bejalan...hahahahahahha sebab udang dia fressh dtg dr laut...


Photobucket
Nasik gorenG sotoNg gemOk=gemOK
nasik goreng dia kureng skit, sebab sdikit beminyak ;p....
tp tang sotong tuh nampak kecoq ayaq lior..hihih


Photobucket
PelaYan yang baik...adik ni bawak ayaq...ada GAYA...siap lenGok-lengOk...kalau p makan kat Ombak Sayak nih, jangan lupa panggei dia suh layan  keh....


4 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

wahhh..best..

-cinta soFiaSafiya- said...

SHUD.......zahir nampak best....tp batin xbest sebenaqnyaa..sebab xlengkap xdak MAMA...........

Ina Khairina said...

mmg sedap mee udang ni....tunggu kak gebu blk nti kita p lain naaa

azwa amani said...

amboi...syoknye.. hehehe, keluarga bahagia.. amani jarag dpt peluang mcm akak..huhu..takpe2, setiap org ada rezeki msing2 Allah bagi :)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design