Tuesday, April 17, 2012

Hancur LebUQ

ok, sekian terima kasih...TETIBAA.........

terimakasih kat sofia sebab dh bejaya pelerai lense godang ibu......sujud ibu teryak ataih lantai...T__________________________T ...... nangis sampai sedu-sedan...daripada lapaq teruih kenyang!!! jenuh baba pujuk ibu,... zahra sofia n zainab safiyah pandang jaa wajah sepi ibu...melOpong jaa dua beradik nih tgk ibu melalak.

Photobucket
(dua pengarang jantong ibu n baba)

mana xmelalak......dhlaaa menda alah tuh mahai, nak dapatnya laa susah.pastu plak....pestime baba kasik hadiah beday.tuh kat ibu, tau dak....T_________T
anak weh........begulingulin ibu nangis...xcukup kat hall tereyak sambung plak begulin tereyak kat dapoq...bekecaii lense tuh...putuih dua......huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh kalao kita ni org kaya takpa laa anak weh...rosak ja, lempaq hat lama..beli hat baru....ini nak dpt pn punyalaa susah......redhOo jaa la kan....
ibu kalot dok masak dia, kalot dok kemas itu ini....huyoww.... sekali kedeBookk jatoh..bekecai lense di lantai.....otomotik ibu sujud ataih lantai...teryeakkk teresak-esak.......... apa ni, dekatdekat dgn hari tuh..mcmcm dugaaan cobaan yg mai.. sabaqqq ja laa... 

dalam kelat tuh, makan lah jugak.....rugi plak kalo xmakan, satg lapaq melahaq......so, jamah makan.... siap makan, kakak pelok ibu cakap....'ibu, kakak minta maaf." dandan tuh jugaklaa hati ibu cayaqq....sebak, oklaa ibu maafkan kakak....kakak tak sengajakan...dan mungkin ada hikMAhnya sume ni terjadi... ibu redho jaa laa nak, lense dh bekecai...tatau g laa bila nak beli lein kan, buat masa ni..pinjam adik sepupu nya lense... T_________________T huhuhuhuhu, bila ada anak pompuan nih, dia ghajin bekemas sungguh........sok besaq tak rajin mcm laa..ha siappp.... 


Photobucket
sekadar gambar hiasan...
tp semalam lebey kurang cemginilaa 
ibu meNangis..T________________T 




note: xbaik sayang harta dunia.....
wahai hati, redhOkanlaaa ia bekecai nuh..
sok-sok ada rezeki beli lein hat besaqq punya ^_^ 

10 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

alahai...sabaq jer la ibu... ade hikmah kan... nanti ade rezeki beli len...

bagus kakak sofia mintak maaf kat ibu.. anak solehah ni...

-oP_ida- said...

acu dia mintak maaf ngan gaya pelat diaa lah....nak gelak pn ada jugak..huhuhu...

acu, tataulaa bila ada rezeki kan.... huhuhuh

Ina Khairina said...

alahai sayangnya....kamera k.ina hat murah ni lingkup pun k.ina dah sedih tambah la hat mahai mcm nida tu....tp nak buat mcmana sofia bkn sengaja pun kan....

**budak dlm gambaq tu reyau nampak cute ja....agak2 ibu reyau mcm tu cute x?**haha

-oP_ida- said...

huhuhu, sayanglaaa kak...tp pujuk hati..xpalaa hartadunia......redhOja laa.... ada hikmah kot sume terjadi T___T

rasa-rasa xcute kak oiii...buruk beno ada laaa

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

anak cheq bagi jatuh bedak kompaq sampai hancuq lebuq pon cheq dah nak teriaq dah, ni kan lensa kamera.. terus meroyan..hahaha

-cinta soFia&Safiya- said...

ha tuhlaa kak......... tuh tera bedak compak...kan

hok ni lensa kamera ...aiyoyoyoyoyoyo.....

memang meoroyan ibu selama 20menet..nangis dh ropa budakbudak..huhuhu

Pepel BoNda AmaNi said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaa bonda pun tumpang teriak jugak....mungkin ada hikmah kot...insya-allah....

Ms AiReEn MoHd said...

huuhuhu sabaq nooo..aku kalau berkecai aku pitam teruih...nak dpt pun rase nak pitam kalau terhempas gitu mmg pitam lame sikittt kot

-cinta soFiaSafiya- said...

Bonda PEpeL :: huhuhuh ckplaa ibu sujudsemalam...qeyau sunguhsungguh... kecewa gilaa bila lense putuih dua....tp tuhla, ada Hikmah sume ni..redhO ja laaa

-cinta soFiaSafiya- said...

Erynn:: hahahahahhaha...aku smalam nyaris nak fensan..kang sian plak laki aku...nak dokOng aku lg, zainab lg..ha jenuhhh reban tulang melulang dia....huhuhuhu rosak suda

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design