Tuesday, April 17, 2012

Izz Hani naZihah

hati kuciwa pasai lense...dh mcm terubat skit.... kena reDhoo benda tuh dh mosnah....soBBBb 

TAHNIAH untuh hamIzah n wan.....sebab dikurniakan baby gUrlz...... wah geng zainab safiya ni.... baby comei ni dilahirkan pada 04.04.2012 seberat 2.63kg..melalui proses pembedahan si sepital sungai Buluh....alhamdulillah, sumenya bejalan lancar... tahniah naa alang miza...dh begelar ibu,,bestkan jadi makmak nih......p mana saja ingat anak..!!!!! tak sabaq nak jmpak baby comel nieh. ngan mak dia pada bulan lima nie...alang habaq, bulan lima ni dia nak balik penang..nak buat majlis cukOq jamboii.....syoknyaa..sok,leh kita kmpul gengeng lama......cayalah.... ^_______________^


Photobucket

kecik-kecik Mama ajaq sengeh dah erk...alalalalalala comeilaa dia. mata shepett rambut pacak... 
baby comel ni nama : IZZ HANI NAZIHAH 



Photobucket
yang buat aksi sengal tuh laa MAK si budak comelll  hat tengah tOnggeng nih......... .
yang sebelah alang mizah tuh ARWAH zaihan...... zaihan, biaq keadaan terpisah antara kita...tp kenangan manis besama kamu sahabat sentiasa mekar di jiwaa...
ALFATIHAH buat zaihan,...moga Tenang di perkamPungan Abadi....


Photobucket
aPehal menonGgek jaa ni izz hani??? nak poo-poo erk.....
pipi bambam..... hasil ayaqsusu badan
cepat skit may muncul,makngah  xsabaq nak jmpak nih...

6 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Pepel BoNda AmaNi said...

kan..dah ada anak nie...apa pun mesti anak yang di dahulukan...

al-fatihah buat arwah..damai dan tenanglah di sana...di tempatnya yang abadi..

Ina Khairina said...

nida:
ni miza hat k.ina jumpa masa pass brg nida kirim tu ka?

Fieza79 said...

comel nya bby...ramai kan bby tahun ni...boleh kata tiap hari mesti tgk pic bby baru lahir...

-cinta soFiaSafiya- said...

betoi kak..taun ni ramai sungguh khalifah keciL allah dimuka bumi ni...setiap masa ada jaa yg besalin ....

-cinta soFiaSafiya- said...

kakina:: aah mizah yg akak jmpak aritu...masa nida pas brg kat akak tuh..dia besalin dhlaa pantang kat shahalam

-cinta soFiaSafiya- said...

BONDA PEPEL :: TUHLAA,apapan anakkk dl.. mak tekebelakang skit ^_^

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design