Saturday, April 14, 2012

Pantas

Renyeh sampai ke telingaaa siap bepusin pusin renyeh tuh..hihihiih....dh lama xkena keja ari sabtu..so, ari ni pes sabtu kena keja..selalunya sabtu ahad memerap ngan bebudak comel bedua tuh di rumah.....sangat best, tp arini dh kena keja sabtu.maKlomlaa back to nOmral tugas seharian cuma kali ni agakk betambahlaa..... xmo keja xdak uwang..so kena keja kan...^__^
alhamduLillah allah masih beri kesempatan dan kekuatan dalam melunaskan tugas seharian..
shukur ^________^

kemBali aktif beBloging...sebab bLoging mcm-mcm info ada...member-member bLoq best !!!

satja masa belalu, si kecik ni dh nak masok 3bulan....laa dah pandai sengeh sengeh..kalau kakak sofia agah dia, bukan main suka....renyeh renyeh siap bebalas bunyik....so, sweeet ^__^ ilang rasa penat lelah tgk keletah budak bedua ni...tp kalau dengan kakak sofia, dia adalah geng gadooo ibu n baba.... adaaa ja dia nak kena bisin... satg tuh dengaqlaa dia melalak....setngah kampung leh dengaq dia melalak..walhal kan kena apa pn..sebab kena dok sakat ngan baba.....yg baba pn, tuhlaa..dh xdak kawan mcm tuhlaa..anak jadik mangsa... sakat tegar..!!!! yg si sofia pn satu, pantang skit...melalak.... nak jaa sumbat mulut ngan kain..hahahahhahahah tp serius..dia mai besaq nieh...sangat bijak,nampaklaa ciri=ciri kekAkakan. tuh.. sibuk nak g sekOlah......dah pandai cuci montot sndrii....paling best, sibuk nak tlg ibu kat dapoq...kita sibuk masak, dia sibuk camokk barang..lelama ibu dia yg melalak...dia dh puas camOk, dia said babai ibu..... kakak nak p umah nenek..... habis yg camokk segala mcm atas lantai ni sapa nak kemasss???? ibu sila  paham, ibu kemas sndiri keh......oh anak.



Photobucket
si zainab Safiyah ni suka sengehhh sampai nampak gusi...camna sengeh, mcm tuhlaa nangis...sekali nangis alalallaalalalaa, bepelOh ibu satu badan...amik kau ibu. ^_^
"SENYUMAN ni, penGUbat LARA"


Photobucket
meh kasik jelir skit lidah tuh,
sian ibu.sebab selalu stress ngan kakak sofia..hahahahhahaha




Photobucket
anak Nombot dua dh jadik pengemar puting yg tegar!!!! balon jaa nak, janji hang jangan tereyak mcm kena rasok antuu...kalu dak naya ibu...jenuh pujuk, tak nangih xpa! sekali nangih mau taulaaa.....


senang bawak budak zainab ni, humban jaa mana pn...satg kalih dh tgk dia Lenaa bedesup..goood Gurlzz bebeh... moga-moga anakanak ibu membesar dengan baik dan dirahmati ALLAH..insya'allah..... 
alhamduLillah, sampailaaa zainab masih menyusu badan ngan tegar.....nampak jaa dia ni haluih, kalau dukung kebaih gaklaa tangan... 


MOdel kecIL : ZainabSaFiyah
Pakaian di taja oleh : Bonda PepeL
Topi : Kakak SoFia 
Lokasi : Ataih tilam emPuk di rumah Tokteh  


nOte: hari itu bakal tiba.....teruja rasa, 


5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Marsha~ said...

comel... jaga baby kecik mmg best kan... dah besar dah kureng best sbb susah dah nak gomol.... diorg tak suka.. hehehe

Iman's Umi said...

eeee...geramnya tgk Zainab yg comel, nk dukung!

ratusiput said...

skang ni apa yg akak perasan...kalau sesape peknen pastu bersalin pastu kejappppppppppppppp je anak dah besar.iskkk...mmg terasa sekejap lah sgt masa tu berlalu kan.amboi...lapang bkn main dia dok sengih.comel... :)

Pepel BoNda AmaNi said...

tetiba nampak nama bonda di situ...zainab pakai baju bonda bagi ka..comey nya lahai....amoih comeynya zainab nyot2 puting....

Shu Shinju said...

comelnye zainab !!

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design