Saturday, April 28, 2012

PtPtn

28hb April 2012
6Jamadilakhir 1432H


selamat pagi sabtu semuaa...dah MAKAN PAGI??? wahh mesti sume arini pakat happy kan leh lepak kat rumah ngan famili..^________^ so hargai peluang yg ada yeah.....

arini aku kena gheja, cambesa laa..kalau gheja ari sabtu memang mood akan jadik sengai..sengai sana sini..hihihih....arini just nak sharee pasai satu emel hat leh kata lawak jugaklaaa.......
memBer baik aku ni memang.....dia mcm tau-tau jaa..mood aku semalam meruduM.... huhuhuhuh tp kan bila bukak emel hat dia bg ni..seriusss hat mood meruDum td...naik balik mencanak gelak.....
pandai betoi hat create perbualan ni..bekenaan PTPTN...hahahahhahaha
fida, hang saja kan....mementanglaa aku tak abih lagi bayaq ptptn ang 4wrd aku dialoq nih....mahu diaaa....keras perort dok gelak sensorang....hihihihih
apapan to PTPTN...don worry saya bayaq aih ptptn...HUTANG kan !!!! mana leh xjelaskan.......

jom layan dialOq ptptn ngan ketua besaq ^________<

seNgal PTPTN

Sengal ptptN

habih dengan pilem oMbak rindu pun kena......sian izzah ngan maEll...hihihih

SeNgal pttptn

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

zino said...

betul tu hutang darah di bayar darah... hutang PTPTn di bayar RM hehe

-cinta soFiaSafiya- said...

@BROZINO :: HAHAHAHAHA of koz laa baya ngan RM...kalau depa bg baya ngan daun kerin lama dh nida buat..hihihih

Ms AiReEn MoHd said...

kekekeke aku pun terhibur gak la bace nyer....ngeeee...remind to myself also...lepas da settle hutang lain aku perabih bayaq ptptn plak....huhhuh..

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design